@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Conflate
Elev |
Twix - Jag får sådana där små "hata Twix"-attacker, bara för att du ständigt och jämnt gör mig sugen på Nutella. xd
18 aug, 2012 16:26 |
|
Twix
Elev |
Skrivet av Conflate: Twix - Jag får sådana där små "hata Twix"-attacker, bara för att du ständigt och jämnt gör mig sugen på Nutella. xd Haha, det är inte första gången jag hör något sånt xD Fast det kanske börjar bli dags att byta signatur... ^^ 18 aug, 2012 16:29 |
|
Conflate
Elev |
Skrivet av Twix: Skrivet av Conflate: Twix - Jag får sådana där små "hata Twix"-attacker, bara för att du ständigt och jämnt gör mig sugen på Nutella. xd Haha, det är inte första gången jag hör något sånt xD Fast det kanske börjar bli dags att byta signatur... ^^ Nej gudskelov, nej! Jag vill få mina attacker. D: x)
18 aug, 2012 16:31 |
|
M4L13
Elev |
LÄSTE JUST EN ASFIN FANFIC UND OMG I CAN'T KDNF,JGF IT WAS SO BEAUTIFUL AND I CRIED MY EYES OUT WÄÄÄH
![]()
18 aug, 2012 16:43
Detta inlägg ändrades senast 2012-08-18 kl. 16:44
|
|
IamAK
Elev |
hatar spotify reklamer, uhh!
18 aug, 2012 16:44 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: god natt mugglis Godnatt! Dröm om mig, mohahhaha Förlåt miss Horn. Jag gjorde det inte 18 aug, 2012 16:53 |
|
t i l d a
Elev |
Skrivet av M4L13: LÄSTE JUST EN ASFIN FANFIC UND OMG I CAN'T KDNF,JGF IT WAS SO BEAUTIFUL AND I CRIED MY EYES OUT WÄÄÄH Vilken?
18 aug, 2012 16:58 |
|
Borttagen
|
18 aug, 2012 17:00 |
|
leumas vän
Elev |
Min syster kommer hata mig när hon ser att jag lade upp den här bilden i kommentaren på hennes senaste Instagrambild på FB
![]() ![]() 18 aug, 2012 17:06 |
|
joel9324
Elev |
18 aug, 2012 17:14 |
Du får inte svara på den här tråden.











Mugglarportalen