Star Trek [PRS] Dragon Fantasy &Scorpius-Hyperion-Malfoy
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Star Trek [PRS] Dragon Fantasy &Scorpius-Hyperion-Malfoy
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Scorpius-Hyperion-Malfoy
Elev |
D'Tan nickar som ett tack och fortsätter att gå. "Du kommer nog att tycka om stationen." säger han och ser sig omkring
Sanctimonia Vincet Semper - Purity Always Conquers 9 jun, 2013 00:39 |
|
Vildvittra
Elev |
"Säkert" ler hon och går bredvid honom, "Du har varit här förr, gissar jag?" ler hon frågande.
"Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 9 jun, 2013 11:56 |
|
Scorpius-Hyperion-Malfoy
Elev |
"Några gånger, när jag var yngre och på min förra resa med Enterprise." säger han
Sanctimonia Vincet Semper - Purity Always Conquers 9 jun, 2013 12:48 |
|
Vildvittra
Elev |
Kestra nickar, "Men det är fint." ler hon och snart är de framme vid övergången från skeppet till stationen.
"Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 9 jun, 2013 12:53 |
|
Scorpius-Hyperion-Malfoy
Elev |
"Det är det." nickar han. "Fast dom har byggt ut och om lite mer sen förra året." D'Tan ser sig omkring lite och verkar nästan lite obekväm.
Sanctimonia Vincet Semper - Purity Always Conquers 9 jun, 2013 12:55 |
|
Vildvittra
Elev |
Kestra går in och ser sig om och nickar. Hon slänger en blick på honom, vad var det med honom nu då? Han verkade obekväm, nervös, eller?
"Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 9 jun, 2013 13:00 |
|
Scorpius-Hyperion-Malfoy
Elev |
Så många människor, D'Tan var van med dom på skeppet men här var det ännu mer raser och även om han var hälfen människa så hade hans mestadels stränga Romulanska uppväxt gjort det svårt för honom att vara runt icke-Romulaner, så vid varje sådant tillfälle blir han nervös.
Sanctimonia Vincet Semper - Purity Always Conquers 9 jun, 2013 13:04 |
|
Vildvittra
Elev |
"Så, ska vi ta och sätta oss då?" sa Kestra leende då hon märkte hur det var fatt med honom, "Eller ska vi se oss om först? Jag vill det men före eller efter spelar ingen roll." flinar hon lite för att lätta upp stämningen.
"Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 9 jun, 2013 13:08 |
|
Scorpius-Hyperion-Malfoy
Elev |
"Vi kan se oss omkring, det är nog det bästa." säger han och ler lite men det låter endå som att han ska kolla området av fiendeterretorie.
Sanctimonia Vincet Semper - Purity Always Conquers 9 jun, 2013 13:11 |
|
Vildvittra
Elev |
Kestra skrattar, "Tror inte de kommer hoppa på dig eller anfalla dig eller nått liknande." skrattar hon åt hur han låter, men nickar lätt.
"Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 9 jun, 2013 13:16 |
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Star Trek [PRS] Dragon Fantasy &Scorpius-Hyperion-Malfoy
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen