@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
The Noble Lion
Elev |
Skrivet av Solkatten: The Noble Lion - De är väl inte med i Europa? xD Jag + geografi är ingen bra kombination. Heh jo U.K är med i Europa..
18 aug, 2012 12:50 |
|
scarhead
Lärare |
18 aug, 2012 12:52 |
|
Borttagen
|
Godmorgon folk, jag har seriöst inga kläder som man kan ha på sig. Döda mig.
18 aug, 2012 12:52 |
|
Borttagen
|
Jag ska ha mitt HP-party idag c:
18 aug, 2012 12:53 |
|
Dracossister
Elev |
18 aug, 2012 12:54 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av scarhead: UK är med Europa, jo... det är ju Storbritannien, bara den engelska förkortningen. ^^ Lol, det vet jag ju. x'D *** Seriöst... finns det verkligen inga på Omegle som känner till Starkid?! "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 18 aug, 2012 12:55 |
|
Borttagen
|
Är Hungergames värt att se?
18 aug, 2012 12:56 |
|
t i l d a
Elev |
18 aug, 2012 12:58 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Borttagen: Är Hungergames värt att se? Jadå. Men jag blev lite besviken... känns som om de bara hoppade bland delarna. Svårt att förklara. Men såklart är boken så mycket bättre. "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 18 aug, 2012 12:58 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Är Hungergames värt att se? JAPP c: Jag är förmodligen den enda som läst böckerna men som ändå älskade filmen ..., men .. YAH YOU SHOULD TOTALLY SEE IT 'CAUSE IT'S TOTALLY AWESOME ♥ 18 aug, 2012 12:59 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen