Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Skriva av sig-tråden

Forum > Off Topic > Skriva av sig-tråden

1 2 3 ... 687 688 689 ... 2301 2302 2303
Användare Inlägg
Majis
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Majis:
Öh........... Detta känns lite weird nu när jag kommer och skriver om ett till "problem" jag har, men..... Öh..... Det har hänt väldigt sjuka grejer... Och det är kärleksproblem nu ^^
Haha

Spoiler:
Tryck här för att visa!Men liksom... När jag bytte skola å hamnade jag ju då såklart i en ny klass. Jag fick kompisar och så. Då blev jag väldigt bra kompis med en kille som var lite såhär rolig och hade frågat chans flera gånger på en av mina andra tjejkompisar. Jag tyckte det var komiskt och skämtade om det
nån gång och då sa han: "Men hur skulle det vara om jag frågade chans på dig då?"
Jag var liksom som: "What?? Haha! Ja, jag vet inte!"
Så ja... Jag tog det inte seriöst Men sen några veckor efter (tror jag det va) så fick jag ett SMS från honom (och det var veckan efter han frågat chans på min tjejkompis igen) och han frågade om jag ville bli ihop med honom.
Jag blev smickrad men sa att jag bara hade vänskapskänslor för honom och det var lite konstigt att han frågade chans via SMS, inte öga mot öga och att han bara för några dagar sen frågat chans på min kompis! Så ja... Det blev ett nej!
(Men sen så var det så att ja... Jag hade blivit kär i en annan kille också... ^^ )
Men i alla fall! Det blev inget mer med där! Och jag fortsatte då vara kär i den andra killen. Tillslut blev det skolavslutning och vår lärare gjorde en så gullig grej, liksom haade ritat ett bokmärke till oss alla med nån figur som passade till vår personlighet, för dte var liksom sista gången vi gick där!
Jag hade bara gått där i ett halvår eller så, så hon kände ju mig inte från grunden elelr så, så hon ritade en prinsessa till mig bara för att hon aldrig hade träffat någon ssom visste så mycket om prinsessor och kungar som jag. Älskar det bokmärket! ^^
Men sen så blev det då killen som jag var kompis med, han skulle få sitt bokmärke! Vet ni vafd han fick? En groda! xD Och vet ni vad läraren sa?
"Så du få en groda för att du är sprallig, hopapr ofta upp och ner men är glad och ni vet... Bakom varje groda gömmer sig en prins... MAJA!" (jag heter Maja xD)
Alla började skratta, inklusive mig. Haha! Liksom, weird!
Men då när vi hade sommarlov så fick jag ett SMS från honom:
"Jippie! Sommarlov!"
Jag: "Japp! Gött!"
Han: "Ja... Men du, Maja.... Vill du bli ihop med mig? Snälla? Det är ju sommarlov och allt...!"
Jag: "Öh... Jag vet inte, liksom, du är en jättefin vän och så... Men vet inte..."
Han: "Snälla?"
Jag: "Men varför vill du bli ihop med mig?"
Han: "För du är den sötaste tjej i hela klassen! Dina ögon är diamanter..."
Jag: "Tack, men det är jag ju inte... Men... Haha, men då skulle jag ju inte kunna se...! xD"
Han: "Men du fatar vad jag menar, de är fina!"
Jag: "Jag vet inte... Jag tror inte jag har såna känslor för dig Jätteledsen, men vill jättegärna ha kvar dig som vän! Du är en underbar vän!"
Han: "Okej..."

Efter det fick jag en MMS-video där han satt och titatde in i kameran och sa: "Maja, jag älskar dig jättemycket och vill jättegärna bli ihop med dig...!"

Jag blev väldigt chockad och lite sådär tvekande. Liksom älskade honom verkligen som vän, men ville inte bli ihop med honom... Var ju kär i en annan.............
Men då skickade jag till min tjejkompis och berättade om videon och hon bara: "OMG! Vad gulligt, men... Nu frågade han ju precis chans på mig!"
Så ja... Då blev det inget av... Jag fortsatte vara kär i den nadra kille och kompis med den här...
Han verkade ju aldrig ha äkta känslor för mig, men liksom... Jag har märkt lustiga grejer... Som om, jag vet inte... Men nu när jag gå i åttan och lite i slutet av sjuan har jag märkt... Att... På nåt vis gillar jag honom mer... HAr ingen aning om det är kärlekskänslor, men det är liknande känslor som jag har för det andra killen..... Alltså... OH...
Jag vill inte att det ska bli som en amerikansk ungdomsfilm! Att en tjej är jättebra kompis med en kille som är hemligt kär i henne, men hon blir kär i en annan kille och pratar bara om honom och kompiskillen dör inuti, sen så blir hon känd och då killen hon är kär i bjuder ut henne för kändisskap och då upptäcker hon att hon älskar kompisen...
gulligt? Jag vet inte... Men jag vill inte att det ska vara precis så... Och killen jag gillar är faktiskt ingen skithög, såvitt jag vet, men liksom jag skulle omöjligt kunna fall för en skithög... Tror jag xD
Nämen liksom andra känner ju honom mer än jag och är kjättebra kompis med honom och de säger ju att han är schysst och så...
Men ja.... Mitt problem är typ att jag tror jag håller på att få känslor för min killkompis... Och det är scary för jag och några kompisar lekte en lek att vi skrev ner nåra namn på kilalr vi kände, klippte ur namnen och så skulle vi knyckla i hop dom, blanda och lägga dom på golvet. Sedan skulle vi välja de tre lapparna vi drogs mest till, liksom "Den lappen vill jag ha!" Sedan lägga den vi drogs mest till först.
Jag skrev ner min killkompis namn bland annat och... Hans namn var nästan HELA tiden på numemr ett lappen!

Så... Jag vet inte hur jag känner, för nånting har börjat hända med mina känslor till min killkompis... Men samtidigt är jag fortfarade kär i en annan kille... Liksom... Kan man vara kär i två killar? Oh... Jobbigt xD


GAHH!!!!!! Varför ska allt jag skriver bli så LÅNGT så ingen orkar läsa? Dx



Haha, det här var underhållande läsning!

Speciellt: "Ja... Men du, Maja.... Vill du bli ihop med mig? Snälla? Det är ju sommarlov och allt...!"

Och det där med diamanterna när du säger. "Men då skulle jag ju inte kunna se". Hahaha.

Varför inte satsa på den andra som det verkade som att du tyckt om en längre tid ?

Haha! Om du tycker dte är underhållande skulle du kanske skratta ihjäl dig när du hör alla kommentarer jag har sagt genom mitt liv xD

Men ja... Jag vill väl satsa på honom jag gillat i, vad blir det? Ett och ett halvt år? Men liksom... Han märker mig typ inte xD Vi är inte precis så näta vänner... Pratade ju i sexan, men nu på högstadiet har vi inte alls pratat.... Och sen är det min killkompis som jag nu börjat gilla, men gah! Jobbigt D: FÖR MYCKET KÄNSLOR!!!!!!

Hej, hej, här glider Majsen in! (?) You can call me Dr M

1 okt, 2012 21:04

LilyLunaPotter
Elev

Avatar


MTL: Äter ordentligt,men VÄÄÄLDIGT oregelbundet,haha:s

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi52.tinypic.com%2Fzogvly.gifhttps://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F25.media.tumblr.com%2Ftumblr_m5t3hytd411qcggyvo3_250.gif

1 okt, 2012 21:06

LiquidLuck
Elev

Avatar


Har haft en jobbig dag och har nu kommit fram till att jag vill byta program. Ska prata med syon imorgon, så får vi hoppas att jag går ekonomi på onsdag.

;

1 okt, 2012 21:07

Borttagen

Avatar


Skrivet av Majis:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Majis:
Öh........... Detta känns lite weird nu när jag kommer och skriver om ett till "problem" jag har, men..... Öh..... Det har hänt väldigt sjuka grejer... Och det är kärleksproblem nu ^^
Haha

Spoiler:
Tryck här för att visa!Men liksom... När jag bytte skola å hamnade jag ju då såklart i en ny klass. Jag fick kompisar och så. Då blev jag väldigt bra kompis med en kille som var lite såhär rolig och hade frågat chans flera gånger på en av mina andra tjejkompisar. Jag tyckte det var komiskt och skämtade om det
nån gång och då sa han: "Men hur skulle det vara om jag frågade chans på dig då?"
Jag var liksom som: "What?? Haha! Ja, jag vet inte!"
Så ja... Jag tog det inte seriöst Men sen några veckor efter (tror jag det va) så fick jag ett SMS från honom (och det var veckan efter han frågat chans på min tjejkompis igen) och han frågade om jag ville bli ihop med honom.
Jag blev smickrad men sa att jag bara hade vänskapskänslor för honom och det var lite konstigt att han frågade chans via SMS, inte öga mot öga och att han bara för några dagar sen frågat chans på min kompis! Så ja... Det blev ett nej!
(Men sen så var det så att ja... Jag hade blivit kär i en annan kille också... ^^ )
Men i alla fall! Det blev inget mer med där! Och jag fortsatte då vara kär i den andra killen. Tillslut blev det skolavslutning och vår lärare gjorde en så gullig grej, liksom haade ritat ett bokmärke till oss alla med nån figur som passade till vår personlighet, för dte var liksom sista gången vi gick där!
Jag hade bara gått där i ett halvår eller så, så hon kände ju mig inte från grunden elelr så, så hon ritade en prinsessa till mig bara för att hon aldrig hade träffat någon ssom visste så mycket om prinsessor och kungar som jag. Älskar det bokmärket! ^^
Men sen så blev det då killen som jag var kompis med, han skulle få sitt bokmärke! Vet ni vafd han fick? En groda! xD Och vet ni vad läraren sa?
"Så du få en groda för att du är sprallig, hopapr ofta upp och ner men är glad och ni vet... Bakom varje groda gömmer sig en prins... MAJA!" (jag heter Maja xD)
Alla började skratta, inklusive mig. Haha! Liksom, weird!
Men då när vi hade sommarlov så fick jag ett SMS från honom:
"Jippie! Sommarlov!"
Jag: "Japp! Gött!"
Han: "Ja... Men du, Maja.... Vill du bli ihop med mig? Snälla? Det är ju sommarlov och allt...!"
Jag: "Öh... Jag vet inte, liksom, du är en jättefin vän och så... Men vet inte..."
Han: "Snälla?"
Jag: "Men varför vill du bli ihop med mig?"
Han: "För du är den sötaste tjej i hela klassen! Dina ögon är diamanter..."
Jag: "Tack, men det är jag ju inte... Men... Haha, men då skulle jag ju inte kunna se...! xD"
Han: "Men du fatar vad jag menar, de är fina!"
Jag: "Jag vet inte... Jag tror inte jag har såna känslor för dig Jätteledsen, men vill jättegärna ha kvar dig som vän! Du är en underbar vän!"
Han: "Okej..."

Efter det fick jag en MMS-video där han satt och titatde in i kameran och sa: "Maja, jag älskar dig jättemycket och vill jättegärna bli ihop med dig...!"

Jag blev väldigt chockad och lite sådär tvekande. Liksom älskade honom verkligen som vän, men ville inte bli ihop med honom... Var ju kär i en annan.............
Men då skickade jag till min tjejkompis och berättade om videon och hon bara: "OMG! Vad gulligt, men... Nu frågade han ju precis chans på mig!"
Så ja... Då blev det inget av... Jag fortsatte vara kär i den nadra kille och kompis med den här...
Han verkade ju aldrig ha äkta känslor för mig, men liksom... Jag har märkt lustiga grejer... Som om, jag vet inte... Men nu när jag gå i åttan och lite i slutet av sjuan har jag märkt... Att... På nåt vis gillar jag honom mer... HAr ingen aning om det är kärlekskänslor, men det är liknande känslor som jag har för det andra killen..... Alltså... OH...
Jag vill inte att det ska bli som en amerikansk ungdomsfilm! Att en tjej är jättebra kompis med en kille som är hemligt kär i henne, men hon blir kär i en annan kille och pratar bara om honom och kompiskillen dör inuti, sen så blir hon känd och då killen hon är kär i bjuder ut henne för kändisskap och då upptäcker hon att hon älskar kompisen...
gulligt? Jag vet inte... Men jag vill inte att det ska vara precis så... Och killen jag gillar är faktiskt ingen skithög, såvitt jag vet, men liksom jag skulle omöjligt kunna fall för en skithög... Tror jag xD
Nämen liksom andra känner ju honom mer än jag och är kjättebra kompis med honom och de säger ju att han är schysst och så...
Men ja.... Mitt problem är typ att jag tror jag håller på att få känslor för min killkompis... Och det är scary för jag och några kompisar lekte en lek att vi skrev ner nåra namn på kilalr vi kände, klippte ur namnen och så skulle vi knyckla i hop dom, blanda och lägga dom på golvet. Sedan skulle vi välja de tre lapparna vi drogs mest till, liksom "Den lappen vill jag ha!" Sedan lägga den vi drogs mest till först.
Jag skrev ner min killkompis namn bland annat och... Hans namn var nästan HELA tiden på numemr ett lappen!

Så... Jag vet inte hur jag känner, för nånting har börjat hända med mina känslor till min killkompis... Men samtidigt är jag fortfarade kär i en annan kille... Liksom... Kan man vara kär i två killar? Oh... Jobbigt xD


GAHH!!!!!! Varför ska allt jag skriver bli så LÅNGT så ingen orkar läsa? Dx



Haha, det här var underhållande läsning!

Speciellt: "Ja... Men du, Maja.... Vill du bli ihop med mig? Snälla? Det är ju sommarlov och allt...!"

Och det där med diamanterna när du säger. "Men då skulle jag ju inte kunna se". Hahaha.

Varför inte satsa på den andra som det verkade som att du tyckt om en längre tid ?

Haha! Om du tycker dte är underhållande skulle du kanske skratta ihjäl dig när du hör alla kommentarer jag har sagt genom mitt liv xD

Men ja... Jag vill väl satsa på honom jag gillat i, vad blir det? Ett och ett halvt år? Men liksom... Han märker mig typ inte xD Vi är inte precis så näta vänner... Pratade ju i sexan, men nu på högstadiet har vi inte alls pratat.... Och sen är det min killkompis som jag nu börjat gilla, men gah! Jobbigt D: FÖR MYCKET KÄNSLOR!!!!!!


Den där killkompisen tycker jag låter som en riktig player som bara vill ha en flickvän. Ialf som du beskrev honom förr.
Om han inte lägger märke till dig finns det bara en sak att göra... Han kanske tänker samma sak

1 okt, 2012 21:07

kakan42
Elev

Avatar


Skrivet av Majis:
Öh........... Detta känns lite weird nu när jag kommer och skriver om ett till "problem" jag har, men..... Öh..... Det har hänt väldigt sjuka grejer... Och det är kärleksproblem nu ^^
Haha

Spoiler:
Tryck här för att visa!Men liksom... När jag bytte skola å hamnade jag ju då såklart i en ny klass. Jag fick kompisar och så. Då blev jag väldigt bra kompis med en kille som var lite såhär rolig och hade frågat chans flera gånger på en av mina andra tjejkompisar. Jag tyckte det var komiskt och skämtade om det
nån gång och då sa han: "Men hur skulle det vara om jag frågade chans på dig då?"
Jag var liksom som: "What?? Haha! Ja, jag vet inte!"
Så ja... Jag tog det inte seriöst Men sen några veckor efter (tror jag det va) så fick jag ett SMS från honom (och det var veckan efter han frågat chans på min tjejkompis igen) och han frågade om jag ville bli ihop med honom.
Jag blev smickrad men sa att jag bara hade vänskapskänslor för honom och det var lite konstigt att han frågade chans via SMS, inte öga mot öga och att han bara för några dagar sen frågat chans på min kompis! Så ja... Det blev ett nej!
(Men sen så var det så att ja... Jag hade blivit kär i en annan kille också... ^^ )
Men i alla fall! Det blev inget mer med där! Och jag fortsatte då vara kär i den andra killen. Tillslut blev det skolavslutning och vår lärare gjorde en så gullig grej, liksom haade ritat ett bokmärke till oss alla med nån figur som passade till vår personlighet, för dte var liksom sista gången vi gick där!
Jag hade bara gått där i ett halvår eller så, så hon kände ju mig inte från grunden elelr så, så hon ritade en prinsessa till mig bara för att hon aldrig hade träffat någon ssom visste så mycket om prinsessor och kungar som jag. Älskar det bokmärket! ^^
Men sen så blev det då killen som jag var kompis med, han skulle få sitt bokmärke! Vet ni vafd han fick? En groda! xD Och vet ni vad läraren sa?
"Så du få en groda för att du är sprallig, hopapr ofta upp och ner men är glad och ni vet... Bakom varje groda gömmer sig en prins... MAJA!" (jag heter Maja xD)
Alla började skratta, inklusive mig. Haha! Liksom, weird!
Men då när vi hade sommarlov så fick jag ett SMS från honom:
"Jippie! Sommarlov!"
Jag: "Japp! Gött!"
Han: "Ja... Men du, Maja.... Vill du bli ihop med mig? Snälla? Det är ju sommarlov och allt...!"
Jag: "Öh... Jag vet inte, liksom, du är en jättefin vän och så... Men vet inte..."
Han: "Snälla?"
Jag: "Men varför vill du bli ihop med mig?"
Han: "För du är den sötaste tjej i hela klassen! Dina ögon är diamanter..."
Jag: "Tack, men det är jag ju inte... Men... Haha, men då skulle jag ju inte kunna se...! xD"
Han: "Men du fatar vad jag menar, de är fina!"
Jag: "Jag vet inte... Jag tror inte jag har såna känslor för dig Jätteledsen, men vill jättegärna ha kvar dig som vän! Du är en underbar vän!"
Han: "Okej..."

Efter det fick jag en MMS-video där han satt och titatde in i kameran och sa: "Maja, jag älskar dig jättemycket och vill jättegärna bli ihop med dig...!"

Jag blev väldigt chockad och lite sådär tvekande. Liksom älskade honom verkligen som vän, men ville inte bli ihop med honom... Var ju kär i en annan.............
Men då skickade jag till min tjejkompis och berättade om videon och hon bara: "OMG! Vad gulligt, men... Nu frågade han ju precis chans på mig!"
Så ja... Då blev det inget av... Jag fortsatte vara kär i den nadra kille och kompis med den här...
Han verkade ju aldrig ha äkta känslor för mig, men liksom... Jag har märkt lustiga grejer... Som om, jag vet inte... Men nu när jag gå i åttan och lite i slutet av sjuan har jag märkt... Att... På nåt vis gillar jag honom mer... HAr ingen aning om det är kärlekskänslor, men det är liknande känslor som jag har för det andra killen..... Alltså... OH...
Jag vill inte att det ska bli som en amerikansk ungdomsfilm! Att en tjej är jättebra kompis med en kille som är hemligt kär i henne, men hon blir kär i en annan kille och pratar bara om honom och kompiskillen dör inuti, sen så blir hon känd och då killen hon är kär i bjuder ut henne för kändisskap och då upptäcker hon att hon älskar kompisen...
gulligt? Jag vet inte... Men jag vill inte att det ska vara precis så... Och killen jag gillar är faktiskt ingen skithög, såvitt jag vet, men liksom jag skulle omöjligt kunna fall för en skithög... Tror jag xD
Nämen liksom andra känner ju honom mer än jag och är kjättebra kompis med honom och de säger ju att han är schysst och så...
Men ja.... Mitt problem är typ att jag tror jag håller på att få känslor för min killkompis... Och det är scary för jag och några kompisar lekte en lek att vi skrev ner nåra namn på kilalr vi kände, klippte ur namnen och så skulle vi knyckla i hop dom, blanda och lägga dom på golvet. Sedan skulle vi välja de tre lapparna vi drogs mest till, liksom "Den lappen vill jag ha!" Sedan lägga den vi drogs mest till först.
Jag skrev ner min killkompis namn bland annat och... Hans namn var nästan HELA tiden på numemr ett lappen!

Så... Jag vet inte hur jag känner, för nånting har börjat hända med mina känslor till min killkompis... Men samtidigt är jag fortfarade kär i en annan kille... Liksom... Kan man vara kär i två killar? Oh... Jobbigt xD


GAHH!!!!!! Varför ska allt jag skriver bli så LÅNGT så ingen orkar läsa? Dx


Haha, Xd det är bara kul att läsa långt men aja, Man kan vara kär i två killar, (Det är ju INTE jag....) Det är iinget fel att vara kär i sin killkompis, jag har också aett liknande "problem" Jag vet inte om jag är kär i min kompis fast jag är kär i en annan, AJA: du fattar

Ingen kille har någonsin frågat chans på mig så jag vet inte rigtigt hur det känns att behöva säga nej också...
Men det verkar jobbigt, specielllt om det är en kopmis! ♥ (blir bara tvungen att säga det här, Du skrev Dx istället för xD i ditt inlägg, var dret meningen?
Vad pinsamt att du blev en prinsessa och han blev en groda!!!!
♥ XD Kram!

Skrivet av baramin:
Måste bara få skriva det här även om jag tvivlar på att någon kan hjälpa mig. Jag svimmar jätteofta nu för tiden. Det är superirriterande. Det är inte någon dramatisk dåning, men ett par sekunder med svart och jag förlorar min kroppskontroll och faller ihop. Har nästan alltid haft lågt blodtryck och det är väl där problemet ligger. Nu senast svimmade jag för att jag satte mig upp för snabbt, i sängen dock så det var inte så dramatiskt, men igår svimmade jag när jag öppnade ett fönster(som iofs hade svullnat upp och var helt omöjligt att rubba men ändå). Liksom. Det har aldrig varit så här illa förut och det är jättejobbigt.


Usch vad jobbigt att svimma hela tiden! Jag har aldrig svimmat och vet inte hur det känns men det verkar ganska jobbigt!
Eftersom att jag inte har någon erfenhet av att svimma borde jag igentligen inte säga så mkt men jag tror att det går över med tiden!
Det kommer att ordna sig, jag lovar! ♥
Kram på dig oxå!!

1 okt, 2012 21:10

Freja
Elev

Avatar


Skrivet av kakan42:
Skrivet av Freja:
Skrivet av kakan42:
Skrivet av Freja:
Skrivet av kakan42:
Skrivet av Freja:
Skrivet av kakan42:
Jag är tjock, jag blir tjockare.
Jag bestämde mig för att inte äta godis, ändå trycker jag i mig choklad när jag får chansen.
Jag borde inte bry mig om hur jag ser ut, ändå drar jag ofta upp tröjan och kollar på min tjocka mage, och tänker på hur tjock jag är!
Jag vill banta, men jag är godis beroende och är alltid sugen på socker!! JAG VILL BLI SMALARE!! VAD SKA JAG GÖRA???!!!!!
Jag mår inte bra av det här!!
Majis, kan jag skicka en uggla? : ´(



Maja, lilla gumman.
När man är i puberteten ska man gå upp i vikt.
Om du bantar nu stannar hela puberteten. Jag har också gått upp i vikt, flera kilo.
Så strunta i att banta, iaf tills du har gått ur puberteten.


Freja, Vem har sagt att jag är i puberteten??!!


Ehhm, du är 12 år och vi har känt varann i fem år, jag vet xD

Och förresten så är du HELT normalviktig för din längd


♥ Aa, kanske därför! Aja, är du säker på det? Du är MKT Smalare!! ok, jag vet att man inte ska gämföra sig med varan...


Men jag är kortare, och mamma har typ underviktigs-gener


HEla din släckt är ju smal! ORÄTTVIST!!!


Haha! xD
Fast farmor var typ jättesmal när hon var ung, men inte längre, såååå, jag kanske blir fet
Ven vet?

Everything is Dramione and nothing hurts.

1 okt, 2012 21:26

Majis
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Majis:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Majis:
Öh........... Detta känns lite weird nu när jag kommer och skriver om ett till "problem" jag har, men..... Öh..... Det har hänt väldigt sjuka grejer... Och det är kärleksproblem nu ^^
Haha

Spoiler:
Tryck här för att visa!Men liksom... När jag bytte skola å hamnade jag ju då såklart i en ny klass. Jag fick kompisar och så. Då blev jag väldigt bra kompis med en kille som var lite såhär rolig och hade frågat chans flera gånger på en av mina andra tjejkompisar. Jag tyckte det var komiskt och skämtade om det
nån gång och då sa han: "Men hur skulle det vara om jag frågade chans på dig då?"
Jag var liksom som: "What?? Haha! Ja, jag vet inte!"
Så ja... Jag tog det inte seriöst Men sen några veckor efter (tror jag det va) så fick jag ett SMS från honom (och det var veckan efter han frågat chans på min tjejkompis igen) och han frågade om jag ville bli ihop med honom.
Jag blev smickrad men sa att jag bara hade vänskapskänslor för honom och det var lite konstigt att han frågade chans via SMS, inte öga mot öga och att han bara för några dagar sen frågat chans på min kompis! Så ja... Det blev ett nej!
(Men sen så var det så att ja... Jag hade blivit kär i en annan kille också... ^^ )
Men i alla fall! Det blev inget mer med där! Och jag fortsatte då vara kär i den andra killen. Tillslut blev det skolavslutning och vår lärare gjorde en så gullig grej, liksom haade ritat ett bokmärke till oss alla med nån figur som passade till vår personlighet, för dte var liksom sista gången vi gick där!
Jag hade bara gått där i ett halvår eller så, så hon kände ju mig inte från grunden elelr så, så hon ritade en prinsessa till mig bara för att hon aldrig hade träffat någon ssom visste så mycket om prinsessor och kungar som jag. Älskar det bokmärket! ^^
Men sen så blev det då killen som jag var kompis med, han skulle få sitt bokmärke! Vet ni vafd han fick? En groda! xD Och vet ni vad läraren sa?
"Så du få en groda för att du är sprallig, hopapr ofta upp och ner men är glad och ni vet... Bakom varje groda gömmer sig en prins... MAJA!" (jag heter Maja xD)
Alla började skratta, inklusive mig. Haha! Liksom, weird!
Men då när vi hade sommarlov så fick jag ett SMS från honom:
"Jippie! Sommarlov!"
Jag: "Japp! Gött!"
Han: "Ja... Men du, Maja.... Vill du bli ihop med mig? Snälla? Det är ju sommarlov och allt...!"
Jag: "Öh... Jag vet inte, liksom, du är en jättefin vän och så... Men vet inte..."
Han: "Snälla?"
Jag: "Men varför vill du bli ihop med mig?"
Han: "För du är den sötaste tjej i hela klassen! Dina ögon är diamanter..."
Jag: "Tack, men det är jag ju inte... Men... Haha, men då skulle jag ju inte kunna se...! xD"
Han: "Men du fatar vad jag menar, de är fina!"
Jag: "Jag vet inte... Jag tror inte jag har såna känslor för dig Jätteledsen, men vill jättegärna ha kvar dig som vän! Du är en underbar vän!"
Han: "Okej..."

Efter det fick jag en MMS-video där han satt och titatde in i kameran och sa: "Maja, jag älskar dig jättemycket och vill jättegärna bli ihop med dig...!"

Jag blev väldigt chockad och lite sådär tvekande. Liksom älskade honom verkligen som vän, men ville inte bli ihop med honom... Var ju kär i en annan.............
Men då skickade jag till min tjejkompis och berättade om videon och hon bara: "OMG! Vad gulligt, men... Nu frågade han ju precis chans på mig!"
Så ja... Då blev det inget av... Jag fortsatte vara kär i den nadra kille och kompis med den här...
Han verkade ju aldrig ha äkta känslor för mig, men liksom... Jag har märkt lustiga grejer... Som om, jag vet inte... Men nu när jag gå i åttan och lite i slutet av sjuan har jag märkt... Att... På nåt vis gillar jag honom mer... HAr ingen aning om det är kärlekskänslor, men det är liknande känslor som jag har för det andra killen..... Alltså... OH...
Jag vill inte att det ska bli som en amerikansk ungdomsfilm! Att en tjej är jättebra kompis med en kille som är hemligt kär i henne, men hon blir kär i en annan kille och pratar bara om honom och kompiskillen dör inuti, sen så blir hon känd och då killen hon är kär i bjuder ut henne för kändisskap och då upptäcker hon att hon älskar kompisen...
gulligt? Jag vet inte... Men jag vill inte att det ska vara precis så... Och killen jag gillar är faktiskt ingen skithög, såvitt jag vet, men liksom jag skulle omöjligt kunna fall för en skithög... Tror jag xD
Nämen liksom andra känner ju honom mer än jag och är kjättebra kompis med honom och de säger ju att han är schysst och så...
Men ja.... Mitt problem är typ att jag tror jag håller på att få känslor för min killkompis... Och det är scary för jag och några kompisar lekte en lek att vi skrev ner nåra namn på kilalr vi kände, klippte ur namnen och så skulle vi knyckla i hop dom, blanda och lägga dom på golvet. Sedan skulle vi välja de tre lapparna vi drogs mest till, liksom "Den lappen vill jag ha!" Sedan lägga den vi drogs mest till först.
Jag skrev ner min killkompis namn bland annat och... Hans namn var nästan HELA tiden på numemr ett lappen!

Så... Jag vet inte hur jag känner, för nånting har börjat hända med mina känslor till min killkompis... Men samtidigt är jag fortfarade kär i en annan kille... Liksom... Kan man vara kär i två killar? Oh... Jobbigt xD


GAHH!!!!!! Varför ska allt jag skriver bli så LÅNGT så ingen orkar läsa? Dx



Haha, det här var underhållande läsning!

Speciellt: "Ja... Men du, Maja.... Vill du bli ihop med mig? Snälla? Det är ju sommarlov och allt...!"

Och det där med diamanterna när du säger. "Men då skulle jag ju inte kunna se". Hahaha.

Varför inte satsa på den andra som det verkade som att du tyckt om en längre tid ?

Haha! Om du tycker dte är underhållande skulle du kanske skratta ihjäl dig när du hör alla kommentarer jag har sagt genom mitt liv xD

Men ja... Jag vill väl satsa på honom jag gillat i, vad blir det? Ett och ett halvt år? Men liksom... Han märker mig typ inte xD Vi är inte precis så näta vänner... Pratade ju i sexan, men nu på högstadiet har vi inte alls pratat.... Och sen är det min killkompis som jag nu börjat gilla, men gah! Jobbigt D: FÖR MYCKET KÄNSLOR!!!!!!


Den där killkompisen tycker jag låter som en riktig player som bara vill ha en flickvän. Ialf som du beskrev honom förr.
Om han inte lägger märke till dig finns det bara en sak att göra... Han kanske tänker samma sak

Jag vet... Lite player, har alltid tänkt det, men... Har märkt grejer som verkat visa att han kanske... Jag vet inte... gilla mig på nåt sätt... Vet inte riktigt hur det är om en kille gillar en, har aldrig hänt mig, har alltid varit den fula som ingen ville bli ihop med xD Haha Men ja... Jag minns att nån gång på bussen satt jag jämte en tjej och han retade henne lite. Liksom typ bara: "Du har ingen pojkvän och den enda du varit ihop med är honom!" ("Honom" är en lite jobbig kille, men säger inga namn!)
Men då så sa jag typ: "Men det är ju inte konstigt att vara singel! Hon har ju åtminstone haft en kille om man jämför med mig!" för att sådär... Liksom backa upp för henne!
Då så blev han bara: "Jaha... Så du är singel? Va? Har du aldrig haft en kille?"
Jag: "Nej, ingen har väl velat ha mig...!"
Han: "Oh, jaha... Så... Du är singel... Och jag är singel... Hmm... Sjukt...?"
Jag: "Nämen det är ju normalt att vara det!"

Först efter jag klivit av bussen fattade jag att på nåt sätt försökte han typ... I don't know... Flörta med mig? Nej! Jag vet inte! Men hörde på hans tonfall då han sa ddet att han kanske tänkte lite på gångerna han frågat chans på mig och så... xD Så... Jag vet inte... Kanske en känslig kille inuti? O.o

Hej, hej, här glider Majsen in! (?) You can call me Dr M

1 okt, 2012 21:56

Borttagen

Avatar


Jag har alltid tyckt att jag var fin. Alltid.
Inte som de där tjejerna. Inte som de som anser sig vara finare än andra.
Men jag ansåg att jag var tillräckligt. Inte nu längre.
Det finns tre tjejer. Vi kan kalla dem W, T och M.
Och alltså när de pratar om mig, när de tror att jag inte hör.
W: Såg ni Andreas kläder?
T: Ja, vart har hon köpt dem? I en secconhand-butik?
*Skratt*
M: Men seriöst, så barnsliga. Och hennes frisyr! Borstar hon ens sitt hår?
*Skratt*

När W pratade med mig.
W: Andrea, dina kläder ser ut som om de kommer från 70-talet.

ÅÅÅÅÅH! JAG BLIR SÅ TRÖTT PÅ ATT ALLT SKA HANDLA OM UTSEENDE. Låt mig ha på mig det jag vill!

Sedan måste de självklart hacka på mitt ansikte.
W: Andrea, du måste smörja in dig! Dina märken är hemska.
M: Håller med. Du måste göra något åt ditt ansikte!

Snälla! Jag gör vad jag vill med mig,själv!
Men på grund av det och mycket mer har jag gjort det. Skurit mig.
Det kom inte blod, men hud lossnade.

1 okt, 2012 22:00

Majis
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Jag har alltid tyckt att jag var fin. Alltid.
Inte som de där tjejerna. Inte som de som anser sig vara finare än andra.
Men jag ansåg att jag var tillräckligt. Inte nu längre.
Det finns tre tjejer. Vi kan kalla dem W, T och M.
Och alltså när de pratar om mig, när de tror att jag inte hör.
W: Såg ni Andreas kläder?
T: Ja, vart har hon köpt dem? I en secconhand-butik?
*Skratt*
M: Men seriöst, så barnsliga. Och hennes frisyr! Borstar hon ens sitt hår?
*Skratt*

När W pratade med mig.
W: Andrea, dina kläder ser ut som om de kommer från 70-talet.

ÅÅÅÅÅH! JAG BLIR SÅ TRÖTT PÅ ATT ALLT SKA HANDLA OM UTSEENDE. Låt mig ha på mig det jag vill!

Sedan måste de självklart hacka på mitt ansikte.
W: Andrea, du måste smörja in dig! Dina märken är hemska.
M: Håller med. Du måste göra något åt ditt ansikte!

Snälla! Jag gör vad jag vill med mig,själv!
Men på grund av det och mycket mer har jag gjort det. Skurit mig.
Det kom inte blod, men hud lossnade.

Alltså för det första; gamla kläder är faktiskt (som vi säger i Småland ) REDIGT snygga! Så det ska du bara inte bry dig om!
Och ja, om de säger att du måste införskaffa nya kläder och/eller sminka dig så är det ju ett bevis på att de är idioter som inte hört talas om sann skönhet... Alltså seriöst? Trodde bara såna fanns i jobbiga amerikanska filmer....

Men usch... Vad hemskt att du dragit till med att skära dig... Liksom... Vill säga att du inte borde göra det eller så, men... Gjort är gjort... Men an du lova mig en sak, snälla, söta, fina du? Att inte göra det igen? Please???????
Du är ju jättesöt och fin! Och W, T och M är bara falska idioter!
Falska på sättet och utseendet. Om de bara sminkar sig och tror att äldre kläder är liksom nåt fel så är de falska på utseendet. De är inte sig själva. Du är sann och fin! Du är mycket finare än dom, för man kan bara vara redigt vacker om man är vacker på insidan, vilket du är! ♥

Hej, hej, här glider Majsen in! (?) You can call me Dr M

1 okt, 2012 22:15

LucyMalfoy
Elev

Avatar


Jag borde sluta riva mig och gör andra saker som skadar en själv. Jag borde verkligen det men jag kan inte. Jag mår inte bra av att inte göra det. Men jag kan för fan inte sluta men jag vet att jag måste det mina mamma märker alla mina märken. Jag måste annars dödar mamma mig.

Jag vill sluta vara yr varannan minut typ. Jag vill kunna äta före klockan 11.30 men det går inte om jag inte vill må illa. Fan med. Jag villa vara normalare än nu med alla mina problem.

Jag lever mitt liv 402 meter i taget.

1 okt, 2012 22:17

1 2 3 ... 687 688 689 ... 2301 2302 2303

Forum > Off Topic > Skriva av sig-tråden

Du får inte svara på den här tråden.