Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Roll mellan Justme! och ErisedStone :)

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Roll mellan Justme! och ErisedStone :)

1 2 3 ... 67 68 69 ... 83 84 85
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


- Visst. Sade jag och log.

10 nov, 2013 17:44

Borttagen

Avatar


Jag letar fram pengar i min jacka och börjar gå mot bion.

10 nov, 2013 17:45

Borttagen

Avatar


Jag följer efter.
- vad ska vi se på då ? Frågar jag.

10 nov, 2013 17:45

Borttagen

Avatar


"Vet inte" säger jag. "Vi får se vad som finns"

10 nov, 2013 17:46

Borttagen

Avatar


Jag nickar och stiger in till bion.

10 nov, 2013 17:47

Borttagen

Avatar


Det hänger en stor skylt på väggen där man kan se vad som visas och vilken tid.

10 nov, 2013 17:48

Borttagen

Avatar


- Vad vill du se ? Frågar jag glatt.

10 nov, 2013 17:49

Borttagen

Avatar


"Vad sägs om den där?" frågar jag och pekar på en skärm där de visar en trailer på en film de visar idag.

10 nov, 2013 17:51

Borttagen

Avatar


- Okej. Säger jag och ler.

10 nov, 2013 17:53

Borttagen

Avatar


Jag ler tillbaka.

10 nov, 2013 17:54

1 2 3 ... 67 68 69 ... 83 84 85

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Roll mellan Justme! och ErisedStone :)

Du får inte svara på den här tråden.