Prs mellan mig och Renesmee cullen 1
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> Prs mellan mig och Renesmee cullen 1
|
Borttagen
|
3 mar, 2014 17:00
|
|
Borttagen
|
Jag log lite smått men leendet bleknade fort när steg hördes i trappan.
3 mar, 2014 17:04
|
|
Borttagen
|
"Fort, garderoben!" Väste jag panikslaget och föste in honom bland alla tröjor och byxor som låg slängda lite varstans.
3 mar, 2014 17:11
|
|
Borttagen
|
-Hopes mamma-
Jag knackade lätt på dörren och kikade in.
"Jag tänkte bara ge dig de här"
Sa jag och räckte henne påsen med kläderna jag köpt.
"Jag hoppas du gillar dom."
Sa jag och gick igen.
-Diego-
Jag kom ut från mitt gömställe igen.
3 mar, 2014 17:15
|
|
Borttagen
|
"Tack!" Sa jag smått irriterat efter henne innan jag satte mig på sängen.
3 mar, 2014 17:16
|
|
Borttagen
|
Jag slog mig ner bredvid henne.
3 mar, 2014 17:17
|
|
Borttagen
|
"Jag har inte träffat någon av din familj... Var är alla?"
3 mar, 2014 17:19
|
|
Borttagen
|
"Min syster är här i området och mina föräldrar är... Inte här"
Mumlade jag.
3 mar, 2014 17:21
|
|
Borttagen
|
3 mar, 2014 17:22
|
|
Borttagen
|
"Jag vet faktiskt inte riktigt var dom är. I Italien någon stans antar jag."
3 mar, 2014 17:23
|
Du får inte svara på den här tråden.