@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Yaay!! Jag skickar en uggla!! 18 aug, 2012 15:56 |
|
Luna Chang
Elev |
Skrivet av Borttagen: Yaay!! Jag skickar en uggla!! Gör så!♥ Hej 18 aug, 2012 15:57 |
|
Borttagen
|
Jag har inget att göra...
I kväll blir det tacos till middag, och jag ska se på film... 18 aug, 2012 15:57 |
|
LittleButterfly
Elev |
Skrivet av Borttagen: Jag har inget att göra... I kväll blir det tacos till middag, och jag ska se på film... Åh tacos! ♥ Bara för det så fick jag lust att äta tacos nu. ^^
18 aug, 2012 15:59 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Tuggrus: Skrivet av Solkatten: Hur mycket tror ni att en iPhone 5 kommer att kosta? :3 Typ 8000 - 9000 kr Shit, det var mycket. xD "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 18 aug, 2012 16:04 |
|
Lunah~
Elev |
Skrivet av LittleButterfly: Skrivet av Borttagen: Jag har inget att göra... I kväll blir det tacos till middag, och jag ska se på film... Åh tacos! ♥ Bara för det så fick jag lust att äta tacos nu. ^^ jag med ♥ Fast jag kan inte äta tacos nu :c ^^
18 aug, 2012 16:14 |
|
Emme Lestrange
Elev |
Jag svimmade ber i soffan förut och har ingen telefon här som jag kan ringa nån med. Har bara min iPod. Hm. Men hör regndroppar ute så mamma och pappa lär komma tillbaka snart, yay
18 aug, 2012 16:16 |
|
M4L13
Elev |
I'M BROOOOOOOOOOOKEN
DO YOU HEEEEEEEEEEEEEEAR MEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE i loaf 1d. men att sjunga till hela up all nightskivan verkade pappa inte uppskatta .__. idiot, he don't know music...
18 aug, 2012 16:22 |
|
Twix
Elev |
18 aug, 2012 16:23 |
|
ikka
Elev |
Jag vill duellera!!! Skiter fullständigt vilken level ni har, vill bara få lite exp ^^
![]() [img]http://25.media.tumblr.com/cb4eaa8e97
18 aug, 2012 16:25 |
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen