UPPESITTARKVÄLL PÅ MUGGLIS!
Forum > Off Topic > UPPESITTARKVÄLL PÅ MUGGLIS!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av Incendio: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Incendio: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Incendio: Skrivet av Borttagen: Incendio, men jaaa bad händer annals ikväll då? Absolut ingenting, faktiskt. Väntar på en film från en kompis, dagens uppträdande youknow.. Själv då? haha ingenting, lyssnar på hannah montana...? hahahaha bara konstigt Hahha förstår det men det är så nostalgifullt, man bara dör och tänker typ ''när jag var åtta tittade jag på denna skiten och tyckte det var fantastiskt'' I know the feeling! Vad händer med en egentligen, varför är inte de bra tv-serierna bra längre? eller hur? eller alltså hannah montana kommer man nog alltid smyggilla, men nya barnprogram som man antagligen gillat om man fortfarande var liten kommer aldrig bli bra NOBODYS PERFECT! haha lyssnar på den just nu, tackar gud för private session på spotify 21 dec, 2012 22:53
Detta inlägg ändrades senast 2012-12-21 kl. 22:54
|
|
Borttagen
|
jag kan ta en sanning tillXD
21 dec, 2012 22:53 |
|
95mas
Elev |
Skrivet av ikka: du fick en sanning från ginny weasley99.Majis, ginnyw123, Obliviate_: Vad är det pinsammaste ni gjort? Sanning hitåt, please!
Alltid Redo.
Läs min FF "Den bortglömde marodören"
21 dec, 2012 22:55 |
|
ikka
Elev |
ginny weasley99: Jag vet faktiskt inte, har ingen såndär riktig rädsla... Men det vore riktigt hemskt att bli lämnad helt ensam, utan någon som tycker om en...
Tonks_xD: Hur många personer har du varit tillsammans med? Jag vill ha en muggliskonka, hihi :3 ![]() [img]http://25.media.tumblr.com/cb4eaa8e97
21 dec, 2012 22:55 |
|
Minidjuret
Elev |
Hey, får man komma in? ^^
21 dec, 2012 22:55 |
|
Incendio
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Incendio: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Incendio: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Incendio: Skrivet av Borttagen: Incendio, men jaaa bad händer annals ikväll då? Absolut ingenting, faktiskt. Väntar på en film från en kompis, dagens uppträdande youknow.. Själv då? haha ingenting, lyssnar på hannah montana...? hahahaha bara konstigt Hahha förstår det men det är så nostalgifullt, man bara dör och tänker typ ''när jag var åtta tittade jag på denna skiten och tyckte det var fantastiskt'' I know the feeling! Vad händer med en egentligen, varför är inte de bra tv-serierna bra längre? eller hur? eller alltså hannah montana kommer man nog alltid smyggilla, men nya barnprogram som man antagligen gillat om man fortfarande var liten kommer aldrig bli bra NOBODYS PERFECT! haha lyssnar på den just nu, tackar gud för private session på spotify Okej, Hannah Montana, men inget mer. Private session har räddat mitt liv många gånger! HAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHA ORKAR INTE HAHAHAHHAHAHA MIN NATTHUMOR </3 21 dec, 2012 22:56
Detta inlägg ändrades senast 2012-12-21 kl. 22:56
|
|
95mas
Elev |
21 dec, 2012 22:56
Detta inlägg ändrades senast 2012-12-21 kl. 22:57
|
|
Majis
Elev |
ikka: Hmm... Pinsammaste jag gjort... Öh... Det är mycket det du
Eller nej... Det var inte så värst pinsamt... Hmm... Usch kan inte komma på nu! Dx Hej, hej, här glider Majsen in! (?) You can call me Dr M 21 dec, 2012 22:57 |
|
Tonks_xD
Elev |
21 dec, 2012 22:57 |
|
ginnyw123
Elev |
Jag har min naturliga hårfärg nu, inte färgat, som är blont med kastanjebrun ombré Ehm ska du också ha en sanning? isf bollar jag tbax frågan^^
21 dec, 2012 22:57 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen