Rollspel mellan Ellisen05 och Lele
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Rollspel mellan Ellisen05 och Lele
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Lele
Elev |
((Rollspelet blir roligare om allt inte är helt "perfekt"
"Mm" sa jag Mama, kudos for saying that. For spilling.
3 aug, 2015 21:08 |
|
Borttagen
|
(( Men någon gång måste det bli det!))
" Ska vi plugga då?" frågade jag. 3 aug, 2015 21:13 |
|
Lele
Elev |
((Okej))
"Okej" sa jag. Efter ett tag så tittade jag upp över min bok jag läste i. Valmo såg så söt ut. Hon tittade upp. Och precis när hon gjorde det så böjde jag mig fram och kysste henne Mama, kudos for saying that. For spilling.
3 aug, 2015 21:15 |
|
Borttagen
|
Jag kysste tillbaka.
3 aug, 2015 21:16 |
|
Lele
Elev |
3 aug, 2015 21:17 |
|
Borttagen
|
Jag drog mig loss.
" Dem stirrar på oss." viskade jag till Eric. 3 aug, 2015 21:21 |
|
Lele
Elev |
3 aug, 2015 21:22 |
|
Borttagen
|
Jag kysste han igen.
3 aug, 2015 21:23 |
|
Lele
Elev |
Alla i vår årskurs hade kommit och nu stirrade dom också på oss
Mama, kudos for saying that. For spilling.
3 aug, 2015 21:24 |
|
Borttagen
|
(( Även Hermione?))
3 aug, 2015 21:25 |
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Rollspel mellan Ellisen05 och Lele
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen