Komplimang-tråden!
Forum > Off Topic > Komplimang-tråden!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Minidjuret
Elev |
Aww, tack ♥ Vi publicerar den! 8D 5 mar, 2012 18:17 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Åhåhåh, du är verkligen bäst. Och som jag älskar dig.. ♥ Until the very end! Och nån gån SKA vi ses!! ♥ Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: gråter också nu :' Skrivet av Borttagen: Erica Potter: Alltså jag dör. DU är bäst! Och DU är någonting. Och du är inte bara någonting. Du är jävligt (ursäkta) betydelsefull! För mig betyder du SKITMYCKET, men jag slår vad om att mååååånga fler älskar dig ♥ Du är bäst ♥ Bäst och snäll, schysst, söt, gullig, fantastisk, awesome, rolig och bara BÄST ♥ "du kan inte rösta på fler inlägg idag" -.-' Asså.. Jag känner mig lite död nu. Jag sitter och gråter här. Så otroligt underbar du är. Du är bäst ♥ kom ihåg det snälla ? Om du någonting skulle tvivla på digsjälv så tänk på vad jag säger nu ; Du är så underbart snäll, söt, peppande, omtänksam, betydelsefull, awesome, begåvad, rolig och betyder otroligt mycket för mig. Tack ♥ älskar dig ♥ P.s: mwahaha, jag kunde gilla! Som jag älskar dig ♥ :* Until the very end. DU SKA FÅ EN JÄTTELRAM NÄR VI SES ! Ja, det vore för sorgligt annars 5 mar, 2012 18:20 |
|
Borttagen
|
Jag vill säga tack till några personer. Tack för olika anledningar.
Ellie Lovegood KossanBerta leumas vän Optic JoLizz LeeGordan linnvendela Tack för att ni finns där. Tack för att ni förgyller ens vardag. Tack för den grymma humorn. Tack tack tack. 5 mar, 2012 18:27 |
|
Jac
Elev |
När den är klar och vi måste skriva rent den!
5 mar, 2012 18:27 |
|
Minidjuret
Elev |
Skrivet av Jac: När den är klar och vi måste skriva rent den! Låter bra 5 mar, 2012 18:30 |
|
Jac
Elev |
Skrivet av Minidjuret: Skrivet av Jac: När den är klar och vi måste skriva rent den! Låter bra Like a boss!
5 mar, 2012 18:32 |
|
Borttagen
|
Nu har jag missat mycket här. Men jag vill slänga ett enormt tack till Minidjuret för att jag blev nämd i hennes lista. ♥
Dsm säger jag. C: Menar mycket mer, men ska äta S: 5 mar, 2012 18:41 |
|
Borttagen
|
5 mar, 2012 18:47 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Ja.. D: ♥Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Åhåhåh, du är verkligen bäst. Och som jag älskar dig.. ♥ Until the very end! Och nån gån SKA vi ses!! ♥ Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: gråter också nu :' Skrivet av Borttagen: Erica Potter: Alltså jag dör. DU är bäst! Och DU är någonting. Och du är inte bara någonting. Du är jävligt (ursäkta) betydelsefull! För mig betyder du SKITMYCKET, men jag slår vad om att mååååånga fler älskar dig ♥ Du är bäst ♥ Bäst och snäll, schysst, söt, gullig, fantastisk, awesome, rolig och bara BÄST ♥ "du kan inte rösta på fler inlägg idag" -.-' Asså.. Jag känner mig lite död nu. Jag sitter och gråter här. Så otroligt underbar du är. Du är bäst ♥ kom ihåg det snälla ? Om du någonting skulle tvivla på digsjälv så tänk på vad jag säger nu ; Du är så underbart snäll, söt, peppande, omtänksam, betydelsefull, awesome, begåvad, rolig och betyder otroligt mycket för mig. Tack ♥ älskar dig ♥ P.s: mwahaha, jag kunde gilla! Som jag älskar dig ♥ :* Until the very end. DU SKA FÅ EN JÄTTELRAM NÄR VI SES ! Ja, det vore för sorgligt annars 5 mar, 2012 18:53 |
|
Borttagen
|
Aviforce
Oj, eh... Tack för att du är där med och gör så att jag låter som en retarderad säl när jag skrattar för mycket. c: 5 mar, 2012 19:11 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen