Dagens kramar går till...
Forum > Off Topic > Dagens kramar går till...
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Ella01
Elev |
✩✩✩ 5 maj, 2015 12:29 |
|
Holytail
Elev |
5 maj, 2015 17:32 |
|
Borttagen
|
desamma
5 maj, 2015 17:32 |
|
Josefine96
Elev |
Skrivet av Emme Lestrange: Alla dagens kramar går till Josefine96 för att ett: hon klarade sin uppkörning idag trots att hon hade kugglena och två: hon är så jävla bäst så det finns inte Med tanke på att jag missade detta igår så får du, Korppen, TVÅ kramar *gasp* Anledningen till att jag är så fucking bäst är för att man blir som man umgås
5 maj, 2015 19:49 |
|
Dream
Elev |
5 maj, 2015 20:03 |
|
Borttagen
|
5 maj, 2015 23:31 |
|
Aveline
Elev |
Mikazuki Chan för att det är inte kul att få en försenad anmärkning av klassföreståndaren. Hoppas att du kommer i tid i morgon i stället ♥
"Secretly we're all a little more absurd than we make ourselves out to be." “Honesty is the first chapter in the book of wisdom.” "I sometimes have a tendency to walk on the dark side." 6 maj, 2015 09:01 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Aveline: Mikazuki Chan för att det är inte kul att få en försenad anmärkning av klassföreståndaren. Hoppas att du kommer i tid i morgon i stället ♥ ...fick ingen anmärkning... Än. Tror inte ens att han märkte något o_o 6 maj, 2015 19:08 |
|
Holytail
Elev |
Kommer till världens underbaraste: JossiMarauder som är med mig när jag är som ledsnast❤️ Och den andra underbaraste person: Ginny Potter! kramar till er!!!❤️
6 maj, 2015 19:14 |
|
JossiMarauder
Elev |
Mina Kramar går till: Holytail♥ ♥ ♥ För att hon är kriminellt bäst♥ och Minerva Snape för att du står upp för dig själv♥♥ KRAMAR♥ ♥♥
So bury me as it pleases you, lover. At sea, or deep within the catacomb 6 maj, 2015 19:17 |
Du får inte svara på den här tråden.






för att hon är en verklig hjältinna och en äkta diamant.
Mugglarportalen