Det bästa med Fred & George
Forum > Harry Potter > Det bästa med Fred & George
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
men jag har ju paxat Fred Weasley
9 okt, 2011 21:50 |
|
Borttagen
|
9 okt, 2011 21:51 |
|
Losa
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av si_tonks: Skrivet av Margaret: "Give her hell from us, Peeves" det bästa med det citatet är ju att Peeves lyder dem xD btw. Har paxat Dean ♥ Eller hur, han tog det väldigt allvarligt, som om Blodige Baronen hade sagt åt honom det xD Haha, bra exempel där! But from that moment on, Hermione Granger became their friend. There are some things you can't share without ending up liking each other, and knocking out a twelve-foot mountain troll is one of them. SilverUnicorn114 @ Pottermore 9 okt, 2011 21:52 |
|
Borttagen
|
Deras riktiga namn är Gred och Forge! ^^
9 okt, 2011 21:56 |
|
Borttagen
|
^
Hell yes! 9 okt, 2011 21:57 |
|
Borttagen
|
det är bros på om man älskar böckerna så mycket så att man tycker att dom är sanna. att George och Fred faktiskt levde och lever
9 okt, 2011 22:00 |
|
Borttagen
|
Såklart att dem lever, för alltid! ♥
9 okt, 2011 22:05 |
|
Losa
Elev |
I våra hjärtan. ♥
But from that moment on, Hermione Granger became their friend. There are some things you can't share without ending up liking each other, and knocking out a twelve-foot mountain troll is one of them. SilverUnicorn114 @ Pottermore 9 okt, 2011 22:09 |
|
Borttagen
|
För alltid! ♥
9 okt, 2011 22:11 |
|
Borttagen
|
De lämnar dem aldrig ♥
9 okt, 2011 22:22 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen