Skriva av sig-tråden
Forum > Off Topic > Skriva av sig-tråden
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Lordlollo
Elev |
Skrivet av Jac: sen när fick du anorexi ens? Kom inte och säg att du diagnoserade dig själv! Och det va inte bara riktat till dig, det va riktat till alla! Skrivet av Lordlollo: Asså alla ska alltid skylle på mig om det har hänt mitt gäng något. jag är ingen ledare, alla är delaktiga, men bara för att jag kanske inte har stått längst bak är väl jag inte ledare? asså jag har känslor. SLUTA! Förlåt för att jag ville förstå, förlåt för att jag ville hjälpa till, men det är inte så j*vla enkelt att få se och höra att två av mina kompisar hatar varandra, jag vill f*n inte behöva åka ner till er och dela upp mig, med det blir väll så för ingen av er vill lösa det. Hata mig om du vill jag kan vänja mig vid det, men jag ville göra er och mitt liv bättre, jag ville också må bättre, jag har det inte så j*vla enkelt själv, jag har en j*vla massa press på mig själv, en massa stress, kompisar som hatar varandra, jag måste gå runt och veta att mina kompisar mår dåligt, jag har anorexia, självskadebetende och nu en som hatar mig. Förlåt för att jag försökte Men kom inte och tro att du är det endå med press, jag är lillasyster, vilken inebär stress, press, massa skit från alla och det leder till självskadebeteende oxå, och så är jag tydligen ledare oxå. Tack, jävligt gulligt! ♆ 28 sep, 2012 07:42 |
|
Lucy och Rose
Elev |
ÅHHHH <//3 Orkar inte med :C
Det finns en tjej i min klass som jag verkligen hatar D: Hon är jätteelak mot mig. Vi kallar henne T. Till exempel när jag kom till skolan igår och jag hade ganska lockigt hår för att jag hade sovit med flätor. "HAHAH! DU SER UT SOM ETT TROLL xDDD" "Men T det där var inte schyst. Jag kan faktiskt bli sårad!" Eller på idrotten. Då var en tjej i min klass jätteledsen, och jag tröstade henne. Och då sa T såhär till Stina i min klass: "Nu är det säkert **** som har gjort något dumt igen" (Jag är ****) Och egentligen var det T som hade gjort den tjejen ledsen. Eller på fotbollen. Då gjorde vi utfallssteg, och jag hamnade med henne. "ÅH NEJ! Jag hamnade med ****!", sa hon till mig. "Men T. Seriöst, det där var inte roligt. Jag kan faktiskt bli ledsen!", säger jag. "Men jag skojade ju bara!" LIKSOM D: <//3 Jag har redan sagt till min lärare och till mina tre nära vänner, plus en av de nära vännernas mamma. Och min lärare sa så här på en lektion: "Hörni, ni ska inte vara elaka mot varandra. Folk blir sårade!" Men T verkar inte ta åt sig. Jag sitter typ och gråter nu. Vad ska jag göra?
28 sep, 2012 13:12 |
|
kakan42
Elev |
Skrivet av Lucy och Rose: ÅHHHH <//3 Orkar inte med :C Det finns en tjej i min klass som jag verkligen hatar D: Hon är jätteelak mot mig. Vi kallar henne T. Till exempel när jag kom till skolan igår och jag hade ganska lockigt hår för att jag hade sovit med flätor. "HAHAH! DU SER UT SOM ETT TROLL xDDD" "Men T det där var inte schyst. Jag kan faktiskt bli sårad!" Eller på idrotten. Då var en tjej i min klass jätteledsen, och jag tröstade henne. Och då sa T såhär till Stina i min klass: "Nu är det säkert **** som har gjort något dumt igen" (Jag är ****) Och egentligen var det T som hade gjort den tjejen ledsen. Eller på fotbollen. Då gjorde vi utfallssteg, och jag hamnade med henne. "ÅH NEJ! Jag hamnade med ****!", sa hon till mig. "Men T. Seriöst, det där var inte roligt. Jag kan faktiskt bli ledsen!", säger jag. "Men jag skojade ju bara!" LIKSOM D: <//3 Jag har redan sagt till min lärare och till mina tre nära vänner, plus en av de nära vännernas mamma. Och min lärare sa så här på en lektion: "Hörni, ni ska inte vara elaka mot varandra. Folk blir sårade!" Men T verkar inte ta åt sig. Jag sitter typ och gråter nu. Vad ska jag göra? Tjejen som du kallar T verkar jättedum!!! Ta inte åt dig vad hon säger!! Har du prata med dina föräldrar så kan de kanske ringa tills T:s föräldrar? Det där med att hon sa att du som ett troll är ju asTASKIGT!! Det är ju typ mobbing! Hon måste ju sluta att göra som hon gör! Skicka en uggla om du vill! :´) 28 sep, 2012 13:35 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Lucy och Rose: Åh, jag blir så sur på T!!!!!ÅHHHH <//3 Orkar inte med :C Det finns en tjej i min klass som jag verkligen hatar D: Hon är jätteelak mot mig. Vi kallar henne T. Till exempel när jag kom till skolan igår och jag hade ganska lockigt hår för att jag hade sovit med flätor. "HAHAH! DU SER UT SOM ETT TROLL xDDD" "Men T det där var inte schyst. Jag kan faktiskt bli sårad!" Eller på idrotten. Då var en tjej i min klass jätteledsen, och jag tröstade henne. Och då sa T såhär till Stina i min klass: "Nu är det säkert **** som har gjort något dumt igen" (Jag är ****) Och egentligen var det T som hade gjort den tjejen ledsen. Eller på fotbollen. Då gjorde vi utfallssteg, och jag hamnade med henne. "ÅH NEJ! Jag hamnade med ****!", sa hon till mig. "Men T. Seriöst, det där var inte roligt. Jag kan faktiskt bli ledsen!", säger jag. "Men jag skojade ju bara!" LIKSOM D: <//3 Jag har redan sagt till min lärare och till mina tre nära vänner, plus en av de nära vännernas mamma. Och min lärare sa så här på en lektion: "Hörni, ni ska inte vara elaka mot varandra. Folk blir sårade!" Men T verkar inte ta åt sig. Jag sitter typ och gråter nu. Vad ska jag göra? Vad taskig hon verkar! Men seriöst, om du tröstar henne är det väl inte du som gjort henne ledsen? -.-" Säg till dina föräldrar, så kanske de kan ringa till T;s föräldrar? Uggla om du vill c: 28 sep, 2012 14:39 |
|
dobby10
Elev |
vilken bra tråd det här var första gången jag kolla på den här tråden och jag tycker att den är super bra bra att childhoodlightl gjorde den här tråden tack childhoodlight att du gjorde tråden
Söker kort 28 sep, 2012 15:01 |
|
kakan42
Elev |
Igår var det disco på min nya skola, och jag skulle såklart gå.
Eftersom att man borde göra sig fin till discot gjorde jag det, och det tog ca. 3 timmar när jag hade duschat, sminkat mig med mera. jag hade på mig en snygg klänning och då såg jagatt jag var typ den ända som hade klätt upp mig, när jag gick in träffade jag en kille i paralellen och han bara: VA?? Har u på dig KLÄNNING!! Fett överdrivet! Jag blev sårad av det! DEt tog lång tid att göra det och jag kände mig jättenöjd och så kommer han där i mjukisbyxor och söger att det äronödigt!! :´( 28 sep, 2012 19:50 |
|
baramin
Elev |
Skrivet av kakan42: Du. Klänning är det allra bästa plagget i hela världen. Om den där killen inte inser det är det hans förlust. Jag är säker på att du såg alldeles strålande ut. Igår var det disco på min nya skola, och jag skulle såklart gå. Eftersom att man borde göra sig fin till discot gjorde jag det, och det tog ca. 3 timmar när jag hade duschat, sminkat mig med mera. jag hade på mig en snygg klänning och då såg jagatt jag var typ den ända som hade klätt upp mig, när jag gick in träffade jag en kille i paralellen och han bara: VA?? Har u på dig KLÄNNING!! Fett överdrivet! Jag blev sårad av det! DEt tog lång tid att göra det och jag kände mig jättenöjd och så kommer han där i mjukisbyxor och söger att det äronödigt!! :´( she had a face straight from a magazine, god only knows, but you'll never leave her. 28 sep, 2012 19:56 |
|
kakan42
Elev |
Skrivet av baramin: Skrivet av kakan42: Du. Klänning är det allra bästa plagget i hela världen. Om den där killen inte inser det är det hans förlust. Jag är säker på att du såg alldeles strålande ut. Igår var det disco på min nya skola, och jag skulle såklart gå. Eftersom att man borde göra sig fin till discot gjorde jag det, och det tog ca. 3 timmar när jag hade duschat, sminkat mig med mera. jag hade på mig en snygg klänning och då såg jagatt jag var typ den ända som hade klätt upp mig, när jag gick in träffade jag en kille i paralellen och han bara: VA?? Har u på dig KLÄNNING!! Fett överdrivet! Jag blev sårad av det! DEt tog lång tid att göra det och jag kände mig jättenöjd och så kommer han där i mjukisbyxor och söger att det äronödigt!! :´( Tack! Jag tycker att det var ganska taskigt att säga så och orespektlöst! 28 sep, 2012 20:00 |
|
DarkBells
Elev |
Lucy och Rose Har den där T några vänner? Annars hon bara vill få uppmärksamhet av dig, för att hon gillar dig.
Men i alla fall tycker jag väldigt synd om dig. Ingen ska behöva utstå något sådant, oavsett vilken kön eller bakgrund man har! Har också känt mig mobbad de senaste veckorna, så några har förolämpat mig och mitt utseende. Jag finns bara en uggla bort, gmn!
28 sep, 2012 20:10 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Jac: Skrivet av Lordlollo: Asså alla ska alltid skylle på mig om det har hänt mitt gäng något. jag är ingen ledare, alla är delaktiga, men bara för att jag kanske inte har stått längst bak är väl jag inte ledare? asså jag har känslor. SLUTA! Förlåt för att jag ville förstå, förlåt för att jag ville hjälpa till, men det är inte så j*vla enkelt att få se och höra att två av mina kompisar hatar varandra, jag vill f*n inte behöva åka ner till er och dela upp mig, med det blir väll så för ingen av er vill lösa det. Hata mig om du vill jag kan vänja mig vid det, men jag ville göra er och mitt liv bättre, jag ville också må bättre, jag har det inte så j*vla enkelt själv, jag har en j*vla massa press på mig själv, en massa stress, kompisar som hatar varandra, jag måste gå runt och veta att mina kompisar mår dåligt, jag har anorexia, självskadebetende och nu en som hatar mig. Förlåt för att jag försökte Ska inte detta vara en "skriva-av-sig" tråd? Då ska väl ALLA få säga sin åsikt UTAN att få skit av andra. Du får gärna skriva av dig Alma, men skyll då inte på min kompis Lollo då. 28 sep, 2012 20:26 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen