Är det svårt att älska och bli älskad?
Forum > Fanfiction > Är det svårt att älska och bli älskad?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Bombarda
Elev |
HEy jag har ett förslag till dig: ANDAS KVINNA!
Kärlek till alla! 27 nov, 2011 18:43 |
|
G!nny
Elev |
Håller me!!
Thank you J.K Rowling thank tou 4 everything!! I LOVEEE your fantastic books<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3 27 nov, 2011 18:48 |
|
Bombarda
Elev |
haha, okej nu ska vi inte gå off topic
Kärlek till alla! 27 nov, 2011 18:52 |
|
bluebirdflies
Elev |
Jag tycker den verkar bli spännande, jobba på den! Tror det kan bli riktigt bra =)
draco dormiens nunquam titillandus~~ Hogwarts will always be there to welcome you home <3 27 nov, 2011 18:52 |
|
carro78
Elev |
haha skrattar så att jag sätter i halsen seriöst eller så bara gorde jag det det fär vi aldrig veta!!
det kan vara för att jazg andas för lite som jag blir flum (blir det ofta) och man kan faktist andas när man skriver mohahahaha jag fick inte något svar på vem som var flum!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (jag bara antog att det var jag hihihihihihihihihihhihihihihihihihihihihhihiihihhiih) förut glömde jag skriva att jag fått en troll kalender julkalender altså!!!!
27 nov, 2011 19:07 |
|
Bombarda
Elev |
jag kan vara flummmmiiiig!
Kärlek till alla! 27 nov, 2011 19:10 |
|
Dramione99
Elev |
Det kan nog alla vara ibland, haha!
27 nov, 2011 19:25 |
|
Bombarda
Elev |
jupidupidoo
Kärlek till alla! 27 nov, 2011 19:27 |
|
Dramione99
Elev |
Aaaa, eller hur? jupidupidoo!
27 nov, 2011 19:30 |
|
Bombarda
Elev |
yes
Kärlek till alla! 27 nov, 2011 19:32 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen