One Direction
Forum > Off Topic > One Direction
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Katla
Elev |
Skrivet av Josefin_Weasley: Är det bara jag som inte gillar Louis nya hår? Det känns hemskt att säga det. Och han har rätt att göra precis vad han vill med sitt hår. BUT STILL UGH Han passar inte i den frisyren SAME och M4L13 tycker likadant :> ugh kan han inte bara ha sin lugg igen ♏︎ 10 sep, 2012 18:47 |
|
Josefin_Weasley
Elev |
Skrivet av Katla: EXACTLY Skrivet av Josefin_Weasley: Är det bara jag som inte gillar Louis nya hår? Det känns hemskt att säga det. Och han har rätt att göra precis vad han vill med sitt hår. BUT STILL UGH Han passar inte i den frisyren SAME och M4L13 tycker likadant :> ugh kan han inte bara ha sin lugg igen VARFÖR MÅSTE ALLA KILLARNA BYTA FRISYRER HELT PLÖTSLIGT? Man känner knappt igen dom
10 sep, 2012 18:54 |
|
M4L13
Elev |
Skrivet av Josefin_Weasley: Skrivet av Katla: EXACTLY Skrivet av Josefin_Weasley: Är det bara jag som inte gillar Louis nya hår? Det känns hemskt att säga det. Och han har rätt att göra precis vad han vill med sitt hår. BUT STILL UGH Han passar inte i den frisyren SAME och M4L13 tycker likadant :> ugh kan han inte bara ha sin lugg igen VARFÖR MÅSTE ALLA KILLARNA BYTA FRISYRER HELT PLÖTSLIGT? Man känner knappt igen dom Agree there! jag saknar gamla 1D :C då kunde dom till och med vara oseriösa naow, är dom typ like this tråkiga och seriösa och bajskorv underbara bastards :C
10 sep, 2012 19:14 |
|
Borttagen
|
Skrivet av IamAK: när trendade det? ser det inte. fast ja, sant haha. undra om det startades av typ beliebers eller vet du vem som startade det? xD Ingen aning 10 sep, 2012 19:28 |
|
Borttagen
|
WAKE UP CALL MED HARRY
VAD HAR HAN GJORT MED SITT HÅR LIKE WAT 10 sep, 2012 19:29 |
|
Borttagen
|
10 sep, 2012 19:38 |
|
childhoodlight
Elev |
http://tracedust.tumblr.com/post/29061629264/harry-styles-is-a-good-fucking-person
sorry but HOW CAN YOU NOT LIKE HIM anledningen till varför harry är min favorit
10 sep, 2012 19:44 |
|
Borttagen
|
^
Ökad respekt mot Harry! Anledningen till att Harry inte är min favorit är för att jag inte favoriserar någon av dem, haha (even though I've got a celeb-crush on Niall 10 sep, 2012 19:49 |
|
scarhead
Lärare |
Skrivet av childhoodlight: omg that posthttp://tracedust.tumblr.com/post/29061629264/harry-styles-is-a-good-fucking-person sorry but HOW CAN YOU NOT LIKE HIM anledningen till varför harry är min favorit ibland så liksom slår det mig hur perfekt Harry är och akfbheifeb i don't even know 10 sep, 2012 19:55 |
|
Borttagen
|
10 sep, 2012 19:58 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen