Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Skriva av sig-tråden

Forum > Off Topic > Skriva av sig-tråden

1 2 3 ... 684 685 686 ... 2301 2302 2303
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Pygmepuffen: Fina du, det är normalt att känna så som du gör nu.
Jag har en gång i en dröm trott att min mamma var död. Hon var i Kiruna.
Jag var mindre. Usch. Det var hemskt.

Du får prata med mig om du vill prata med någon! Jag vet hur det känns, OK?

30 sep, 2012 18:58

kakan42
Elev

Avatar


Skrivet av Pygmepuffen:
Ni vill inte prata med mig, tro mig. Jag är störd. Men det är gulligt att ni bryr er.
Nu sitter jag gömd i en garderob och gråter. Jag skriver från min mobil. Mina föräldrar vet inte var jag är, de skulle aldrig fatta. Jag kan inte prata med min bästa vän ens. Hon förstår mig inte, ingen gör det. Jag förstår mig inte på mig själv längre för allt har blivit så jävla komplicerat. Jag kan inte vara tjejen med en morsa som har cancer. Jag är inte henne.
Min mamma får inte sitta i solen med mig längre (det brukade vara vår grej) och hon mår dåligt hela tiden. Min mamma får inte krama mig längre, inte ens hålla om mig för att jag kan smitta ner henne med feber. Vad har jag gjort för att förtjäna det här? Vad har min mamma gjort? Jag brukade tro att det fanns en gud, men inte längre. Då skulle hen inte gjort så här mot mig.


det låter som om du inte har det så bra just nu, din mamma kommer aatt klara sig, det kommer att bli bra! Du säger att din bästa kompis inte förstår, Vad synd, jag ser en bästis som en som alltid förstår
Du har säker inte gjort något för att förtjäna detta, det gör ingen! Ibland händer det hemska saker, det bara är så! Föresten, Jag vill prata med dig, Jag vill hjälpa dig! Ingen ska behöva ha det så som du beskriver!!! Fösök att hitta tbx till deg själv, du är fortfarande samma öperson även om din mamma har cancer! Även om det känns svårt, Du klarar det här! Det lovar jag!
Skicka GÄRNA en uggla!!!!!! Jag finns alltid bara så att du vet!! ♥ ♥ KRAM!!!!

30 sep, 2012 18:58

Pygmepuffen
Elev

Avatar


Skrivet av Savi:
Pygmepuffen - Snälla söta du. Prata med mig om du behöver. Har haft väldigt närkontakt med cancer av dess olika slag. Ingen i direkta familjen men familjevänner m.m. plus att min mamma jobbar inom cancerforskning så har träffat många familjer där.
Jag hjälpte en kompis genom en sån här situation, så snälla låt mig finnas som stöd för dig med. ♥♥♥


Skrivet av Borttagen:
Pygmepuffen: Fina du, det är normalt att känna så som du gör nu.
Jag har en gång i en dröm trott att min mamma var död. Hon var i Kiruna.
Jag var mindre. Usch. Det var hemskt.

Du får prata med mig om du vill prata med någon! Jag vet hur det känns, OK?


Skrivet av kakan42:
Skrivet av Pygmepuffen:
Ni vill inte prata med mig, tro mig. Jag är störd. Men det är gulligt att ni bryr er.
Nu sitter jag gömd i en garderob och gråter. Jag skriver från min mobil. Mina föräldrar vet inte var jag är, de skulle aldrig fatta. Jag kan inte prata med min bästa vän ens. Hon förstår mig inte, ingen gör det. Jag förstår mig inte på mig själv längre för allt har blivit så jävla komplicerat. Jag kan inte vara tjejen med en morsa som har cancer. Jag är inte henne.
Min mamma får inte sitta i solen med mig längre (det brukade vara vår grej) och hon mår dåligt hela tiden. Min mamma får inte krama mig längre, inte ens hålla om mig för att jag kan smitta ner henne med feber. Vad har jag gjort för att förtjäna det här? Vad har min mamma gjort? Jag brukade tro att det fanns en gud, men inte längre. Då skulle hen inte gjort så här mot mig.


det låter som om du inte har det så bra just nu, din mamma kommer aatt klara sig, det kommer att bli bra! Du säger att din bästa kompis inte förstår, Vad synd, jag ser en bästis som en som alltid förstår
Du har säker inte gjort något för att förtjäna detta, det gör ingen! Ibland händer det hemska saker, det bara är så! Föresten, Jag vill prata med dig, Jag vill hjälpa dig! Ingen ska behöva ha det så som du beskriver!!! Fösök att hitta tbx till deg själv, du är fortfarande samma öperson även om din mamma har cancer! Även om det känns svårt, Du klarar det här! Det lovar jag!
Skicka GÄRNA en uggla!!!!!! Jag finns alltid bara så att du vet!! ♥ ♥ KRAM!!!!

Ni är väldigt snälla, jag har gått ut från garderoben nu. Jag behöver prata ut, det känner jag, men vet inte hur jag ska börja.

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fcfile3.uf.tistory.com%2Fimage%2F110A254B4E50013E0E2908

30 sep, 2012 19:15

kakan42
Elev

Avatar


Pygmepuffen- JaG vill gärna prata med dig, ska jag skicka en uggla eller ska vi ta det här?

30 sep, 2012 19:17

Savi
Elev

Avatar


Pygmepuffen - Jag skulle ta och sätta mig ned med mamma och pappa och bara få ut allt. Tårar, skrik, allt bara ut med det.

Btw, någon röd jättesöt sak är snart Master of Death. Bara ett inlägg kvar

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F30.media.tumblr.com%2Ftumblr_le9zh0sgjf1qc7ddno1_500.gif https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fmedia.tumblr.com%2Ftumblr_m3d74qpoI81r7ifqv.gif

30 sep, 2012 19:23

LucyMalfoy *
Elev

Avatar


Skrivet av Pygmepuffen:
Ni vill inte prata med mig, tro mig. Jag är störd. Men det är gulligt att ni bryr er.
Nu sitter jag gömd i en garderob och gråter. Jag skriver från min mobil. Mina föräldrar vet inte var jag är, de skulle aldrig fatta. Jag kan inte prata med min bästa vän ens. Hon förstår mig inte, ingen gör det. Jag förstår mig inte på mig själv längre för allt har blivit så jävla komplicerat. Jag kan inte vara tjejen med en morsa som har cancer. Jag är inte henne.
Min mamma får inte sitta i solen med mig längre (det brukade vara vår grej) och hon mår dåligt hela tiden. Min mamma får inte krama mig längre, inte ens hålla om mig för att jag kan smitta ner henne med feber. Vad har jag gjort för att förtjäna det här? Vad har min mamma gjort? Jag brukade tro att det fanns en gud, men inte längre. Då skulle hen inte gjort så här mot mig.


Uggla om du vill prata.

Jag lever mitt liv 402 meter i taget.

30 sep, 2012 22:44

Obliviate_
Elev

Avatar


Vissa människor tillhör verkligen begåvningsreserven..

Fast det är klart. alltid enkelt att missbruka makt och dömma utan bevis.

30 sep, 2012 23:30

Borttagen

Avatar


kakan42: Jättebra! Där ser du, framstegen börjar redan. c:

1 okt, 2012 16:57

Freja
Elev

Avatar


Skrivet av kakan42:
Jag är tjock, jag blir tjockare.
Jag bestämde mig för att inte äta godis, ändå trycker jag i mig choklad när jag får chansen.
Jag borde inte bry mig om hur jag ser ut, ändå drar jag ofta upp tröjan och kollar på min tjocka mage, och tänker på hur tjock jag är!
Jag vill banta, men jag är godis beroende och är alltid sugen på socker!! JAG VILL BLI SMALARE!! VAD SKA JAG GÖRA???!!!!!
Jag mår inte bra av det här!!
Majis, kan jag skicka en uggla? : ´(



Maja, lilla gumman.
När man är i puberteten ska man gå upp i vikt.
Om du bantar nu stannar hela puberteten. Jag har också gått upp i vikt, flera kilo.
Så strunta i att banta, iaf tills du har gått ur puberteten.

Everything is Dramione and nothing hurts.

1 okt, 2012 19:12

kakan42
Elev

Avatar


Skrivet av Freja:
Skrivet av kakan42:
Jag är tjock, jag blir tjockare.
Jag bestämde mig för att inte äta godis, ändå trycker jag i mig choklad när jag får chansen.
Jag borde inte bry mig om hur jag ser ut, ändå drar jag ofta upp tröjan och kollar på min tjocka mage, och tänker på hur tjock jag är!
Jag vill banta, men jag är godis beroende och är alltid sugen på socker!! JAG VILL BLI SMALARE!! VAD SKA JAG GÖRA???!!!!!
Jag mår inte bra av det här!!
Majis, kan jag skicka en uggla? : ´(



Maja, lilla gumman.
När man är i puberteten ska man gå upp i vikt.
Om du bantar nu stannar hela puberteten. Jag har också gått upp i vikt, flera kilo.
Så strunta i att banta, iaf tills du har gått ur puberteten.


Freja, Vem har sagt att jag är i puberteten??!!

1 okt, 2012 19:14

1 2 3 ... 684 685 686 ... 2301 2302 2303

Forum > Off Topic > Skriva av sig-tråden

Du får inte svara på den här tråden.