Någon som vill rolla?
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> Någon som vill rolla?
|
Borttagen
|
Tillsist så hittade jag Luke
" Luke, kom med! Lilja vill ta livet av sig, du måste stoppa henne!" Sa jag
Luke följde med mig upp i tornet
(( Kan jag vara Luke bara nu eftersom hon inte är inne och annars går inte rollen vidare ))
" Snälla Lilja, jag älskar dig, kom nu " Sa Luke
8 aug, 2013 21:08
|
|
Borttagen
|
Jag tog tag i lilja och kramade henne " du är jättesnäll , som kompis," sa jag
8 aug, 2013 21:10
|
|
Borttagen
|
Jag var halvnaken,och mas kramade om mig.Precis då kom Kelly och Luke.
Åhnej! tänkte jag.
8 aug, 2013 21:11
|
|
Borttagen
|
" Nu är Luke här " Sa jag
8 aug, 2013 21:12
|
|
Borttagen
|
Dom såg inte att jag kramade lilja
8 aug, 2013 21:13
|
|
Borttagen
|
Jag stod kvar och Luke gick fram till Lilja
8 aug, 2013 21:14
|
|
Borttagen
|
Jag hade bara stringtrosorna på mig.
"Eh...hej Luke,sa jag generat.
8 aug, 2013 21:16
|
|
Borttagen
|
(( Kan jag vara Luke nu bara så att rollen kan gå vidare eftersom Kajsa inte är inne ))
8 aug, 2013 21:17
|
|
Borttagen
|
Jag gick fram och kramade och hånglade med Kelly, där är du ju, sa jag
((Ja Sofia-Potter))
8 aug, 2013 21:17
Detta inlägg ändrades senast 2013-08- 8 kl. 21:19
Antal ändringar: 1
|
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: (( Kan jag vara Luke nu bara så att rollen kan gå vidare eftersom Kajsa inte är inne ))
(okej)
8 aug, 2013 21:18
|
Du får inte svara på den här tråden.