Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Någon som vill rolla?

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Någon som vill rolla?

1 2 3 ... 67 68 69 ... 312 313 314
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Tillsist så hittade jag Luke
" Luke, kom med! Lilja vill ta livet av sig, du måste stoppa henne!" Sa jag
Luke följde med mig upp i tornet
(( Kan jag vara Luke bara nu eftersom hon inte är inne och annars går inte rollen vidare ))
" Snälla Lilja, jag älskar dig, kom nu " Sa Luke

8 aug, 2013 21:08

Borttagen

Avatar


Jag tog tag i lilja och kramade henne " du är jättesnäll , som kompis," sa jag

8 aug, 2013 21:10

Borttagen

Avatar


Jag var halvnaken,och mas kramade om mig.Precis då kom Kelly och Luke.

Åhnej! tänkte jag.

8 aug, 2013 21:11

Borttagen

Avatar


" Nu är Luke här " Sa jag

8 aug, 2013 21:12

Borttagen

Avatar


Dom såg inte att jag kramade lilja

8 aug, 2013 21:13

Borttagen

Avatar


Jag stod kvar och Luke gick fram till Lilja

8 aug, 2013 21:14

Borttagen

Avatar


Jag hade bara stringtrosorna på mig.

"Eh...hej Luke,sa jag generat.

8 aug, 2013 21:16

Borttagen

Avatar


(( Kan jag vara Luke nu bara så att rollen kan gå vidare eftersom Kajsa inte är inne ))

8 aug, 2013 21:17

Borttagen

Avatar


Jag gick fram och kramade och hånglade med Kelly, där är du ju, sa jag



((JaSofia-Potter))

8 aug, 2013 21:17

Detta inlägg ändrades senast 2013-08- 8 kl. 21:19
Antal ändringar: 1

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
(( Kan jag vara Luke nu bara så att rollen kan gå vidare eftersom Kajsa inte är inne ))


(okej)

8 aug, 2013 21:18

1 2 3 ... 67 68 69 ... 312 313 314

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Någon som vill rolla?

Du får inte svara på den här tråden.