@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av The Noble Lion: Skrivet av Solkatten: Tre dagar i den nya skolan och jag vill inte gå dit mer. Känner mig ensammare än någonsin. Åh gud, du får inte säga sådär! Nu blir jag jättenervös inför på måndag! Men jag är säker på att det kommer gå jättebra för dig, du kommer få en massa fina kompisar som du kommer älska! Promise! ♥ Alla har ju typ redan funnit kompisar och pratar med varandra -_- Har ju typ ingen att vara med och dessutom förstör min blyghet typ mitt liv. "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 18 aug, 2012 11:06 |
|
EmahS
Elev |
Skrivet av Solkatten: Skrivet av The Noble Lion: Skrivet av Solkatten: Tre dagar i den nya skolan och jag vill inte gå dit mer. Känner mig ensammare än någonsin. Åh gud, du får inte säga sådär! Nu blir jag jättenervös inför på måndag! Men jag är säker på att det kommer gå jättebra för dig, du kommer få en massa fina kompisar som du kommer älska! Promise! ♥ Alla har ju typ redan funnit kompisar och pratar med varandra -_- Har ju typ ingen att vara med och dessutom förstör min blyghet typ mitt liv. Har du facebook? Lägg till lite av folket som du tycker verkar trevliga där. Det är alltid lättare att prata med folk på internet. Så gjorde jag när jag började gymnasiet. Fast då var det bilddagboken ingen hade fb då haha
18 aug, 2012 11:07 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av EmahS: Skrivet av Solkatten: Skrivet av The Noble Lion: Skrivet av Solkatten: Tre dagar i den nya skolan och jag vill inte gå dit mer. Känner mig ensammare än någonsin. Åh gud, du får inte säga sådär! Nu blir jag jättenervös inför på måndag! Men jag är säker på att det kommer gå jättebra för dig, du kommer få en massa fina kompisar som du kommer älska! Promise! ♥ Alla har ju typ redan funnit kompisar och pratar med varandra -_- Har ju typ ingen att vara med och dessutom förstör min blyghet typ mitt liv. Har du facebook? Lägg till lite av folket som du tycker verkar trevliga där. Det är alltid lättare att prata med folk på internet. Så gjorde jag när jag började gymnasiet. Fast då var det bilddagboken ingen hade fb då haha Nej, det har jag inte... "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 18 aug, 2012 11:08 |
|
Borttagen
|
Är det normalt att tappa hår? ._.
Och då menar jag inte några få hårstrån då och då, utan ganska mycket varje dag. För det känns som att jag tappar jättemycket hår. :c Det har varit så ganska länge, men nu har det blivit värre på senaste tiden. Särskillt när jag borstar håret och när jag duschar, då tappar jag jättemycket. 18 aug, 2012 11:09 |
|
The Noble Lion
Elev |
Skrivet av Solkatten: Skrivet av EmahS: Skrivet av Solkatten: Skrivet av The Noble Lion: Skrivet av Solkatten: Tre dagar i den nya skolan och jag vill inte gå dit mer. Känner mig ensammare än någonsin. Åh gud, du får inte säga sådär! Nu blir jag jättenervös inför på måndag! Men jag är säker på att det kommer gå jättebra för dig, du kommer få en massa fina kompisar som du kommer älska! Promise! ♥ Alla har ju typ redan funnit kompisar och pratar med varandra -_- Har ju typ ingen att vara med och dessutom förstör min blyghet typ mitt liv. Har du facebook? Lägg till lite av folket som du tycker verkar trevliga där. Det är alltid lättare att prata med folk på internet. Så gjorde jag när jag började gymnasiet. Fast då var det bilddagboken ingen hade fb då haha Nej, det har jag inte... Du får försöka glömma bort din blyghet och gå och prata med någon. Är det ingen av dem som ser extra snäll ut som du kan försöka prata med?
18 aug, 2012 11:12 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Borttagen: Är det normalt att tappa hår? ._. Och då menar jag inte några få hårstrån då och då, utan ganska mycket varje dag. För det känns som att jag tappar jättemycket hår. :c Det har varit så ganska länge, men nu har det blivit värre på senaste tiden. Särskillt när jag borstar håret och när jag duschar, då tappar jag jättemycket. Jag gör det ibland. Dock inte så jättemycket. Min hårborste brukar typ tillslut vara full med hår. "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 18 aug, 2012 11:13 |
|
joel9324
Elev |
18 aug, 2012 11:15 |
|
Solkatten
Elev |
Borde verkligen behöva städa skrivbordet på min dator men... jag orkar inte.
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 18 aug, 2012 11:27 |
|
t i l d a
Elev |
18 aug, 2012 11:28 |
|
baramin
Elev |
Någon som vet var en kan få tag på ett Nintendo Gamecube?
she had a face straight from a magazine, god only knows, but you'll never leave her. 18 aug, 2012 11:33 |
Du får inte svara på den här tråden.










Mugglarportalen