Sant eller Falskt? - Forumlek
Forum > Quidditchplanen > Sant eller Falskt? - Forumlek
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Narglesinamistletoe
Elev |
falskt. Jag skulle vilja.
Du tror att Sirius lever? Harry defeats dark wizards. Edward sparkles. DO YOU SEE THE DIFFERENCE?! 15 jan, 2011 19:25 |
|
Hillevi Claw
Elev |
15 jan, 2011 19:43 |
|
soratanaka
Elev |
Falskt.
Du hade hogwarts.nu. "We should love people and use things, but unfortunately we love things and use people." 15 jan, 2011 20:14 |
|
ikka
Elev |
15 jan, 2011 21:02 |
|
Borttagen
|
Sant
Du önskar att det kom fler sorters godis till Godisbaronen 15 jan, 2011 21:18 |
|
soratanaka
Elev |
.. Sådär. Man kan ju inte direkt göra något med BBB. Heh. Men sure, it'd be nice.
Du tycker att det borde säljas Butterbeer i skolan. "We should love people and use things, but unfortunately we love things and use people." 15 jan, 2011 21:50 |
|
Sarut
Elev |
I rimliga mängder!
Du saknar att "jaga" trädgårdstomtar från hogwarts.nu? 15 jan, 2011 23:20 |
|
soratanaka
Elev |
Sant!
Du äter inte popcorn just nu. "We should love people and use things, but unfortunately we love things and use people." 15 jan, 2011 23:29 |
|
Sarut
Elev |
Sant!
Du brukar fundera över vilka som är mugglare och trollkarlar i din hemstad? 15 jan, 2011 23:44 |
|
soratanaka
Elev |
Hahaha, sant.
Du försöker förvandla vatten till rom, då och då, sådär fint och allt. ~ "We should love people and use things, but unfortunately we love things and use people." 15 jan, 2011 23:46 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen