Skriva av sig-tråden
Forum > Off Topic > Skriva av sig-tråden
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Consectetuer
Elev |
Jag vill inte ha engelska imon. JAG HATAR DET. JAG HATAR DET.
Fjantig jag är, jag vet, men jag hatar engelska läraren 1 okt, 2012 22:19
Detta inlägg ändrades senast 2012-10- 1 kl. 22:25
|
|
Borttagen
|
Majis: Tack ♥
Nej, tyvärr kan jag inte lova det. Dock kan jag lova att inte skära mig om det inte är väldigt,hemskt. Jag kan inte fatta att,jag och,W var BFF;s, typ, förra året... 1 okt, 2012 22:19 |
|
LucyMalfoy
Elev |
Jag måste riva mig senare i dag/natt
Jag lever mitt liv 402 meter i taget. 1 okt, 2012 22:24 |
|
Lucy och Rose
Elev |
Vill bara säga att det har ordnat sig för tillfället med "T". Jag sa till henne att vi båda (fast att jag inte har gjort något) ska tänka på vad vi säger. Hon sa okej till det, så förhoppningsvis kommer det blir bättre.
1 okt, 2012 23:02 |
|
Majis
Elev |
Skrivet av LucyMalfoy: Jag borde sluta riva mig och gör andra saker som skadar en själv. Jag borde verkligen det men jag kan inte. Jag mår inte bra av att inte göra det. Men jag kan för fan inte sluta men jag vet att jag måste det mina mamma märker alla mina märken. Jag måste annars dödar mamma mig. Jag vill sluta vara yr varannan minut typ. Jag vill kunna äta före klockan 11.30 men det går inte om jag inte vill må illa. Fan med. Jag villa vara normalare än nu med alla mina problem. Måste hitta ett annat sätt att göra dig illa på? Nej! Men du ska sluta med rivandet! Liksom du ska inte göra dig själv illa, då blir det bara värre! Snälla du! ♥ Men vad är det som gör att du har för problem om du gör såhär? Det är vl mer än det med maten? Men ett tips på maten! Det är aå att min bror också ha problem med att äta tidigt, så istället för att äta dricker han tex Te! Liksom du kan ju dricka istället! Som typ... Mjölk eller nåt, helst nåt mer än vatten, fast vatten är godast Då får du i dig mat på morgen osv och då är väl det problemet löst? Hej, hej, här glider Majsen in! (?) You can call me Dr M 2 okt, 2012 06:48 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Lucy och Rose: Vad skönt! ♥Vill bara säga att det har ordnat sig för tillfället med "T". Jag sa till henne att vi båda (fast att jag inte har gjort något) ska tänka på vad vi säger. Hon sa okej till det, så förhoppningsvis kommer det blir bättre. 2 okt, 2012 08:36 |
|
smartbabe
Elev |
Så är jag hemma igen. Mamma vet inte att jag inte gick till tåget. Istället stannade jag under mitt täcke, i min säng och tyckte synd om mig själv. Hon förstår verkligen inte hur det är. Hon säger sig förstå, men om hon nu gör det, varför tvingar hon mig då till skolan? Visst, jag vet att skolan är viktigt, men hur lätt är det när man är påväg att bryta ihop varenda jävla sekund? Hur lätt är det att låtsats att allt är okej när det är det enda man gjort i två år?
Det är inte lätt. Ibland undrar jag hur hon kan kalla sig själv mamma. Det är hemskt att jag tänker så. Det enda hon verkar bry sig om är mina betyg, allt handlar bara om skolan. Kanske vet hon inte hur hon ska hantera allt det här, jag vet inte. Jag har varit rädd för att fråga efter hjälp, i två år nu. Det är jag fortfarande, fast jag är på väg. ![]()
2 okt, 2012 10:29 |
|
Queen Boo
Elev |
Jag ska strax åka med en kompis till stan, men de blev en kvart sena
jag är jättecoolig älska mig plz 2 okt, 2012 10:36 |
|
kakan42
Elev |
Skrivet av smartbabe: Så är jag hemma igen. Mamma vet inte att jag inte gick till tåget. Istället stannade jag under mitt täcke, i min säng och tyckte synd om mig själv. Hon förstår verkligen inte hur det är. Hon säger sig förstå, men om hon nu gör det, varför tvingar hon mig då till skolan? Visst, jag vet att skolan är viktigt, men hur lätt är det när man är påväg att bryta ihop varenda jävla sekund? Hur lätt är det att låtsats att allt är okej när det är det enda man gjort i två år? Det är inte lätt. Ibland undrar jag hur hon kan kalla sig själv mamma. Det är hemskt att jag tänker så. Det enda hon verkar bry sig om är mina betyg, allt handlar bara om skolan. Kanske vet hon inte hur hon ska hantera allt det här, jag vet inte. Jag har varit rädd för att fråga efter hjälp, i två år nu. Det är jag fortfarande, fast jag är på väg. Det är inte bra att skolka, hemskt att du inte kan prata med din mamma, inte våga berätta vad du känner! Att det ända din mamma bryr dig om är ditt betyg och skolan är för att din mamma vill att det ska gå bravför dig, men hon kanske inte lyckades? Det är nog lätt att det blir för överdrivet!! Hon vill säker inte att du ska må dåligt eller skolka!!! Det är inte hennes mening, det är jag säker på. Det hjälper säkert om du pratar med någon, en nära kompis din mamma eller kanske din pappa! Det låter hemskt! Skicka en uggla om du vill! ♥ Kram! 2 okt, 2012 11:17 |
|
Borttagen
|
Jag orkar inte riktig vara så full av tonårsaktighet och känslor som gör som de vill
2 okt, 2012 12:16 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen