Komplimang-tråden!
Forum > Off Topic > Komplimang-tråden!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
5 mar, 2012 19:21 |
|
JoLizz
Elev |
5 mar, 2012 19:33 |
|
Ida S
Lärare |
Tröstar mig själv med en komplimang. Allt är bara eländigt </3
"we live together, and harry does all the cooking." 5 mar, 2012 19:41 |
|
Optic
Elev |
avifors finns jag med på listan??? Du är för underbar och snäll. DU gör mugglis fantastiskt nachosawesome underbart roligt!
5 mar, 2012 19:54 |
|
Borttagen
|
5 mar, 2012 19:58 |
|
JoLizz
Elev |
Skrivet av Ida S: Tröstar mig själv med en komplimang. Allt är bara eländigt </3 Du kan alltod prata med mig vet du? Det är bara att skicka ett meddelande. ♥ NANANA JAG HÖR INTE!
![]()
5 mar, 2012 20:01 |
|
Ida S
Lärare |
avifors - Jo. Du har nog rätt. Varför är du så vis, kvinna!? ♥
JoLizz - Tack underbara du, bara tack ♥ "we live together, and harry does all the cooking." 5 mar, 2012 20:48 |
|
Borttagen
|
Imorgon kommer en komplimang-bild med MASSA namn!
5 mar, 2012 21:07 |
|
Borttagen
|
Ida S: Hoppas det blir bättre..
5 mar, 2012 21:13 |
|
ronnyponny
Elev |
En komplimang till i stort sett alla på mugglis för att ni gör den till en underbar sida! Det känns verkligen som att jag känner er på riktigt fats att jag aldrig har träffat er!! Ni är underbara!
5 mar, 2012 21:14 |
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen