Dagens "antingen-eller" :P
Forum > Off Topic > Dagens "antingen-eller" :P
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Afturelding
Elev |
30 aug, 2012 12:00 |
|
Borttagen
|
Vår
30 aug, 2012 14:10 |
|
Ginny00
Elev |
Höst ♥
30 aug, 2012 14:41 |
|
MissFniss
Elev |
Svårt. Tycker hösten är vacker med alla dess färger, men jag tycker också att våren är vacker... och då fyller jag år.
Jag väljer vår ♥
30 aug, 2012 14:45 |
|
MystiqueRed
Elev |
HÖST!! Fast båda har ju sina fördelar, eftersom man längtar till jul (och min födelsedag) under hösten, men under våren längtar man till sommaren... men jag säger HÖSTEN!!
30 aug, 2012 15:36 |
|
Disenchanted
Elev |
Jag väljer vår eftersom då är sommaren nära! Hösten kan vara ganska mysig men det ända jag tänker på är att vintern är nära! Jag gillar inte vintern!
30 aug, 2012 15:49 |
|
Borttagen
|
Vår helt klart. Värmen kommer snart och ljuset . Hösten så är det bara kyla och mörker att vänta sig
30 aug, 2012 16:56 |
|
-Patronus-
Elev |
30 aug, 2012 16:57 |
|
LittleButterfly
Elev |
30 aug, 2012 18:40 |
|
kakan42
Elev |
vår! när hela svergie tinas upp igen...
30 aug, 2012 18:46 |
Du får inte svara på den här tråden.











Mugglarportalen