Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Komplimang-tråden!

Forum > Off Topic > Komplimang-tråden!

1 2 3 ... 684 685 686 ... 1863 1864 1865
Användare Inlägg
Minidjuret
Elev

Avatar


Skrivet av Jac:
Minidjuret Tack så mycket! Du är också bra på att skriva! Det blir en bra historia!


Aww, tack ♥

Vi publicerar den! 8D

5 mar, 2012 18:17

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Erica Potter: Alltså jag dör. DU är bäst! Och DU är någonting. Och du är inte bara någonting. Du är jävligt (ursäkta) betydelsefull! För mig betyder du SKITMYCKET, men jag slår vad om att mååååånga fler älskar dig ♥ Du är bäst ♥ Bäst och snäll, schysst, söt, gullig, fantastisk, awesome, rolig och bara BÄST ♥

"du kan inte rösta på fler inlägg idag" -.-'

Asså.. Jag känner mig lite död nu. Jag sitter och gråter här. Så otroligt underbar du är. Du är bäst ♥ kom ihåg det snälla ? Om du någonting skulle tvivla på digsjälv så tänk på vad jag säger nu ;
Du är så underbart snäll, söt, peppande, omtänksam, betydelsefull, awesome, begåvad, rolig och betyder otroligt mycket för mig. Tack ♥ älskar dig ♥
gråter också nu :' Herremintjockaget vad jag vill träffa dig! ♥ Älskar dig också ♥
P.s: mwahaha, jag kunde gilla!

Som jag älskar dig ♥ :* Until the very end. DU SKA FÅ EN JÄTTELRAM NÄR VI SES !
Åhåhåh, du är verkligen bäst. Och som jag älskar dig.. ♥ Until the very end! Och nån gån SKA vi ses!! ♥

Ja, det vore för sorgligt annars

5 mar, 2012 18:20

Borttagen

Avatar

+1


Jag vill säga tack till några personer. Tack för olika anledningar.
Ellie Lovegood
KossanBerta
leumas vän
Optic
JoLizz
LeeGordan
linnvendela
Tack för att ni finns där. Tack för att ni förgyller ens vardag. Tack för den grymma humorn.
Tack tack tack.

5 mar, 2012 18:27

Jac
Elev

Avatar


Skrivet av Minidjuret:
Skrivet av Jac:
Minidjuret Tack så mycket! Du är också bra på att skriva! Det blir en bra historia!


Aww, tack ♥

Vi publicerar den! 8D


När den är klar och vi måste skriva rent den!

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fwww.lovethispic.com%2Fuploaded_images%2F9361-In-Love-With-You.jpg

5 mar, 2012 18:27

Minidjuret
Elev

Avatar


Skrivet av Jac:
Skrivet av Minidjuret:
Skrivet av Jac:
Minidjuret Tack så mycket! Du är också bra på att skriva! Det blir en bra historia!


Aww, tack ♥

Vi publicerar den! 8D


När den är klar och vi måste skriva rent den!


Låter bra

5 mar, 2012 18:30

Jac
Elev

Avatar


Skrivet av Minidjuret:
Skrivet av Jac:
Skrivet av Minidjuret:
Skrivet av Jac:
Minidjuret Tack så mycket! Du är också bra på att skriva! Det blir en bra historia!


Aww, tack ♥

Vi publicerar den! 8D


När den är klar och vi måste skriva rent den!


Låter bra


Like a boss!

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fwww.lovethispic.com%2Fuploaded_images%2F9361-In-Love-With-You.jpg

5 mar, 2012 18:32

Borttagen

Avatar


Nu har jag missat mycket här. Men jag vill slänga ett enormt tack till Minidjuret för att jag blev nämd i hennes lista. ♥

Dsm säger jag. C: Menar mycket mer, men ska äta S:

5 mar, 2012 18:41

Borttagen

Avatar


5 mar, 2012 18:47

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Erica Potter: Alltså jag dör. DU är bäst! Och DU är någonting. Och du är inte bara någonting. Du är jävligt (ursäkta) betydelsefull! För mig betyder du SKITMYCKET, men jag slår vad om att mååååånga fler älskar dig ♥ Du är bäst ♥ Bäst och snäll, schysst, söt, gullig, fantastisk, awesome, rolig och bara BÄST ♥

"du kan inte rösta på fler inlägg idag" -.-'

Asså.. Jag känner mig lite död nu. Jag sitter och gråter här. Så otroligt underbar du är. Du är bäst ♥ kom ihåg det snälla ? Om du någonting skulle tvivla på digsjälv så tänk på vad jag säger nu ;
Du är så underbart snäll, söt, peppande, omtänksam, betydelsefull, awesome, begåvad, rolig och betyder otroligt mycket för mig. Tack ♥ älskar dig ♥
gråter också nu :' Herremintjockaget vad jag vill träffa dig! ♥ Älskar dig också ♥
P.s: mwahaha, jag kunde gilla!

Som jag älskar dig ♥ :* Until the very end. DU SKA FÅ EN JÄTTELRAM NÄR VI SES !
Åhåhåh, du är verkligen bäst. Och som jag älskar dig.. ♥ Until the very end! Och nån gån SKA vi ses!! ♥

Ja, det vore för sorgligt annars
Ja.. D: ♥

5 mar, 2012 18:53

Borttagen

Avatar


Aviforce

Oj, eh... Tack för att du är där med och gör så att jag låter som en retarderad säl när jag skrattar för mycket. c:

5 mar, 2012 19:11

1 2 3 ... 684 685 686 ... 1863 1864 1865

Forum > Off Topic > Komplimang-tråden!

Du får inte svara på den här tråden.