Vad har ni i ert "ctrl + v" just nu?
Forum > Quidditchplanen > Vad har ni i ert "ctrl + v" just nu?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Ithrenniel
Elev |
1. Lite eller mycket?
2. Döv eller benlös? 3. Läskiga filmer eller komiska filmer? 4. Doctor Who eller Lord Of The Rings? ![]()
28 mar, 2014 02:10 |
|
Klaestron
Elev |
28 mar, 2014 09:23 |
|
Luna Ravenclaw
Elev |
Tillfälligt slut, skickas runt 18/4
Kan beställa annan eller avbeställa. Everything will be okay in the end. If it's not okay, it's not the end. 28 mar, 2014 10:10 |
|
Noctum
Elev |
28 mar, 2014 13:30 |
|
Ithrenniel
Elev |
28 mar, 2014 13:36 |
|
Katla
Elev |
$1,080
♏︎ 28 mar, 2014 13:38 |
|
Borttagen
|
Artificer's Chisel
28 mar, 2014 13:43 |
|
MissFniss
Elev |
28 mar, 2014 19:23 |
|
Ithrenniel
Elev |
Kvinnobröst är något med en sexuell laddning på ett annat sätt än vad mäns är. Man kan väl säga att mannen har en privat del av kroppen och kvinnan har två. Därför anses det inte okej för kvinnor att gå barbröstade.
MEN! Varför har kvinnobrösten blivit så sexuellt laddade? Kanske delvis för att de utvecklas i puberteten. Dels för att de ger njutning under sex. Dels för att vi matar våra barn med dem. Men framför allt kanske för att "det alltid har varit så". Vi är uppväxta med det. Men det är bara ett tankesätt och sådana går att bryta. Personligen skulle jag inte vilja gå barbröstad - just för att det är så laddat sexuellt. Jag skulle känna mig obekväm och känna mig som ett granskat objekt om jag gick runt barbröstad med män (och kvinnor) som stirrade på mig. Jag hade däremot tyckt att det vart skönt att gå barbröstad ibland om det ansätts mer naturligt. Även om de studsar runt lite mycket ibland utan sin behållare. Så frågan är ju, hur bryter vi normen? Jo, kanske är det genom att fler kvinnor faktiskt går barbröstade. Förr fick vi inte visa anklarna, och först när allt fler kvinnor började göra det blev det allmänt accepterat. ![]()
28 mar, 2014 19:44 |
|
LIA15
Elev |
www.ithrenniel.blogg.se
(Jupp, det var det jag hade i mitt "ctrl+v" 28 mar, 2014 19:53 |
Forum > Quidditchplanen > Vad har ni i ert "ctrl + v" just nu?
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen