@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Pixie
Elev |
Jag tänkte se vår gamla my little pony film, men vi skulle tydligen se Hungergames. Well, ungefär samma film.
18 aug, 2012 14:34 |
|
Borttagen
|
Någon som har lust att snacka musik med mig??
18 aug, 2012 14:47 |
|
Luna Chang
Elev |
Jag har nästan feber, hostar och nyser och pappa tycker att kag ska hitta någon att vara med...
Hej 18 aug, 2012 14:49 |
|
The Noble Lion
Elev |
18 aug, 2012 14:50 |
|
Pixie
Elev |
nån som har lust att duellera med mwa? helst om du är i en låg level. för jag behöver pengar, har bara 996 g :s
18 aug, 2012 14:50 |
|
Luna Chang
Elev |
Skrivet av Pixie: nån som har lust att duellera med mwa? helst om du är i en låg level. för jag behöver pengar, har bara 996 g :s Jag kan duellera med dig och låta dig vinna?*kanske inte är på då låg level dock..* Hej 18 aug, 2012 14:52 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Någon som har lust att snacka musik med mig?? Någon?? 18 aug, 2012 14:53 |
|
Pixie
Elev |
Skrivet av Luna Chang: Skrivet av Pixie: nån som har lust att duellera med mwa? helst om du är i en låg level. för jag behöver pengar, har bara 996 g :s Jag kan duellera med dig och låta dig vinna?*kanske inte är på då låg level dock..* haha ja det är okej
18 aug, 2012 14:55 |
|
Luna Chang
Elev |
Skrivet av Pixie: Skrivet av Luna Chang: Skrivet av Pixie: nån som har lust att duellera med mwa? helst om du är i en låg level. för jag behöver pengar, har bara 996 g :s Jag kan duellera med dig och låta dig vinna?*kanske inte är på då låg level dock..* haha ja det är okej Yaey!! Hej 18 aug, 2012 14:56 |
|
Pixie
Elev |
18 aug, 2012 14:58 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen