Bild på dig själv!
Forum > Off Topic > Bild på dig själv!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
HannaPanna
Elev |
5 jun, 2012 16:56 |
|
LunaLovegood1
Elev |
Skrivet av HannaPanna: Skrivet av LunaLovegood1: <----- Dääär e jag nu idag! ♥ LIKA VACKER OCH SÖT SOM VANLIGT!! ♥♥ Taack, men inte som du ♥♥♥
5 jun, 2012 16:57 |
|
Ida Ginny Lovegood
Elev |
5 jun, 2012 16:58 |
|
GinnyOlivia
Elev |
Skrivet av Borttagen: gillar tröjan Träffade en av mina idoler idag för jag skulle köpa peruk av honom som han inte ville ha! ='D ... Är fortfarande inte lugn än efter att ha träffat honom, måste ha sett helt galen ut på bussen hem. o_o ![]() ![]()
5 jun, 2012 16:59 |
|
HannaPanna
Elev |
Skrivet av LunaLovegood1: Skrivet av HannaPanna: Skrivet av LunaLovegood1: <----- Dääär e jag nu idag! ♥ LIKA VACKER OCH SÖT SOM VANLIGT!! ♥♥ Taack, men inte som du ♥♥♥ JOO, MER ÄN MIG!!♥
5 jun, 2012 17:02 |
|
LunaLovegood1
Elev |
Skrivet av HannaPanna: Skrivet av LunaLovegood1: Skrivet av HannaPanna: Skrivet av LunaLovegood1: <----- Dääär e jag nu idag! ♥ LIKA VACKER OCH SÖT SOM VANLIGT!! ♥♥ Taack, men inte som du ♥♥♥ JOO, MER ÄN MIG!!♥ NEEJ INTE ALLS
5 jun, 2012 17:03 |
|
HannaPanna
Elev |
Skrivet av LunaLovegood1: Skrivet av HannaPanna: Skrivet av LunaLovegood1: Skrivet av HannaPanna: Skrivet av LunaLovegood1: <----- Dääär e jag nu idag! ♥ LIKA VACKER OCH SÖT SOM VANLIGT!! ♥♥ Taack, men inte som du ♥♥♥ JOO, MER ÄN MIG!!♥ NEEJ INTE ALLS JOO ABSOLUT!♥
5 jun, 2012 17:07 |
|
Dini99
Elev |
Skrivet av LunaLovegood1: <----- Dääär e jag nu idag! ♥ Du är så j•vla söt! ♥ FYFAN VAD DU ÄR SÖT! ♥ "What do you mean? Do you wish me a good morning, or mean that it is a good morning whether I want it or not; or that you feel good on this morning; or that it is a morning to be good on?" 5 jun, 2012 18:56 |
|
LunaLovegood1
Elev |
Skrivet av Dini99: Skrivet av LunaLovegood1: <----- Dääär e jag nu idag! ♥ Du är så j•vla söt! ♥ FYFAN VAD DU ÄR SÖT! ♥ Naej gumman, du är. Du är. Men tack. Jag älskar dig bby ♥
5 jun, 2012 20:14 |
|
Seriously
Elev |
Har precis ändrat min profilbild till en bild på mig själv. Kolla där!
<--------- Om solen är ett ägg så är månen en grön ost. 5 jun, 2012 20:17 |
Du får inte svara på den här tråden.










Mugglarportalen