One Direction
Forum > Off Topic > One Direction
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
scarhead
Lärare |
5 sep, 2012 20:56 |
|
superman
Elev |
Va, men vad konstigt :o tatueraren sa ju till och med att han skulle göra en sleeve. Och grejer. Jag är förvirrad.
5 sep, 2012 22:07 |
|
Shaunee
Elev |
När de var i Sverige senaste gången (i typ våras) då fick min kompis träffa dom typ privat på hennes pappas resturang (deras typ manager eller jag vet inte vad brukar äta frukost där) och när Louis hälsade på henne, så skakade han hennes hand och sa "hi, Louis Tomlinson" och vet ni vad hon svarade?! Hon svarade "I know your name" alltså, typ daa-uttryck. Och sedan ryckte han lite på axlarna. OMG vad jag skulle velat vara där (även om jag först började gilla dom typ nån vecka efter dom åkt)
I can't believe she really said that... 6 sep, 2012 17:35 |
|
Knizzlare
Elev |
ÄR DET BARA JAG SOM SKA KOLLA PÅ VMA ELLER? D:
kmr nt ha nån att fangirla med juu hahah för jag ska fan kolla på de även fast det är skola imon! Ska sova snart o sen vakna när det är vma ![]()
6 sep, 2012 21:09 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Knizzlare: ÄR DET BARA JAG SOM SKA KOLLA PÅ VMA ELLER? D: kmr nt ha nån att fangirla med juu hahah för jag ska fan kolla på de även fast det är skola imon! Ska sova snart o sen vakna när det är vma JAG SKAA fast jag får inte för mamma tänker övertala henne 6 sep, 2012 21:10 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Shaunee: När de var i Sverige senaste gången (i typ våras) då fick min kompis träffa dom typ privat på hennes pappas resturang (deras typ manager eller jag vet inte vad brukar äta frukost där) och när Louis hälsade på henne, så skakade han hennes hand och sa "hi, Louis Tomlinson" och vet ni vad hon svarade?! Hon svarade "I know your name" alltså, typ daa-uttryck. Och sedan ryckte han lite på axlarna. OMG vad jag skulle velat vara där (även om jag först började gilla dom typ nån vecka efter dom åkt) I can't believe she really said that... Hade varit grymt kul och bara "You don't say?" HAHAHA. "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 6 sep, 2012 21:12 |
|
Pixie
Elev |
Skrivet av Knizzlare: ÄR DET BARA JAG SOM SKA KOLLA PÅ VMA ELLER? D: kmr nt ha nån att fangirla med juu hahah för jag ska fan kolla på de även fast det är skola imon! Ska sova snart o sen vakna när det är vma nej jag kan inte. jag ska lixom till sthlm samma dag och så.. uh vill inte missa!
6 sep, 2012 21:14 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Pixie: Skrivet av Knizzlare: ÄR DET BARA JAG SOM SKA KOLLA PÅ VMA ELLER? D: kmr nt ha nån att fangirla med juu hahah för jag ska fan kolla på de även fast det är skola imon! Ska sova snart o sen vakna när det är vma nej jag kan inte. jag ska lixom till sthlm samma dag och så.. uh vill inte missa! Spela in? "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 6 sep, 2012 21:16 |
|
Pixie
Elev |
Skrivet av Solkatten: Skrivet av Pixie: Skrivet av Knizzlare: ÄR DET BARA JAG SOM SKA KOLLA PÅ VMA ELLER? D: kmr nt ha nån att fangirla med juu hahah för jag ska fan kolla på de även fast det är skola imon! Ska sova snart o sen vakna när det är vma nej jag kan inte. jag ska lixom till sthlm samma dag och så.. uh vill inte missa! Spela in? aah, asså jag tänkte kolla på nätet, men det brukar komma upp så lååååångt efter. Får väl hålla mig uppdaterad via Facebook.
6 sep, 2012 21:17 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Pixie: Skrivet av Solkatten: Skrivet av Pixie: Skrivet av Knizzlare: ÄR DET BARA JAG SOM SKA KOLLA PÅ VMA ELLER? D: kmr nt ha nån att fangirla med juu hahah för jag ska fan kolla på de även fast det är skola imon! Ska sova snart o sen vakna när det är vma nej jag kan inte. jag ska lixom till sthlm samma dag och så.. uh vill inte missa! Spela in? aah, asså jag tänkte kolla på nätet, men det brukar komma upp så lååååångt efter. Får väl hålla mig uppdaterad via Facebook. Meddela mig i så fall! :3 "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 6 sep, 2012 21:18 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen