myHogwarts
Forum > Harry Potter > myHogwarts
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
kya
Elev |
Skrivet av ronnyponny: vad gör man på den sidan då? Man gör sin egen student blir sorterad, tar lektioner, rollspelar, chattar... köper grejer... Det är ganska kul ![]() ![]()
6 feb, 2012 19:09 |
|
ronnyponny
Elev |
Skrivet av kya: okej jag får väl testa då! Skrivet av ronnyponny: vad gör man på den sidan då? Man gör sin egen student blir sorterad, tar lektioner, rollspelar, chattar... köper grejer... Det är ganska kul
6 feb, 2012 19:16 |
|
kya
Elev |
6 feb, 2012 19:19 |
|
ronnyponny
Elev |
Skrivet av kya: ja! men det kostar inte pengar va?^ Det går säkert bra! Annars är det bara att fråga ^^ Om du tycker det är kul kan vi ju adda varann
6 feb, 2012 19:23 |
|
kya
Elev |
6 feb, 2012 19:25 |
|
Knizzlare
Elev |
Skrivet av AlvaRawenclaw: Jag kom inte med :c Inte jag heller, hade fått för mig fel tid, fan också! >:'( ![]()
6 feb, 2012 22:52 |
|
Borttagen
|
Åh vad fint! Hoppas den verkligen öppnas då de säger att den ska öppnas!
6 feb, 2012 23:14 |
|
AlvaRawenclaw
Elev |
Skrivet av Knizzlare: Skrivet av AlvaRawenclaw: Jag kom inte med :c Inte jag heller, hade fått för mig fel tid, fan också! >:'( awww :c sorg sorg sorg speech! 7 feb, 2012 16:47 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Åh vad fint! Hoppas den verkligen öppnas då de säger att den ska öppnas! Jaaa.... man vill ju inte att som det blev med Pottermore 7 feb, 2012 17:11 |
|
ronnyponny
Elev |
Skrivet av Borttagen: jag stör mig jag vill ju att det ska ÖPPNAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Skrivet av Borttagen: Åh vad fint! Hoppas den verkligen öppnas då de säger att den ska öppnas! Jaaa.... man vill ju inte att som det blev med Pottermore
7 feb, 2012 19:25 |
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen