Komplimang-tråden!
Forum > Off Topic > Komplimang-tråden!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
IvveKingh
Elev |
Skrivet av mrfufnek: Tjollahopp i lingonskogen! Här kommer min första komplimangbild! Om jag har glömt någon så ska ni veta att ni också är AWISOME! ![]() Tycks? Skrivet av Ultramannen: Gjorde en liten komplimang-bild för att visa hur AWESOME ni är ![]() Även om du inte var med är du AWESOME! Hoppas ni gillade den Wow! Jättefint, Ludvig! Och tack otroligt mycket Ultramannen, för din komplimang på sid. 659 och bilden ;D Skrivet av Ultramannen: Gjorde en liten komplimang-bild för att visa hur AWESOME ni är ![]() Även om du inte var med är du AWESOME! Hoppas ni gillade den Skrivet av lillamymin: Okej, det är sjukt pinsamt så dålig jag har varigt på att tacka för alla fina komplimanger jag fått. Men nu ska veta att jag alltid läser allt som alla skriver här. mrfufnek Prue Ida S LeeGordan EMELESEL IvveKingh Ultramannen Tack så hemskt mycket för era bilder och att ni nämnt mig. Det känns väldigt fint när man blir uppskattad. Ni ska alla veta att jag uppskattar allt ni gjort, och att ni fantastiskt tagit er tiden att sprida lite ljus i någon annan människas tråkiga vardag. Tack! All the best to you, träffen ägde Skrivet av mrfufnek: IvveKingh Min underbara smarta duktiga fantastiska vän! I'll be there for you until the very end! Alla roliga minnen jag har fått tillbringa med dig, tack för det! Detsamma till dig, du glöms ALDRIG Skrivet av ikka: Här kommer en stor komplimangbomb! ![]() Jag har suttit de senaste 90 minuterna & fixat med den bilden, pust. Det är en blandning av folk som på något sätt verkar grymt awesome! Jag hoppas verkligen att ingen tar illa upp om den känner sig bortglömd - det är verkligen omöjligt att komma ihåg alla när det finns så många fina mugglisar! ♥ Tack så mycket ikka, skitfint! scarhead Tack jättemycket för inlägget på sida 672! Du äger! Har jag glömt att tacka någon? Tror ändå att ja gjort det längsta inlägget i den här tråden... o.O 5 mar, 2012 21:24
Detta inlägg ändrades senast 2012-03- 7 kl. 10:09
|
|
Borttagen
|
5 mar, 2012 21:24 |
|
Ida S
Lärare |
avifors - Åh.... någon gång ska jag ta min vandringskäpp och leta reda på det där berget och dig. Jag skulle gärna vilja se det med egna ögon!
![]() Du är väldigt uppskattad, Aviforce. Hoppas du vet det. ♥ "we live together, and harry does all the cooking." 5 mar, 2012 21:33 |
|
AlvaRawenclaw
Elev |
avifors
du har tyvärr överskridit gränsen hur awesome man kan vara, om jag vore polis så hade jag bordat gripa dig med en gång Dx speech! 6 mar, 2012 06:00 |
|
Magiska mugglaren
Elev |
Skrivet av DeathDownAlex: Komplimanger till Minidjuret, MizzNina, InspiredPsycho, kossanberta, AlvaRawenclaw och Magiska mugglaren. Ni förgyller min dag! tack!!!!!! du förgyller mina ♥
6 mar, 2012 16:41 |
|
AlvaRawenclaw
Elev |
Minidjuret DeathDownAlex InspiredPsycho avifors Ida S Knizzlare¨nicole ♥ OliverPhelps Mössätandemonstret Claushaus kossanberta letswatchitburn Nendra Twix Ultramannen EMELESEL MizzNina Fang mine miyuki Bombarda mrfufnek LoonyMe superman Solkatten Alice... scarhead §irius Anapneo Amandan Draken Norbert Savi kya erica potter
Och måånga fler, älskar er alla mugglisar ♥ speech! 6 mar, 2012 17:01 |
|
Ultramannen
Elev |
AlvaRawenclaw: Tack, du är så awesome att jag.. vet inte vad. Och den där leken "Hemliga vänner" Klockrent, helt otroligt! (Även om jag inte listade ut min) Men jag vill bara tacka för att du finns. Vi måste uggleposta mer
There is no good and evil, there is only power. Läs gärna min påbörjade fanfiction! http://www.mugglarportalen.se/#forum.php?topic=13224
6 mar, 2012 17:04
Detta inlägg ändrades senast 2012-03- 6 kl. 17:06
|
|
Pumpkin99
Elev |
6 mar, 2012 17:05
Detta inlägg ändrades senast 2012-03- 6 kl. 17:09
|
|
Fang
Elev |
AlvaRawenclaw Tack!
6 mar, 2012 17:05 |
|
Ultramannen
Elev |
Skrivet av Pumpkin99: du har 264 inlägg?Mitt 100:e inlägg ska vara här i komplimangtråden, det har jag bestämt ♥ There is no good and evil, there is only power. Läs gärna min påbörjade fanfiction! http://www.mugglarportalen.se/#forum.php?topic=13224
6 mar, 2012 17:06 |
Du får inte svara på den här tråden.










Mugglarportalen