@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
joel9324
Elev |
18 aug, 2012 12:25 |
|
Li
Biträdande rektor |
without something there is no nothing 18 aug, 2012 12:28 |
|
Solkatten
Elev |
Varför är U.K. med i Eurovision?
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 18 aug, 2012 12:35 |
|
scarhead
Lärare |
18 aug, 2012 12:36 |
|
Celebikai
Elev |
Skrivet av Solkatten: Varför är U.K. med i Eurovision? För att uk ligger i europa och är med i ebu c: ![]()
18 aug, 2012 12:36 |
|
scarhead
Lärare |
18 aug, 2012 12:37 |
|
Borttagen
|
Jag hörde min fd kändiscrush på radion! Han är en så gott som helt okänd skådis och typ ingen vet vem han är så det var riktigt oväntat (de spelade upp ljud från en film han varit med i)!
18 aug, 2012 12:38 |
|
Borttagen
|
18 aug, 2012 12:39 |
|
The Noble Lion
Elev |
18 aug, 2012 12:40 |
|
Solkatten
Elev |
Vi ska bada idag. xD (Dock inte i havet, haha). Det är rätt kallt ute men då kommer vattnet vara varmare. :3 Och förhoppningsvis mindre folk. ^_^
The Noble Lion - De är väl inte med i Europa? xD Jag + geografi är ingen bra kombination. "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 18 aug, 2012 12:48 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen