One Direction
Forum > Off Topic > One Direction
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Celebikai
Elev |
6 sep, 2012 21:20 |
|
Bombarda
Elev |
Jag kommer att starta tv:n sen när mina föräldrar somnat ^^
Kärlek till alla! 6 sep, 2012 21:21 |
|
Solkatten
Elev |
Jag tror inte vi har MTV :"( <//3
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 6 sep, 2012 21:23 |
|
Pixie
Elev |
Skrivet av Celebikai: Det kommer vara väldigt många repriser nästa vecka, så om ni har mtv kan ni ju se reprisen c: aa tack
6 sep, 2012 21:27 |
|
Knizzlare
Elev |
6 sep, 2012 21:29 |
|
superman
Elev |
Skrivet av Knizzlare: Jag skulle vilja, men vi har skoljoggen imorgon. Och vardagsrummet ligger intill mina föräldrars rum ÄR DET BARA JAG SOM SKA KOLLA PÅ VMA ELLER? D: kmr nt ha nån att fangirla med juu hahah för jag ska fan kolla på de även fast det är skola imon! Ska sova snart o sen vakna när det är vma 6 sep, 2012 21:55 |
|
Borttagen
|
TAGGGGGGGA
7 sep, 2012 01:06 |
|
Bombarda
Elev |
Jag somnade typ 10 minuter innan det började... *sur*
Kärlek till alla! 7 sep, 2012 08:17 |
|
Celebikai
Elev |
7 sep, 2012 08:23 |
|
Quidditch
Elev |
7 sep, 2012 08:26 |
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen