Skriva av sig-tråden
Forum > Off Topic > Skriva av sig-tråden
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av Majis: Skrivet av Borttagen: ÄR SÅ SJUKT BESVIKEN PÅ MIG SJÄLV OCH IRRITERAD PÅ ALLT OCH ALLA ATT DET INTE ÄR SANT. Vad har hänt? Inte så mycket egentligen, men när jag blir irriterad på en grej börjar jag tänka på allt annat också. :x Fick mitt resultat från NO-redovisningen och blev fett irriterad på det(eller ja, snarare på varför jag fick det betyget jag fick) och nu tänker jag på massa grejer jag gjort fel. :x 26 sep, 2012 22:10 |
|
Majis
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Majis: Skrivet av Borttagen: ÄR SÅ SJUKT BESVIKEN PÅ MIG SJÄLV OCH IRRITERAD PÅ ALLT OCH ALLA ATT DET INTE ÄR SANT. Vad har hänt? Inte så mycket egentligen, men när jag blir irriterad på en grej börjar jag tänka på allt annat också. :x Fick mitt resultat från NO-redovisningen och blev fett irriterad på det(eller ja, snarare på varför jag fick det betyget jag fick) och nu tänker jag på massa grejer jag gjort fel. :x Jaha, men om det råkade bli så att du inte fick ett så högt betyg kan du ju plugga extra mycket, tänka bort det dåliga och kan försöka få det att bli bättre! Hej, hej, här glider Majsen in! (?) You can call me Dr M 26 sep, 2012 22:20 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Majis: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Majis: Skrivet av Borttagen: ÄR SÅ SJUKT BESVIKEN PÅ MIG SJÄLV OCH IRRITERAD PÅ ALLT OCH ALLA ATT DET INTE ÄR SANT. Vad har hänt? Inte så mycket egentligen, men när jag blir irriterad på en grej börjar jag tänka på allt annat också. :x Fick mitt resultat från NO-redovisningen och blev fett irriterad på det(eller ja, snarare på varför jag fick det betyget jag fick) och nu tänker jag på massa grejer jag gjort fel. :x Jaha, men om det råkade bli så att du inte fick ett så högt betyg kan du ju plugga extra mycket, tänka bort det dåliga och kan försöka få det att bli bättre! Ja, i guess so. Problemet är att jag inte är säker på om vi kommer ha det ämnet mer i år. Får hoppas på det. Annars avlider jag. </3 26 sep, 2012 22:22 |
|
Jac
Elev |
Skrivet av Borttagen: ÄR SÅ SJUKT BESVIKEN PÅ MIG SJÄLV OCH IRRITERAD PÅ ALLT OCH ALLA ATT DET INTE ÄR SANT. Vet hur det känns, finns om du vill prata om det ♥ Någon som varit med om att ert djur sett ut att dö? Typ att djuret var nära på att dö? Det hände mig, var ute med min älskade lilla vovve Jac och några kompisar och en kompis hund, när vi bar i en rastpark blev jac nervös så jag tog upp honom och kände att han skakade så j*ävla mycket. Min kompis ringde min pappa som kom och hämtade oss, det tog ett ganske långt tag innan han kom, jag fick bära min skalandes hund som jag verkligen trodde skulle dö. När vi kom hem blev han som att inget hade hänt, är jätte rädd för att det ska hända igen och att det blir allvarligare och han dör, han är det bästa jag har, älskar honom över allt annat, han får mig att må bra, han dömmer mig inte, han gillar mig som jag är.
26 sep, 2012 22:30 |
|
Majis
Elev |
Skrivet av Jac: Någon som varit med om att ert djur sett ut att dö? Typ att djuret var nära på att dö? Det hände mig, var ute med min älskade lilla vovve Jac och några kompisar och en kompis hund, när vi bar i en rastpark blev jac nervös så jag tog upp honom och kände att han skakade så j*ävla mycket. Min kompis ringde min pappa som kom och hämtade oss, det tog ett ganske långt tag innan han kom, jag fick bära min skalandes hund som jag verkligen trodde skulle dö. När vi kom hem blev han som att inget hade hänt, är jätte rädd för att det ska hända igen och att det blir allvarligare och han dör, han är det bästa jag har, älskar honom över allt annat, han får mig att må bra, han dömmer mig inte, han gillar mig som jag är. Men du, djur kan enklare känna saker som vi människor inte kan känna (fast vi också är djur xD). Så vem vet, det kanske bara var nåt med den platsen som han inte gillade där. Liksom jag vet inte vad, men nån sak eller nån var där som var annorlunda med platsen som gjorde att Jac blev sådär skakig? Du sa/skrev ju att det var som om han blev nervös... Hej, hej, här glider Majsen in! (?) You can call me Dr M 26 sep, 2012 22:35 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Jac: Skrivet av Borttagen: ÄR SÅ SJUKT BESVIKEN PÅ MIG SJÄLV OCH IRRITERAD PÅ ALLT OCH ALLA ATT DET INTE ÄR SANT. Vet hur det känns, finns om du vill prata om det ♥ Någon som varit med om att ert djur sett ut att dö? Typ att djuret var nära på att dö? Det hände mig, var ute med min älskade lilla vovve Jac och några kompisar och en kompis hund, när vi bar i en rastpark blev jac nervös så jag tog upp honom och kände att han skakade så j*ävla mycket. Min kompis ringde min pappa som kom och hämtade oss, det tog ett ganske långt tag innan han kom, jag fick bära min skalandes hund som jag verkligen trodde skulle dö. När vi kom hem blev han som att inget hade hänt, är jätte rädd för att det ska hända igen och att det blir allvarligare och han dör, han är det bästa jag har, älskar honom över allt annat, han får mig att må bra, han dömmer mig inte, han gillar mig som jag är. Kan jag uggla dig? :x Har inte varit med om det så direkt. Men jag såg min hamster typ... Tyna bort. Han slutade äta, slutade leka osv. Gjorde allt jag kunde för att få honom att må bättre. Jag skulle ringa veterinären och be om råd den dagen, sen berättade mamma(som skulle försöka ge honom lite frö) att han var död. Kommer inte förlåta mig själv på ett bra tag. Det måste ha varit mitt fel. Föreslår att du ska prata med en veterinär. Ring och fråga vad det kan vara, för det behöver ju inte alls vara något tecken på att din hund ska dö. Kan ju liksom vara vad som helst, liksom. Det löser sig säkert. 26 sep, 2012 22:37 |
|
LunaLovegood1
Elev |
Jac älskade Alma gumman, du vet att jag alltid finns här, både på uggla och sms. Du får jättegärna ringa mitt i natten (dock vet jag inte om min kompis uppskattar det de närmsta dagarna) men jag finns alltid här. Puss ♥
26 sep, 2012 22:45 |
|
Jac
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Jac: Skrivet av Borttagen: ÄR SÅ SJUKT BESVIKEN PÅ MIG SJÄLV OCH IRRITERAD PÅ ALLT OCH ALLA ATT DET INTE ÄR SANT. Vet hur det känns, finns om du vill prata om det ♥ Någon som varit med om att ert djur sett ut att dö? Typ att djuret var nära på att dö? Det hände mig, var ute med min älskade lilla vovve Jac och några kompisar och en kompis hund, när vi bar i en rastpark blev jac nervös så jag tog upp honom och kände att han skakade så j*ävla mycket. Min kompis ringde min pappa som kom och hämtade oss, det tog ett ganske långt tag innan han kom, jag fick bära min skalandes hund som jag verkligen trodde skulle dö. När vi kom hem blev han som att inget hade hänt, är jätte rädd för att det ska hända igen och att det blir allvarligare och han dör, han är det bästa jag har, älskar honom över allt annat, han får mig att må bra, han dömmer mig inte, han gillar mig som jag är. Kan jag uggla dig? :x Har inte varit med om det så direkt. Men jag såg min hamster typ... Tyna bort. Han slutade äta, slutade leka osv. Gjorde allt jag kunde för att få honom att må bättre. Jag skulle ringa veterinären och be om råd den dagen, sen berättade mamma(som skulle försöka ge honom lite frö) att han var död. Kommer inte förlåta mig själv på ett bra tag. Det måste ha varit mitt fel. Föreslår att du ska prata med en veterinär. Ring och fråga vad det kan vara, för det behöver ju inte alls vara något tecken på att din hund ska dö. Kan ju liksom vara vad som helst, liksom. Det löser sig säkert. Klart du kan uggla. Jag ringde en veterinär som tyckte att vi skulle åka till djursjukhus men då var Jac bra, är orolig för honom. Skrivet av Majis: Skrivet av Jac: Någon som varit med om att ert djur sett ut att dö? Typ att djuret var nära på att dö? Det hände mig, var ute med min älskade lilla vovve Jac och några kompisar och en kompis hund, när vi bar i en rastpark blev jac nervös så jag tog upp honom och kände att han skakade så j*ävla mycket. Min kompis ringde min pappa som kom och hämtade oss, det tog ett ganske långt tag innan han kom, jag fick bära min skalandes hund som jag verkligen trodde skulle dö. När vi kom hem blev han som att inget hade hänt, är jätte rädd för att det ska hända igen och att det blir allvarligare och han dör, han är det bästa jag har, älskar honom över allt annat, han får mig att må bra, han dömmer mig inte, han gillar mig som jag är. Men du, djur kan enklare känna saker som vi människor inte kan känna (fast vi också är djur xD). Så vem vet, det kanske bara var nåt med den platsen som han inte gillade där. Liksom jag vet inte vad, men nån sak eller nån var där som var annorlunda med platsen som gjorde att Jac blev sådär skakig? Du sa/skrev ju att det var som om han blev nervös... Jag är väll bara orolig, Jac blev som otålig, kunde inta vara still, det kan ha varit för att han var vervs men han skalade i typ tio min. Det kanske var nått med platsen som han inte gillade vad vet jag. Jag gillar djur ofta mer än människor för typ alla djur gillar mig, jag tycker dem är mycket enklare att vara med
26 sep, 2012 22:45 |
|
Lordlollo
Elev |
Asså alla ska alltid skylle på mig om det har hänt mitt gäng något. jag är ingen ledare, alla är delaktiga, men bara för att jag kanske inte har stått längst bak är väl jag inte ledare? asså jag har känslor.
SLUTA! ♆ 27 sep, 2012 22:41 |
|
Jac
Elev |
Skrivet av Lordlollo: Asså alla ska alltid skylle på mig om det har hänt mitt gäng något. jag är ingen ledare, alla är delaktiga, men bara för att jag kanske inte har stått längst bak är väl jag inte ledare? asså jag har känslor. SLUTA! Förlåt för att jag ville förstå, förlåt för att jag ville hjälpa till, men det är inte så j*vla enkelt att få se och höra att två av mina kompisar hatar varandra, jag vill f*n inte behöva åka ner till er och dela upp mig, med det blir väll så för ingen av er vill lösa det. Hata mig om du vill jag kan vänja mig vid det, men jag ville göra er och mitt liv bättre, jag ville också må bättre, jag har det inte så j*vla enkelt själv, jag har en j*vla massa press på mig själv, en massa stress, kompisar som hatar varandra, jag måste gå runt och veta att mina kompisar mår dåligt, jag har anorexia, självskadebetende och nu en som hatar mig. Förlåt för att jag försökte
28 sep, 2012 07:08 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen