LilyLunaPotter
Elev
|
1 okt, 2012 20:25
|
kakan42
Elev
|
Skrivet av LilyLunaPotter: Majis: Men jag äter som jag ska. Grönsaker,frukt, kött osv du vet. Det är så skumt
kakan42: Ojdå. Hoppas du mår bättre nu
Jaa, det var ett tag sen!  Hoppas att du blir bättre snart!!  ♥
Kram!
1 okt, 2012 20:26
|
LilyLunaPotter
Elev
|
1 okt, 2012 20:28
|
Pygmepuffen
Elev
|
Savi: jag snackade med min mamma idag. Jag grät typ hela tiden, särskilt när det gick upp för mig att min mamma skulle ha dött om de hade gått några veckor till innan de hittade det. Min mamma skulle inte finnas kvar i världen. Det händer inte mig. För min mamma skulle aldrig få cancer, det här är bara ett dåligt skämt som någon tvkanal kör på mig. För jag är inte en sån tjej. Jag kan inte vara henne. Jag känner henne inte, jag gillar henne inte.
Nu vet jag att min mamma har cancer och hon vet att jag förstår det nu. Det känns bra.
1 okt, 2012 20:30
|
|
Borttagen
|
Blodtrycksfall?
För mig kan det svartna för ögonen och jag känner mig yr om jag inte fått i mig tillräckligt med vätska.
1 okt, 2012 20:47
|
Majis
Elev
|
Öh........... Detta känns lite weird nu när jag kommer och skriver om ett till "problem" jag har, men..... Öh..... Det har hänt väldigt sjuka grejer... Och det är kärleksproblem nu ^^
Haha
Spoiler:Tryck här för att visa!Men liksom... När jag bytte skola å hamnade jag ju då såklart i en ny klass. Jag fick kompisar och så. Då blev jag väldigt bra kompis med en kille som var lite såhär rolig och hade frågat chans flera gånger på en av mina andra tjejkompisar. Jag tyckte det var komiskt och skämtade om det
nån gång och då sa han: "Men hur skulle det vara om jag frågade chans på dig då?"
Jag var liksom som: "What?? Haha! Ja, jag vet inte!"
Så ja... Jag tog det inte seriöst Men sen några veckor efter (tror jag det va) så fick jag ett SMS från honom (och det var veckan efter han frågat chans på min tjejkompis igen) och han frågade om jag ville bli ihop med honom.
Jag blev smickrad men sa att jag bara hade vänskapskänslor för honom och det var lite konstigt att han frågade chans via SMS, inte öga mot öga och att han bara för några dagar sen frågat chans på min kompis! Så ja... Det blev ett nej!
(Men sen så var det så att ja... Jag hade blivit kär i en annan kille också... ^^ )
Men i alla fall! Det blev inget mer med där! Och jag fortsatte då vara kär i den andra killen. Tillslut blev det skolavslutning och vår lärare gjorde en så gullig grej, liksom haade ritat ett bokmärke till oss alla med nån figur som passade till vår personlighet, för dte var liksom sista gången vi gick där!
Jag hade bara gått där i ett halvår eller så, så hon kände ju mig inte från grunden elelr så, så hon ritade en prinsessa till mig bara för att hon aldrig hade träffat någon ssom visste så mycket om prinsessor och kungar som jag. Älskar det bokmärket! ^^
Men sen så blev det då killen som jag var kompis med, han skulle få sitt bokmärke! Vet ni vafd han fick? En groda! xD Och vet ni vad läraren sa?
"Så du få en groda för att du är sprallig, hopapr ofta upp och ner men är glad och ni vet... Bakom varje groda gömmer sig en prins... MAJA!" (jag heter Maja xD)
Alla började skratta, inklusive mig. Haha! Liksom, weird! 
Men då när vi hade sommarlov så fick jag ett SMS från honom:
"Jippie! Sommarlov!"
Jag: "Japp! Gött!"
Han: "Ja... Men du, Maja.... Vill du bli ihop med mig? Snälla? Det är ju sommarlov och allt...!"
Jag: "Öh... Jag vet inte, liksom, du är en jättefin vän och så... Men vet inte..."
Han: "Snälla?"
Jag: "Men varför vill du bli ihop med mig?"
Han: "För du är den sötaste tjej i hela klassen! Dina ögon är diamanter..."
Jag: "Tack, men det är jag ju inte... Men... Haha, men då skulle jag ju inte kunna se...! xD"
Han: "Men du fatar vad jag menar, de är fina!"
Jag: "Jag vet inte... Jag tror inte jag har såna känslor för dig Jätteledsen, men vill jättegärna ha kvar dig som vän! Du är en underbar vän!"
Han: "Okej..."
Efter det fick jag en MMS-video där han satt och titatde in i kameran och sa: "Maja, jag älskar dig jättemycket och vill jättegärna bli ihop med dig...!"
Jag blev väldigt chockad och lite sådär tvekande. Liksom älskade honom verkligen som vän, men ville inte bli ihop med honom... Var ju kär i en annan.............
Men då skickade jag till min tjejkompis och berättade om videon och hon bara: "OMG! Vad gulligt, men... Nu frågade han ju precis chans på mig!"
Så ja... Då blev det inget av... Jag fortsatte vara kär i den nadra kille och kompis med den här...
Han verkade ju aldrig ha äkta känslor för mig, men liksom... Jag har märkt lustiga grejer... Som om, jag vet inte... Men nu när jag gå i åttan och lite i slutet av sjuan har jag märkt... Att... På nåt vis gillar jag honom mer... HAr ingen aning om det är kärlekskänslor, men det är liknande känslor som jag har för det andra killen..... Alltså... OH...
Jag vill inte att det ska bli som en amerikansk ungdomsfilm! Att en tjej är jättebra kompis med en kille som är hemligt kär i henne, men hon blir kär i en annan kille och pratar bara om honom och kompiskillen dör inuti, sen så blir hon känd och då killen hon är kär i bjuder ut henne för kändisskap och då upptäcker hon att hon älskar kompisen...
gulligt? Jag vet inte... Men jag vill inte att det ska vara precis så... Och killen jag gillar är faktiskt ingen skithög, såvitt jag vet, men liksom jag skulle omöjligt kunna fall för en skithög... Tror jag xD
Nämen liksom andra känner ju honom mer än jag och är kjättebra kompis med honom och de säger ju att han är schysst och så...
Men ja.... Mitt problem är typ att jag tror jag håller på att få känslor för min killkompis... Och det är scary för jag och några kompisar lekte en lek att vi skrev ner nåra namn på kilalr vi kände, klippte ur namnen och så skulle vi knyckla i hop dom, blanda och lägga dom på golvet. Sedan skulle vi välja de tre lapparna vi drogs mest till, liksom "Den lappen vill jag ha!" Sedan lägga den vi drogs mest till först.
Jag skrev ner min killkompis namn bland annat och... Hans namn var nästan HELA tiden på numemr ett lappen!
Så... Jag vet inte hur jag känner, för nånting har börjat hända med mina känslor till min killkompis... Men samtidigt är jag fortfarade kär i en annan kille... Liksom... Kan man vara kär i två killar? Oh... Jobbigt xD
GAHH!!!!!! Varför ska allt jag skriver bli så LÅNGT så ingen orkar läsa? Dx
Hej, hej, här glider Majsen in! (?)
You can call me Dr M
1 okt, 2012 20:49
|
Savi
Elev
|
Skrivet av Pygmepuffen: Savi: jag snackade med min mamma idag. Jag grät typ hela tiden, särskilt när det gick upp för mig att min mamma skulle ha dött om de hade gått några veckor till innan de hittade det. Min mamma skulle inte finnas kvar i världen. Det händer inte mig. För min mamma skulle aldrig få cancer, det här är bara ett dåligt skämt som någon tvkanal kör på mig. För jag är inte en sån tjej. Jag kan inte vara henne. Jag känner henne inte, jag gillar henne inte.
Nu vet jag att min mamma har cancer och hon vet att jag förstår det nu. Det känns bra.
Va... härligt. Kan man säga så? Nej, men jag tror på att man alltid ska prata om det. Jag brukar iaf må bättre då ♥♥
I'll always be here for you
1 okt, 2012 20:54
|
baramin
Elev
|
Måste bara få skriva det här även om jag tvivlar på att någon kan hjälpa mig. Jag svimmar jätteofta nu för tiden. Det är superirriterande. Det är inte någon dramatisk dåning, men ett par sekunder med svart och jag förlorar min kroppskontroll och faller ihop. Har nästan alltid haft lågt blodtryck och det är väl där problemet ligger. Nu senast svimmade jag för att jag satte mig upp för snabbt, i sängen dock så det var inte så dramatiskt, men igår svimmade jag när jag öppnade ett fönster(som iofs hade svullnat upp och var helt omöjligt att rubba men ändå). Liksom. Det har aldrig varit så här illa förut och det är jättejobbigt.
she had a face straight from a magazine,
god only knows, but you'll never leave her.
1 okt, 2012 20:57
|
LilyLunaPotter
Elev
|
Skrivet av Borttagen:
Blodtrycksfall?
För mig kan det svartna för ögonen och jag känner mig yr om jag inte fått i mig tillräckligt med vätska.
Får också så!
Hm, kanske. Alltså, jag skrev inte det med yrseln för att jag tror att det är något allvarligt, det är bara så jobbigt att känna sig helt död hela tiden. Har typ alltid en ångestklump i magen som är jobbig men som jag kan sjabbla bort, jag brukar alltid ha energi i kroppen och vara nästan hyperaktiv. Nu fryser jag hela tiden och vill bara lägga mig ner och sova. Och får ju inte BORT den skumma känslan i huvudet heller!

1 okt, 2012 20:59
|
|
Borttagen
|
Skrivet av Majis: Öh........... Detta känns lite weird nu när jag kommer och skriver om ett till "problem" jag har, men..... Öh..... Det har hänt väldigt sjuka grejer... Och det är kärleksproblem nu ^^
Haha
Spoiler:Tryck här för att visa!Men liksom... När jag bytte skola å hamnade jag ju då såklart i en ny klass. Jag fick kompisar och så. Då blev jag väldigt bra kompis med en kille som var lite såhär rolig och hade frågat chans flera gånger på en av mina andra tjejkompisar. Jag tyckte det var komiskt och skämtade om det
nån gång och då sa han: "Men hur skulle det vara om jag frågade chans på dig då?"
Jag var liksom som: "What?? Haha! Ja, jag vet inte!"
Så ja... Jag tog det inte seriöst Men sen några veckor efter (tror jag det va) så fick jag ett SMS från honom (och det var veckan efter han frågat chans på min tjejkompis igen) och han frågade om jag ville bli ihop med honom.
Jag blev smickrad men sa att jag bara hade vänskapskänslor för honom och det var lite konstigt att han frågade chans via SMS, inte öga mot öga och att han bara för några dagar sen frågat chans på min kompis! Så ja... Det blev ett nej!
(Men sen så var det så att ja... Jag hade blivit kär i en annan kille också... ^^ )
Men i alla fall! Det blev inget mer med där! Och jag fortsatte då vara kär i den andra killen. Tillslut blev det skolavslutning och vår lärare gjorde en så gullig grej, liksom haade ritat ett bokmärke till oss alla med nån figur som passade till vår personlighet, för dte var liksom sista gången vi gick där!
Jag hade bara gått där i ett halvår eller så, så hon kände ju mig inte från grunden elelr så, så hon ritade en prinsessa till mig bara för att hon aldrig hade träffat någon ssom visste så mycket om prinsessor och kungar som jag. Älskar det bokmärket! ^^
Men sen så blev det då killen som jag var kompis med, han skulle få sitt bokmärke! Vet ni vafd han fick? En groda! xD Och vet ni vad läraren sa?
"Så du få en groda för att du är sprallig, hopapr ofta upp och ner men är glad och ni vet... Bakom varje groda gömmer sig en prins... MAJA!" (jag heter Maja xD)
Alla började skratta, inklusive mig. Haha! Liksom, weird! 
Men då när vi hade sommarlov så fick jag ett SMS från honom:
"Jippie! Sommarlov!"
Jag: "Japp! Gött!"
Han: "Ja... Men du, Maja.... Vill du bli ihop med mig? Snälla? Det är ju sommarlov och allt...!"
Jag: "Öh... Jag vet inte, liksom, du är en jättefin vän och så... Men vet inte..."
Han: "Snälla?"
Jag: "Men varför vill du bli ihop med mig?"
Han: "För du är den sötaste tjej i hela klassen! Dina ögon är diamanter..."
Jag: "Tack, men det är jag ju inte... Men... Haha, men då skulle jag ju inte kunna se...! xD"
Han: "Men du fatar vad jag menar, de är fina!"
Jag: "Jag vet inte... Jag tror inte jag har såna känslor för dig Jätteledsen, men vill jättegärna ha kvar dig som vän! Du är en underbar vän!"
Han: "Okej..."
Efter det fick jag en MMS-video där han satt och titatde in i kameran och sa: "Maja, jag älskar dig jättemycket och vill jättegärna bli ihop med dig...!"
Jag blev väldigt chockad och lite sådär tvekande. Liksom älskade honom verkligen som vän, men ville inte bli ihop med honom... Var ju kär i en annan.............
Men då skickade jag till min tjejkompis och berättade om videon och hon bara: "OMG! Vad gulligt, men... Nu frågade han ju precis chans på mig!"
Så ja... Då blev det inget av... Jag fortsatte vara kär i den nadra kille och kompis med den här...
Han verkade ju aldrig ha äkta känslor för mig, men liksom... Jag har märkt lustiga grejer... Som om, jag vet inte... Men nu när jag gå i åttan och lite i slutet av sjuan har jag märkt... Att... På nåt vis gillar jag honom mer... HAr ingen aning om det är kärlekskänslor, men det är liknande känslor som jag har för det andra killen..... Alltså... OH...
Jag vill inte att det ska bli som en amerikansk ungdomsfilm! Att en tjej är jättebra kompis med en kille som är hemligt kär i henne, men hon blir kär i en annan kille och pratar bara om honom och kompiskillen dör inuti, sen så blir hon känd och då killen hon är kär i bjuder ut henne för kändisskap och då upptäcker hon att hon älskar kompisen...
gulligt? Jag vet inte... Men jag vill inte att det ska vara precis så... Och killen jag gillar är faktiskt ingen skithög, såvitt jag vet, men liksom jag skulle omöjligt kunna fall för en skithög... Tror jag xD
Nämen liksom andra känner ju honom mer än jag och är kjättebra kompis med honom och de säger ju att han är schysst och så...
Men ja.... Mitt problem är typ att jag tror jag håller på att få känslor för min killkompis... Och det är scary för jag och några kompisar lekte en lek att vi skrev ner nåra namn på kilalr vi kände, klippte ur namnen och så skulle vi knyckla i hop dom, blanda och lägga dom på golvet. Sedan skulle vi välja de tre lapparna vi drogs mest till, liksom "Den lappen vill jag ha!" Sedan lägga den vi drogs mest till först.
Jag skrev ner min killkompis namn bland annat och... Hans namn var nästan HELA tiden på numemr ett lappen!
Så... Jag vet inte hur jag känner, för nånting har börjat hända med mina känslor till min killkompis... Men samtidigt är jag fortfarade kär i en annan kille... Liksom... Kan man vara kär i två killar? Oh... Jobbigt xD
GAHH!!!!!! Varför ska allt jag skriver bli så LÅNGT så ingen orkar läsa? Dx
Haha, det här var underhållande läsning!
Speciellt: "Ja... Men du, Maja.... Vill du bli ihop med mig? Snälla? Det är ju sommarlov och allt...!"
Och det där med diamanterna när du säger. "Men då skulle jag ju inte kunna se". Hahaha.
Varför inte satsa på den andra som det verkade som att du tyckt om en längre tid ?
LilyLunaPotter Äter du ordentligt?
Jag slarvade hemskt mycket med maten, åt mackor, drack mycket läsk och godis men åt inte klokt kost på regelbundna tider.
1 okt, 2012 20:59
|
Du får inte svara på den här tråden.