In Wonderland (PRS)
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > In Wonderland (PRS)
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
AlexZz
Elev |
Alexa kramar om Hattmakaren.
"Jag tycker det är perfekt." Svarar hon med ett leende. Om hon hade varit lite - egentligen mycket - längre så hade hon försökt kyssa honom. Även om hon inte riktigt vågar göra det bland att folk. . .
16 jul, 2013 22:53 |
|
Jessica Tonks
Elev |
Hattmakaren log större och kramade Alexa tillbaka. Drottningen log. "Jag ser att ni verkligen funnit varandra". Hon gick iväg, mot en annan del av folket.
Hattmakaren kramade fortfarande Alexa. "Med mitt hem finns två olika betydelser" började han. "Antingen här, i min verkstad, eller borta vid väderkvarnen, du får bestämma".
17 jul, 2013 15:22 |
|
AlexZz
Elev |
"Nah, jag vet inte." Svarar Alexa och ser på honom. "Jag vill bara bo med dig." Fortsätter hon med ett leende.
. .
17 jul, 2013 17:05 |
|
Jessica Tonks
Elev |
"Och jag vill bo med dig" log Hattmakaren. Han släppte henne. "Vi kan nörja med att bo här, bäderkvarnen är inte så stabil". Han slog sig ner på gräset med benen i kors under sig.
17 jul, 2013 17:10 |
|
AlexZz
Elev |
Alexa följer hans exempel.
"Låter som en bra plan." Svarar hon. Mally hade försvunnit, hon skulle väl också hjälpa till med återuppbyggnadsarbete... eller kanske ta det lugnt. . .
17 jul, 2013 18:58 |
|
Jessica Tonks
Elev |
(Förlåt om jag varit seg, men såg nyss vår käre Hattmakare i en annan film ;D)
Hattmakaren blickade ut över floden och den vita drottningens ägor. "Jag trodde aldrig den här dagen skulle komma" sa han glatt. "Men så kom du hit, jag visste att du var speciell, stunden då du kom fallande från himmelen". Han vände sig mot henne och la en arm om henne.
17 jul, 2013 22:48 |
|
AlexZz
Elev |
(No worries. xD Vilken? owo)
Alexa säger ingenting då, såvitt hon vet, föll genom ett hål i marken ned till någon hon frön början trodde var en dröm. Hon är väldigt glad över att det inte är det dock. För det var mycket, mycket bättre än så. . .
17 jul, 2013 22:50 |
|
Jessica Tonks
Elev |
(The lone ranger xD)
Hattmakaren satt och funderade igenom det som hänt. Det hade bara gått en och en halv vecka...om man då räknade tiden han suttit i den röda drottningens fängelse. Han sneglade mot Alexa och log. Och innan han ens visste ordet av det började han sig fram mot henne, helt osäker på hur hon skulle reagera. (Jag var bara tvungen att få in en kyss xD So cute)
17 jul, 2013 22:53 |
|
AlexZz
Elev |
(Was it good? :3)
Alexa vänder sig om mot honom när han böjer sig fram och av en eller annan befängd reflex - eller vad hon nu ska kalla det - pressar hon sina läppar mot hans. Det känns rätt dessutom, det känns jättebra. . .
17 jul, 2013 23:05 |
|
Jessica Tonks
Elev |
(Yup! I really love Johnny Depp! ;D)
Hattmakaren överraskades en aning av Alexas reaktion, men var mycket glad åt den. Han la armarna om henne och brydde sig inte om blickarna de fick från förbipasserande, det var som om bara han och Alexa existerade.
18 jul, 2013 10:30 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen