@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
joel9324
Elev |
18 aug, 2012 13:03 |
|
Knizzlare
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Knizzlare: Skrivet av Borttagen: Kom in på en tumblr som lägger in bilder och instagrams namn på massa rika barn. Vilka bitchar alla verkar vara, ''this bag costs more than your parents house'' och massa annat skit. Lägger upp bilder när dom precis fått sin månadspeng, 100 000 svenska kronor och är ändå bara 1-2 år äldre än mig. Jag blev faktiskt förvånad att det finns såna barn. Speciellt allt dom skrev, haha. Dafuq o.O Vet helt sjukt!:o Det värsta jag läste var att en tjej fått en röd ferrari av sina föräldrar men hon hade sagt att hon skulle ha en rosa så hon krascha bilen i ett träd samma dag hon fick den.. sen till slut fick hon en rosa ferrari. Men herregud, hur fan kan man?! D: ![]()
18 aug, 2012 13:04 |
|
Solkatten
Elev |
Hahah. Alla lämnar då jag skriver "Pigfarts Pigfarts, here I come. Pigfarts Pigfarts, yum, yum, yum" på "Question to discuss". xD
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 18 aug, 2012 13:05 |
|
t i l d a
Elev |
Skrivet av Solkatten: Hahah. Alla lämnar då jag skriver "Pigfarts Pigfarts, here I come. Pigfarts Pigfarts, yum, yum, yum" på "Question to discuss". xD Hahahah xD Varför lämnar de? Jag skulle ÄLSKA någon som skrev så!
18 aug, 2012 13:08 |
|
Elin Lovegood
Elev |
18 aug, 2012 13:13 |
|
Moy.GinnyWeasley
Elev |
18 aug, 2012 13:15 |
|
LittleButterfly
Elev |
Skrivet av Solkatten: Hahah. Alla lämnar då jag skriver "Pigfarts Pigfarts, here I come. Pigfarts Pigfarts, yum, yum, yum" på "Question to discuss". xD Konstiga människor finns överallt. xD
18 aug, 2012 13:15 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av t i l d a: Skrivet av Solkatten: Hahah. Alla lämnar då jag skriver "Pigfarts Pigfarts, here I come. Pigfarts Pigfarts, yum, yum, yum" på "Question to discuss". xD Hahahah xD Varför lämnar de? Jag skulle ÄLSKA någon som skrev så! Tja... på grund av 'pigfarts.' "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 18 aug, 2012 13:20 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Moy.GinnyWeasley: Någon som vill vara extra jury i Mugglis Idol denna omgång? Skicka uggla isf! Jag skulle kanske kunna vara det, kan du berätta vad jag ska göra och så, isåfall 18 aug, 2012 13:21 |
|
t i l d a
Elev |
Skrivet av Solkatten: Skrivet av t i l d a: Skrivet av Solkatten: Hahah. Alla lämnar då jag skriver "Pigfarts Pigfarts, here I come. Pigfarts Pigfarts, yum, yum, yum" på "Question to discuss". xD Hahahah xD Varför lämnar de? Jag skulle ÄLSKA någon som skrev så! Tja... på grund av 'pigfarts.' Nä, just det...
18 aug, 2012 13:24 |
Du får inte svara på den här tråden.












Mugglarportalen