Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Början.

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Början.

1 2 3 ... 67 68 69 ... 230 231 232
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


"......Viktig.... Uppgift.....måste.....döda...."

3 okt, 2013 20:46

Borttagen

Avatar


Jag drog tillbaka Wii.
"Varför?"
Morrade jag.

3 okt, 2013 20:46

Borttagen

Avatar


"....viktig....uppgift...måste.....döda....."

[vampyrer kan nu dö, men dom återuppstår, med små förändringar i utseendet.]

3 okt, 2013 20:49

Borttagen

Avatar


"Du måste ha en anledning!"

3 okt, 2013 20:49

Borttagen

Avatar


"....Döda...."
Han slog ett slag hårt över mitt huvud och allt svartnade inför mitt huvud.

3 okt, 2013 20:51

Borttagen

Avatar


Jag ruskade henne men när jag märkte att det var lönlöst reste jag mig upp för att också möta döden. Jag kunde inte leva utan Wii.

3 okt, 2013 20:54

Borttagen

Avatar


Jag reste mig upp och försökte ignorera den dunkande smärtan i huvudet.
Jag såg mig omkring.
Jag stog som på ett blått golv...

3 okt, 2013 20:56

Borttagen

Avatar


Jag vaknade med ett ryck. Vänta...var var jag?

3 okt, 2013 20:58

Borttagen

Avatar


"Diego!" Jag rusade fram till honom.
"Är du okej?"

3 okt, 2013 20:59

Borttagen

Avatar


"Va...?"
Jag fattade verkligen ingenting.
Jag hade även grymt ont i huvudet och högerarmen.

3 okt, 2013 21:00

1 2 3 ... 67 68 69 ... 230 231 232

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Början.

Du får inte svara på den här tråden.