Bild på dig själv!
Forum > Off Topic > Bild på dig själv!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
linnvendela
Elev |
Fasan xD Nära i alla fall, en bokstav fel bara ^^ Och din... Mamma...? Hette typ black i efternamn eller något xD Oh, känner mig som en stalker... Du hade vita skor på mugglisträffen ^^ Jaha. 4 jun, 2012 21:18 |
|
ginny_ginny
Elev |
4 jun, 2012 21:21 |
|
Korra
Elev |
Pygmepuffen - hehe ja det gjorde du säkert
linnvendela - hehe spännande att folk vet så mkt om än ginny_ginny - ville börja om i "HP storyn" på forumet samt kände för att börja om helt enkelt 4 jun, 2012 21:26 |
|
ginny_ginny
Elev |
Skrivet av Korra: ginny_ginny - ville börja om i "HP storyn" på forumet samt kände för att börja om helt enkelt Aaaha... okej Fin bild btw
4 jun, 2012 21:30 |
|
Korra
Elev |
ginny_ginny - åh tack så supermycket. Det samma
4 jun, 2012 21:31 |
|
scarhead
Lärare |
4 jun, 2012 21:32 |
|
Korra
Elev |
scarhead - men gud tack :O jag känner mig som en bimbo ibland haha men jag är glad över att ni inte tycker det samma. Har rätt skum relation till mitt utseende ibland men men. Jag är mig själv och det är jag nöjd med på något sätt ändå för ingen kan vara så bra på att vara mig som jag.
4 jun, 2012 21:34 |
|
Miskel
Elev |
4 jun, 2012 21:37 |
|
Borttagen
|
4 jun, 2012 22:13 |
|
LunaLovegood1
Elev |
5 jun, 2012 16:54 |
Du får inte svara på den här tråden.









Mugglarportalen