@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Dementoren
Elev |
jag klippte mitt hår själv för några timmar sen och det blev konstigt och det kommer nog ta minst en månad tills det växer ut
18 aug, 2012 18:34 |
|
M4L13
Elev |
18 aug, 2012 18:36 |
|
Solkatten
Elev |
Du klickar på länken-knappen bredvid bild-knappen till höger om där du skriver. [ url=http://www.mugglarportalen.se/ ]Hejsan[/url] ^ Om vi tar http://www.mugglarportalen.se/ som exempel. Nu är det bara att skriva något där det nu står 'Hejsan'. (Utan mellanrum förstås. "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 18 aug, 2012 18:36 |
|
Moy.GinnyWeasley
Elev |
Skrivet av Solkatten: Du klickar på länken-knappen bredvid bild-knappen till höger om där du skriver. [ url=http://www.mugglarportalen.se/ ]Hejsan[/url] ^ Om vi tar http://www.mugglarportalen.se/ som exempel. Nu är det bara att skriva något där det nu står 'Hejsan'. (Utan mellanrum förstås. Tack
18 aug, 2012 18:40 |
|
madeleinegranger
Elev |
jag har en, som folk brukar säga, CP-TUMME... den är spikrak och ser lite wierd ut men det är ett grymt partytrick haha! skulle gärna lägga upp en bild, men jag brukar inte fota min tumme
18 aug, 2012 18:46 |
|
Borttagen
|
wat.
didnt see that comin to be honest. 18 aug, 2012 18:47 |
|
Solkatten
Elev |
18 aug, 2012 18:49 |
|
Borttagen
|
Ska jag följa med på ung08 med några killkompisar och typ lyssna på dj och sånt eller vara hemma baka paj och typ ha ansiktsmask, vara framför datorn osv..
Beslutångest 18 aug, 2012 18:49 |
|
Solkatten
Elev |
När man åker som utbytesstudent i ett år; kan man bara välja land eller kan man också välja stad? Är risken att man får en "sämre" familj större då eller? :s
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 18 aug, 2012 18:51 |
|
LoonyMe
Elev |
18 aug, 2012 19:00 |
Du får inte svara på den här tråden.









Mugglarportalen