Början.
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> Början.
|
Borttagen
|
"......Viktig.... Uppgift.....måste.....döda...."
3 okt, 2013 20:46
|
|
Borttagen
|
Jag drog tillbaka Wii.
"Varför?"
Morrade jag.
3 okt, 2013 20:46
|
|
Borttagen
|
"....viktig....uppgift...måste.....döda....."
[vampyrer kan nu dö, men dom återuppstår, med små förändringar i utseendet.]
3 okt, 2013 20:49
|
|
Borttagen
|
"Du måste ha en anledning!"
3 okt, 2013 20:49
|
|
Borttagen
|
"....Döda...."
Han slog ett slag hårt över mitt huvud och allt svartnade inför mitt huvud.
3 okt, 2013 20:51
|
|
Borttagen
|
Jag ruskade henne men när jag märkte att det var lönlöst reste jag mig upp för att också möta döden. Jag kunde inte leva utan Wii.
3 okt, 2013 20:54
|
|
Borttagen
|
Jag reste mig upp och försökte ignorera den dunkande smärtan i huvudet.
Jag såg mig omkring.
Jag stog som på ett blått golv...
3 okt, 2013 20:56
|
|
Borttagen
|
Jag vaknade med ett ryck. Vänta...var var jag?
3 okt, 2013 20:58
|
|
Borttagen
|
"Diego!" Jag rusade fram till honom.
"Är du okej?"
3 okt, 2013 20:59
|
|
Borttagen
|
"Va...?"
Jag fattade verkligen ingenting.
Jag hade även grymt ont i huvudet och högerarmen.
3 okt, 2013 21:00
|
Du får inte svara på den här tråden.