Bild på dig själv!
Forum > Off Topic > Bild på dig själv!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Pixie
Elev |
6 jun, 2012 20:09 |
|
LunaLovegood1
Elev |
6 jun, 2012 22:04 |
|
HannaPanna
Elev |
6 jun, 2012 22:06 |
|
LunaLovegood1
Elev |
6 jun, 2012 22:07 |
|
HannaPanna
Elev |
Det har jag.. Och jag har insett att jag aldrig kommer bli lika vacker som dig ♥
6 jun, 2012 22:09 |
|
LunaLovegood1
Elev |
Skrivet av HannaPanna: Det har jag.. Och jag har insett att jag aldrig kommer bli lika vacker som dig ♥ Nej... Bara vackrare.
6 jun, 2012 22:12 |
|
HannaPanna
Elev |
Skrivet av LunaLovegood1: Skrivet av HannaPanna: Det har jag.. Och jag har insett att jag aldrig kommer bli lika vacker som dig ♥ Nej... Bara vackrare. Nej... Du kommer alltid att vara vackrare än mig! ♥
6 jun, 2012 22:18 |
|
LunaLovegood1
Elev |
Skrivet av HannaPanna: Skrivet av LunaLovegood1: Skrivet av HannaPanna: Det har jag.. Och jag har insett att jag aldrig kommer bli lika vacker som dig ♥ Nej... Bara vackrare. Nej... Du kommer alltid att vara vackrare än mig! ♥ MEN DET GÅR INTE VARFÖR ÄR DU SÅ ***** VACKER DÅ KVINNA?
6 jun, 2012 22:20 |
|
HannaPanna
Elev |
Skrivet av LunaLovegood1: Skrivet av HannaPanna: Skrivet av LunaLovegood1: Skrivet av HannaPanna: Det har jag.. Och jag har insett att jag aldrig kommer bli lika vacker som dig ♥ Nej... Bara vackrare. Nej... Du kommer alltid att vara vackrare än mig! ♥ MEN DET GÅR INTE VARFÖR ÄR DU SÅ ***** VACKER DÅ KVINNA? DET ÄR JAG INTE!! DET ÄR DU SOM ÄR DET!
6 jun, 2012 22:21 |
|
Borttagen
|
Skrivet av LunaLovegood1: <-- igen. YOU'VE GOT THAT ONE THING 6 jun, 2012 22:22 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen