Bild på dig själv!
Forum > Off Topic > Bild på dig själv!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av Millson Lovegood: Uähh! Idiot-iPad! Klicka på länken så får ni se en bild på mig... ------> bild på mig Vad vacker du är! 3 jun, 2012 21:17 |
|
HannaPanna
Elev |
Skrivet av Millson Lovegood: Uähh! Idiot-iPad! Klicka på länken så får ni se en bild på mig... ------> bild på mig BEATIFUL ♥
3 jun, 2012 21:19 |
|
Millson Lovegood
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Millson Lovegood: Uähh! Idiot-iPad! Klicka på länken så får ni se en bild på mig... ------> bild på mig Vad vacker du är! tack ♥ klicka här...
3 jun, 2012 21:21 |
|
Dini99
Elev |
Söt som en underbar sommardag! Waaahh, du är jätte söt, verkligen! ♥ "What do you mean? Do you wish me a good morning, or mean that it is a good morning whether I want it or not; or that you feel good on this morning; or that it is a morning to be good on?" 3 jun, 2012 21:38 |
|
LauraTree
Elev |
Håller med! Alla har redan sagt vad jag vill säga, men du är superdupersöt!
3 jun, 2012 21:43 |
|
Borttagen
|
3 jun, 2012 21:45 |
|
depeche
Elev |
3 jun, 2012 22:03 |
|
Borttagen
|
Nä, det gick inte alls :O Min överläpp är nog konstruerad för att bära en ytterst manlig mustach, så det är kanske därför. Jag har inte rakat mig på en vecka nu, så nästa gång jag gör det ska jag ta en bild med bara mustachen kvar
3 jun, 2012 22:07 |
|
Borttagen
|
<--- >.<
4 jun, 2012 16:26 |
|
HannaPanna
Elev |
4 jun, 2012 16:35 |
Du får inte svara på den här tråden.









Mugglarportalen