Skriva av sig-tråden
Forum > Off Topic > Skriva av sig-tråden
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Freja
Elev |
Skrivet av kakan42: Skrivet av Freja: Skrivet av kakan42: Jag är tjock, jag blir tjockare. Jag bestämde mig för att inte äta godis, ändå trycker jag i mig choklad när jag får chansen. Jag borde inte bry mig om hur jag ser ut, ändå drar jag ofta upp tröjan och kollar på min tjocka mage, och tänker på hur tjock jag är! Jag vill banta, men jag är godis beroende och är alltid sugen på socker!! JAG VILL BLI SMALARE!! VAD SKA JAG GÖRA???!!!!! Jag mår inte bra av det här!! Majis, kan jag skicka en uggla? : Maja, lilla gumman. När man är i puberteten ska man gå upp i vikt. Om du bantar nu stannar hela puberteten. Jag har också gått upp i vikt, flera kilo. Så strunta i att banta, iaf tills du har gått ur puberteten. ♥ Freja, Vem har sagt att jag är i puberteten??!! Ehhm, du är 12 år och vi har känt varann i fem år, jag vet xD ♥ Och förresten så är du HELT normalviktig för din längd Everything is Dramione and nothing hurts. 1 okt, 2012 19:18 |
|
kakan42
Elev |
Skrivet av Freja: Skrivet av kakan42: Skrivet av Freja: Skrivet av kakan42: Jag är tjock, jag blir tjockare. Jag bestämde mig för att inte äta godis, ändå trycker jag i mig choklad när jag får chansen. Jag borde inte bry mig om hur jag ser ut, ändå drar jag ofta upp tröjan och kollar på min tjocka mage, och tänker på hur tjock jag är! Jag vill banta, men jag är godis beroende och är alltid sugen på socker!! JAG VILL BLI SMALARE!! VAD SKA JAG GÖRA???!!!!! Jag mår inte bra av det här!! Majis, kan jag skicka en uggla? : Maja, lilla gumman. När man är i puberteten ska man gå upp i vikt. Om du bantar nu stannar hela puberteten. Jag har också gått upp i vikt, flera kilo. Så strunta i att banta, iaf tills du har gått ur puberteten. ♥ Freja, Vem har sagt att jag är i puberteten??!! Ehhm, du är 12 år och vi har känt varann i fem år, jag vet xD ♥ Och förresten så är du HELT normalviktig för din längd 1 okt, 2012 19:19 |
|
Freja
Elev |
Skrivet av kakan42: Skrivet av Freja: Skrivet av kakan42: Skrivet av Freja: Skrivet av kakan42: Jag är tjock, jag blir tjockare. Jag bestämde mig för att inte äta godis, ändå trycker jag i mig choklad när jag får chansen. Jag borde inte bry mig om hur jag ser ut, ändå drar jag ofta upp tröjan och kollar på min tjocka mage, och tänker på hur tjock jag är! Jag vill banta, men jag är godis beroende och är alltid sugen på socker!! JAG VILL BLI SMALARE!! VAD SKA JAG GÖRA???!!!!! Jag mår inte bra av det här!! Majis, kan jag skicka en uggla? : Maja, lilla gumman. När man är i puberteten ska man gå upp i vikt. Om du bantar nu stannar hela puberteten. Jag har också gått upp i vikt, flera kilo. Så strunta i att banta, iaf tills du har gått ur puberteten. ♥ Freja, Vem har sagt att jag är i puberteten??!! Ehhm, du är 12 år och vi har känt varann i fem år, jag vet xD ♥ Och förresten så är du HELT normalviktig för din längd Men jag är kortare, och mamma har typ underviktigs-gener Everything is Dramione and nothing hurts. 1 okt, 2012 19:22 |
|
kakan42
Elev |
Skrivet av Freja: Skrivet av kakan42: Skrivet av Freja: Skrivet av kakan42: Skrivet av Freja: Skrivet av kakan42: Jag är tjock, jag blir tjockare. Jag bestämde mig för att inte äta godis, ändå trycker jag i mig choklad när jag får chansen. Jag borde inte bry mig om hur jag ser ut, ändå drar jag ofta upp tröjan och kollar på min tjocka mage, och tänker på hur tjock jag är! Jag vill banta, men jag är godis beroende och är alltid sugen på socker!! JAG VILL BLI SMALARE!! VAD SKA JAG GÖRA???!!!!! Jag mår inte bra av det här!! Majis, kan jag skicka en uggla? : Maja, lilla gumman. När man är i puberteten ska man gå upp i vikt. Om du bantar nu stannar hela puberteten. Jag har också gått upp i vikt, flera kilo. Så strunta i att banta, iaf tills du har gått ur puberteten. ♥ Freja, Vem har sagt att jag är i puberteten??!! Ehhm, du är 12 år och vi har känt varann i fem år, jag vet xD ♥ Och förresten så är du HELT normalviktig för din längd Men jag är kortare, och mamma har typ underviktigs-gener 1 okt, 2012 19:22 |
|
Borttagen
|
kakan42: Jag vill bara säga till dig, att du ska vara nöjd med dig själv. Och om du inte vill det här, då ska jag absolut inte sitta här och säga till dig vad du ska göra. För det är du som bestämmer.
Men efter vad jag har uppfattat gillar du inte det här, inte alls. Och alla har rätt att vara nöjd med sig själv, vara glad och trygg. Och därför har jag gett dig de här råden. Om du bara äter rätt, (du såg mat-råden som jag gav dig), och tränar, så behöver du inte ens tänka på vikten. Sedan pratade Freja om puberteten, och förstås går man upp i vikt då också, det är naturligt. Men man hjälper inte kroppen mer för att äta godis varje dag då. Som jag sa, om du bara äter godis en gång i veckan, äter ordentliga måltider (frukost, lunch, mellanmål, middag, och kanske någon kvällsmacka eller så på kvällen), och tränar så kommer du klara det här galant. Hoppas du förstod vad jag menade, hehe c: 1 okt, 2012 19:28 |
|
LilyLunaPotter
Elev |
Usch. Jag förstår inte. Först mådde jag bara konstigt i huvudet. Det var liksom känslorna som strulade.
Nu är det hela jag. När jag reser mig är blir jag yr som fan och känner att jag ska ramla. Jag är trött hela jäkla tiden. Men det är inte det som skrämmer mig. Det som skrämmer mig är den konstiga yrseln och att jag känner mig så sjukt konstig i huvudet. Vill inte säga något till någon. Jag vill bara inte. Inte någon irl iallafall. Vad i hela friden händer? ![]()
1 okt, 2012 19:30 |
|
kakan42
Elev |
Skrivet av Borttagen: kakan42: Jag vill bara säga till dig, att du ska vara nöjd med dig själv. Och om du inte vill det här, då ska jag absolut inte sitta här och säga till dig vad du ska göra. För det är du som bestämmer. Men efter vad jag har uppfattat gillar du inte det här, inte alls. Och alla har rätt att vara nöjd med sig själv, vara glad och trygg. Och därför har jag gett dig de här råden. Om du bara äter rätt, (du såg mat-råden som jag gav dig), och tränar, så behöver du inte ens tänka på vikten. Sedan pratade Freja om puberteten, och förstås går man upp i vikt då också, det är naturligt. Men man hjälper inte kroppen mer för att äta godis varje dag då. Som jag sa, om du bara äter godis en gång i veckan, äter ordentliga måltider (frukost, lunch, mellanmål, middag, och kanske någon kvällsmacka eller så på kvällen), och tränar så kommer du klara det här galant. Hoppas du förstod vad jag menade, hehe c: ♥ haha, jag förstod! (faktist)! Ni alla kanske har rätt,jag väger mig bara ibland, men det är mest om jag typ, ser tjock ut! ♥ Tack, Ska försöka att inte tänka på det i framtiden! ♥ ♥ ♥ 1 okt, 2012 19:32 |
|
Borttagen
|
Skrivet av kakan42: Skrivet av Borttagen: kakan42: Jag vill bara säga till dig, att du ska vara nöjd med dig själv. Och om du inte vill det här, då ska jag absolut inte sitta här och säga till dig vad du ska göra. För det är du som bestämmer. Men efter vad jag har uppfattat gillar du inte det här, inte alls. Och alla har rätt att vara nöjd med sig själv, vara glad och trygg. Och därför har jag gett dig de här råden. Om du bara äter rätt, (du såg mat-råden som jag gav dig), och tränar, så behöver du inte ens tänka på vikten. Sedan pratade Freja om puberteten, och förstås går man upp i vikt då också, det är naturligt. Men man hjälper inte kroppen mer för att äta godis varje dag då. Som jag sa, om du bara äter godis en gång i veckan, äter ordentliga måltider (frukost, lunch, mellanmål, middag, och kanske någon kvällsmacka eller så på kvällen), och tränar så kommer du klara det här galant. Hoppas du förstod vad jag menade, hehe c: ♥ haha, jag förstod! (faktist)! Ni alla kanske har rätt,jag väger mig bara ibland, men det är mest om jag typ, ser tjock ut! ♥ Tack, Ska försöka att inte tänka på det i framtiden! ♥ ♥ ♥ Som sagt, bara du är nöjd med dig själv så är det bra. Men du, lova att tänka på matråden och träningsråden jag gav dig. c: 1 okt, 2012 19:35 |
|
Majis
Elev |
Skrivet av LilyLunaPotter: Usch. Jag förstår inte. Först mådde jag bara konstigt i huvudet. Det var liksom känslorna som strulade. Nu är det hela jag. När jag reser mig är blir jag yr som fan och känner att jag ska ramla. Jag är trött hela jäkla tiden. Men det är inte det som skrämmer mig. Det som skrämmer mig är den konstiga yrseln och att jag känner mig så sjukt konstig i huvudet. Vill inte säga något till någon. Jag vill bara inte. Inte någon irl iallafall. Vad i hela friden händer? Det kan vara olika saker, som tex att du kanske inte fått i dig tillräckligt med vitaminer eller nåt. Då kanske det inte är så farligt, du kanske bara behöver äta nåt speciellt som typ en ostmacka eller nåt. Hade HK idag och om man har brist på vissa vitaminer är dte ju bra om man äter nåt som innehåller den vitaminen. Vet ju inte vad bristen kan vara då, men mejeriprodukter innehåller ofta mycket vitaminer! Men ja... Det kan ju också vara nåt allvarligt... Hej, hej, här glider Majsen in! (?) You can call me Dr M 1 okt, 2012 19:35 |
|
kakan42
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av kakan42: Skrivet av Borttagen: kakan42: Jag vill bara säga till dig, att du ska vara nöjd med dig själv. Och om du inte vill det här, då ska jag absolut inte sitta här och säga till dig vad du ska göra. För det är du som bestämmer. Men efter vad jag har uppfattat gillar du inte det här, inte alls. Och alla har rätt att vara nöjd med sig själv, vara glad och trygg. Och därför har jag gett dig de här råden. Om du bara äter rätt, (du såg mat-råden som jag gav dig), och tränar, så behöver du inte ens tänka på vikten. Sedan pratade Freja om puberteten, och förstås går man upp i vikt då också, det är naturligt. Men man hjälper inte kroppen mer för att äta godis varje dag då. Som jag sa, om du bara äter godis en gång i veckan, äter ordentliga måltider (frukost, lunch, mellanmål, middag, och kanske någon kvällsmacka eller så på kvällen), och tränar så kommer du klara det här galant. Hoppas du förstod vad jag menade, hehe c: ♥ haha, jag förstod! (faktist)! Ni alla kanske har rätt,jag väger mig bara ibland, men det är mest om jag typ, ser tjock ut! ♥ Tack, Ska försöka att inte tänka på det i framtiden! ♥ ♥ ♥ Som sagt, bara du är nöjd med dig själv så är det bra. Men du, lova att tänka på matråden och träningsråden jag gav dig. c: Jag lovar!! Skrivet av LilyLunaPotter: Usch. Jag förstår inte. Först mådde jag bara konstigt i huvudet. Det var liksom känslorna som strulade. Nu är det hela jag. När jag reser mig är blir jag yr som fan och känner att jag ska ramla. Jag är trött hela jäkla tiden. Men det är inte det som skrämmer mig. Det som skrämmer mig är den konstiga yrseln och att jag känner mig så sjukt konstig i huvudet. Vill inte säga något till någon. Jag vill bara inte. Inte någon irl iallafall. Vad i hela friden händer? ?? Jag vet inte, jag blev så yr att jag inte kunde gå förut, och du blev jag ordentligt sjuk kort därefter! 1 okt, 2012 19:37 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen