Bild på dig själv!
Forum > Off Topic > Bild på dig själv!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Ginny00
Elev |
Skrivet av HannaPanna: Skrivet av Ginny00: Skrivet av HannaPanna: Skrivet av Ginny00: Skrivet av HannaPanna: Skrivet av Ginny00: Bläää jag vill också se ut som er .-. Du är ju så söt som man kan bli!!♥ Hepp, vem gav dig lögnelixiret? xP Haha, ingen!! xD Vem gav DIG lögnelixiret?? Har någon någonsin sagt att du är ful? Uhm, vet inte, det är mest dåligt självförtroende OK, jag har också (väldigt) dåligt självförtroende! Spoiler: Tryck här för att visa! Såna killar är bara idioter 6 jun, 2012 18:14 |
|
Borttagen
|
6 jun, 2012 18:15 |
|
HannaPanna
Elev |
Skrivet av Ginny00: Skrivet av HannaPanna: Skrivet av Ginny00: Skrivet av HannaPanna: Skrivet av Ginny00: Skrivet av HannaPanna: Skrivet av Ginny00: Bläää jag vill också se ut som er .-. Du är ju så söt som man kan bli!!♥ Hepp, vem gav dig lögnelixiret? xP Haha, ingen!! xD Vem gav DIG lögnelixiret?? Har någon någonsin sagt att du är ful? Uhm, vet inte, det är mest dåligt självförtroende OK, jag har också (väldigt) dåligt självförtroende! Spoiler: Tryck här för att visa! Såna killar är bara idioter Ja, jag vet
6 jun, 2012 18:17 |
|
Optic
Elev |
6 jun, 2012 18:20 |
|
Borttagen
|
HAHAHHAA. dummaste jag nånsin hört. Du är ju skiiiiit vacker
6 jun, 2012 18:21 |
|
Optic
Elev |
Skrivet av Borttagen: HAHAHHAA. dummaste jag nånsin hört. Du är ju skiiiiit vacker Hahah men gud tack ♥ 6 jun, 2012 18:22 |
|
scarhead
Lärare |
6 jun, 2012 19:18 |
|
Optic
Elev |
6 jun, 2012 19:22 |
|
scarhead
Lärare |
Optic - tack fina du ♥
ja mitt hår lever sitt egna liv och nej jag är inte ute i skogen, jag är utanför min bästis hus.. 6 jun, 2012 19:23 |
|
HannaPanna
Elev |
6 jun, 2012 20:08 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen