@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Miskel
Elev |
Skrivet av LittleButterfly: Jag gillar verkligen inte tidslinjen, kämpade emot den så länge jag kunde men nu har jag blivit påtvingat den. My heart just broke </3
18 aug, 2012 21:32 |
|
kinshaw
Elev |
18 aug, 2012 21:33 |
|
M4L13
Elev |
18 aug, 2012 21:34 |
|
Solkatten
Elev |
Äter chips!
*** Wohoo! 14000 inlägg! :'D "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 18 aug, 2012 21:44 |
|
Borttagen
|
Grattis!!!! 18 aug, 2012 21:47 |
|
Moy.GinnyWeasley
Elev |
18 aug, 2012 21:50 |
|
LolFeelings
Elev |
Skrivet av M4L13: Här sitter jag och spelar Ib samtidigt som jag är inne på mugglis, allmänt hatar de där tavlorna av kvinnor och allmänt älskar "Memory" och så ser jag detta.this song is so beautiful i want to cry fml i fukking loaf ib omg garry hwäääääh T-T <///3 Bara. Älskar. Melodin.
18 aug, 2012 21:53 |
|
M4L13
Elev |
Skrivet av LolFeelings: Skrivet av M4L13: Här sitter jag och spelar Ib samtidigt som jag är inne på mugglis, allmänt hatar de där tavlorna av kvinnor och allmänt älskar "Memory" och så ser jag detta.this song is so beautiful i want to cry fml i fukking loaf ib omg garry hwäääääh T-T <///3 Bara. Älskar. Melodin. gud, jag kommer nog aldrig spela ib, men jag älskar det, aahaha... und yeah, jag kallar dem iaf för colorladys, nd i muthafukking hate them :C dom är det äckligaste i hela spelet :C
18 aug, 2012 21:57 |
|
Obliviate_
Elev |
Nån som var vart Cara har tagit vägen?
18 aug, 2012 22:02 |
|
LolFeelings
Elev |
Skrivet av M4L13: Ja, jag hatar dem verkligen. De kommer så oväntat också ._.Skrivet av LolFeelings: Skrivet av M4L13: Här sitter jag och spelar Ib samtidigt som jag är inne på mugglis, allmänt hatar de där tavlorna av kvinnor och allmänt älskar "Memory" och så ser jag detta.this song is so beautiful i want to cry fml i fukking loaf ib omg garry hwäääääh T-T <///3 Bara. Älskar. Melodin. gud, jag kommer nog aldrig spela ib, men jag älskar det, aahaha... und yeah, jag kallar dem iaf för colorladys, nd i muthafukking hate them :C dom är det äckligaste i hela spelet :C
18 aug, 2012 22:02 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen