@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Luna Chang
Elev |
Skrivet av baramin: Någon som vet var en kan få tag på ett Nintendo Gamecube? Hemma hos mig Hej 18 aug, 2012 11:36 |
|
Obliviate_
Elev |
Skrivet av baramin: Någon som vet var en kan få tag på ett Nintendo Gamecube? Varför vill du ha ett sånt? :O Jag har ett men typ nintedo wii är ju mkt bättre x) 18 aug, 2012 11:37 |
|
Borttagen
|
Man känner sig så älskad när ens mamma inte har märkt att man har klippt sig.........
18 aug, 2012 11:38 |
|
baramin
Elev |
Skrivet av Obliviate_: Jag har också ett Wii men det är inte riktigt min grej tror jag! Tycker bättre om att spela med "ordentliga" kontroller. Kan åtminstone prova, tänker jag. Skrivet av baramin: Någon som vet var en kan få tag på ett Nintendo Gamecube? Varför vill du ha ett sånt? :O Jag har ett men typ nintedo wii är ju mkt bättre x) she had a face straight from a magazine, god only knows, but you'll never leave her. 18 aug, 2012 11:39 |
|
Luna Chang
Elev |
Skrivet av Obliviate_: Skrivet av baramin: Någon som vet var en kan få tag på ett Nintendo Gamecube? Varför vill du ha ett sånt? :O Jag har ett men typ nintedo wii är ju mkt bättre x) Gamecube är ju roligt!♥ Älskar det vi har Hej 18 aug, 2012 11:40 |
|
scarhead
Lärare |
18 aug, 2012 11:48 |
|
Obliviate_
Elev |
Skrivet av baramin: 'Skrivet av Obliviate_: Jag har också ett Wii men det är inte riktigt min grej tror jag! Tycker bättre om att spela med "ordentliga" kontroller. Kan åtminstone prova, tänker jag. Skrivet av baramin: Någon som vet var en kan få tag på ett Nintendo Gamecube? Varför vill du ha ett sånt? :O Jag har ett men typ nintedo wii är ju mkt bättre x) kolla tradera o blocket.. tyvärr tror jag samma sak gäller ang spel för de finns typ inte o köpa butik längre 18 aug, 2012 12:00 |
|
M4L13
Elev |
18 aug, 2012 12:19 |
|
Emme Lestrange
Elev |
Skutta omkring i huset och sjunga för full hals var inte att bra sätt att bli av med sin feber uppenbarligen...
18 aug, 2012 12:19 |
|
LolFeelings
Elev |
18 aug, 2012 12:20 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen