One Direction
Forum > Off Topic > One Direction
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
J00KERN
Elev |
7 sep, 2012 09:33 |
|
IamAK
Elev |
dom såg så glada ut när dom vann.... orkar inte.... *le cry* är så glad för deras skull
7 sep, 2012 13:10 |
|
Bombarda
Elev |
Sittet o kollar på det nu^^ dem fick precis sin andra och jag skrek nästan rakt ut:p
Kärlek till alla! 7 sep, 2012 13:21 |
|
Borttagen
|
Jag offrade min sömn för det, men OMFG DET VAR SÅ VÄRT DET
kvävde skrik och bombade twitter med långa fangirlattacker och suckade och var stolt och skrattade åt breaking dawn promon och grät och grät och grät och grät. jag ska titta på det igen ikväll med några från min klass och då behöver jag inte vara rädd för att väcka hela huset. 7 sep, 2012 15:05 |
|
Borttagen
|
7 sep, 2012 15:15 |
|
Miss_Hj
Elev |
såå stolt
7 sep, 2012 15:27 |
|
Borttagen
|
åhhhhh feelings
dör 7 sep, 2012 15:28 |
|
Bombarda
Elev |
Jag kan nt beskriva hur stolt jag är över dem o jag är nästan säker på att alla directioners känner detsama!!
Loovee yooou guys sooo much♥ Kärlek till alla! 7 sep, 2012 16:18 |
|
Solkatten
Elev |
Berätta? x'D Har inte följt det så...
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 7 sep, 2012 16:23 |
|
Borttagen
|
Jag saknar Louis gamla hårstil </3
Fastän han är supersnygg i sin nuvarande, men ändå :c 7 sep, 2012 17:23 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen