One Direction
Forum > Off Topic > One Direction
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Jag respekterar alla som tycker om dom och självklart själva bandet. Men jag tycker inte riktigt om faktat att dom skapades av ett företag och att dom inte skriver sina egna låtar. För mig tappar det lite mening med själva musiken. Jag kanske har fel, ni får gärna rätta i sånt fall! De har varit med och skrivit minst hälften av deras låtar T.ex. Zayn skrev sitt eget solo i What Makes You Beautiful ^^ 4 sep, 2012 19:41 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Jag respekterar alla som tycker om dom och självklart själva bandet. Men jag tycker inte riktigt om faktat att dom skapades av ett företag och att dom inte skriver sina egna låtar. För mig tappar det lite mening med själva musiken. Jag kanske har fel, ni får gärna rätta i sånt fall! De har varit med och skrivit minst hälften av deras låtar Okej, det hade jag inte riktigt förstått! Bra att veta 4 sep, 2012 19:42 |
|
Borttagen
|
R.O.T.F.L.T.I.R.T.I.N.M.1.D.S.I.S.C
= Rolling on the floor laughing then I realize that I’ve never met One Direction so I start crying. 4 sep, 2012 20:57 |
|
Solkatten
Elev |
^ Hahah. x'D
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 4 sep, 2012 21:01 |
|
Chokladkort
Elev |
Skrivet av Borttagen: R.O.T.F.L.T.I.R.T.I.N.M.1.D.S.I.S.C = Rolling on the floor laughing then I realize that I’ve never met One Direction so I start crying. Hahahahahahahhahahahahahahahahahahahahahahahahahaha Nobody can take Luna from my heart! <3
Louis William Tomlinson <3! 1D <3!
4 sep, 2012 21:10 |
|
Saqura
Elev |
Jag gjorde ett fantastiskt bra misstag: Tittade på One Direction-klipp på Youtube i en vecka, ca 2-3 timmar per dag om man jämnar ut det. En dag blev det 5 timmar. Om man gör det går det inte att inte tycka att de är de roligaste, barnsligaste och snyggaste töntarna i hela världen.
Men jag har ett "men". Deras sånger är ganska bra - nej, bra, får jag nog säga - men det är något för mycket "I love you, love me back" och dunkdunk. Om man inte har hört dem sjunga akapella eller akustiskt... då har man inte hört dem på riktigt. Därför länkar jag några roliga videos, den akustiska versionen av "More Than This" och "More Than This" i akapella (de sjunger en snutt av låten i en av intervjuerna, den andra videon). "More Than This" - akustisk: https://www.youtube.com/watch?v=8Dhl6AZsVB0 Rolig intervju i Frankrike (här sjunger de även lite av "More Than This" i akapella!) https://www.youtube.com/watch?v=GHrttbuSmTo&feature=related Video Diary #1 (det finns såklart flera och även andra Diaries från X Factor Tour) https://www.youtube.com/watch?v=56n_6rDzT6U JAG HOPPAS PÅ FLER AKUSTISKA LÅTAR FRAMÖVER! Och jag har hört att det ska komma fler sådana i deras album "Take Me Home" som släpps i vinter.
Harry Potters död.
5 sep, 2012 11:23 |
|
veritaserum
Elev |
De är väldigt duktiga tycker jag!
It does not to dwell on dreams and forget to live - Albus Dumbledore 5 sep, 2012 11:26 |
|
IamAK
Elev |
Saqura - fattar inte riktigt vad du menar att misstaget är...
5 sep, 2012 12:59 |
|
Shaunee
Elev |
Skrivet av Solkatten: Skrivet av Shaunee: Skrivet av Optic: Skrivet av Shaunee: Har det hänt nåt med Harry?? Typ alla tjejer i klassen började snacka om nåt och typ bara "stackars Harry" och ingen svarade när jag frågade... (ganska säker på att det handlar om honom för först var det bara fansen som pratade men sedan anslöt sig alla andra) Det var ett rykte om att hans morfar/farfar hade dött men det var fake. Vad bra då! Fast jag typ listade ut att allt handlade om hennes 1D-penna (när hon vässade den så vässade hon bort hans face) Det föklarar "stackars Harry, men som tur är finns det en kvar" (hon har 2 st) Vilket himla liv över en vässad penna... Men gud. xD Jag vet... Och idag gick udden av hela tiden så hon vässade bort alla andra förutom Zayn (hennes favorit, som tur för henne var längst upp) Tbh så blev jag lite ledsen när jag senare fick reda på det, och sa "let's hope he didn't die in pain" och hon svarade: "yes he did, mohahahaha" wtf? 5 sep, 2012 15:36 |
|
Borttagen
|
KILLARNA PÅ MTV NU DÖR
5 sep, 2012 20:06 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen