Mugglis författare 2012
Forum > Quidditchplanen > Mugglis författare 2012
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av Nelly1513: Jag tkt det Skrivet av Borttagen: Nej din text var också bra ... Tack... Men jag tyckte inte det ;_; 1 maj, 2012 09:50 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Nelly1513: Jag tkt det Skrivet av Borttagen: Nej din text var också bra ... Tack... Men jag tyckte inte det ;_; jag tycker bådas texter var bra^^ själv blev jag väl ganska nöjd med min egen... 1 maj, 2012 09:51 |
|
Cara Riddle
Elev |
Världen på andra sidan havet.
så här har ni alla nästa tema Den här veckan skall vi förflytta oss bakåt i tiden, till en tid då Amerika ännu var ungt och världen var full av möjligheter. Tiden då indianerna inte bodde i reservat utan fritt i naturen, då ponny expressen levererade all post, och cowboys/ cowgirls red fritt på gatorna, den här veckan befinner ni er i Vilda Western Eran text skall denna vecka handla om en cowboy eller cowgirl, h*n har fått ett uppdrag av sheriffen som måste heta något på Y. vad uppdraget är och går ut på får ni själva välja. Texten skall vara minst en sida och max tre sidor. Texten måste innehålla följande: en cowboy eller cowgirl en häst en indianstam eller ett banditgäng någon med gröna ögon och rött hår en sheriff som börjar på Y ett lasso en solnedgång en hare Detta är vad som måste finnas med!! Gör det inte det får ni antingen skriva om texten eller minus poäng. Texten skall vara inlämnad på söndag, alltså den 6 maj, senast 23:59 ![]()
1 maj, 2012 10:07 |
|
AlexZz
Elev |
1 maj, 2012 10:12 |
|
Borttagen
|
Det låter som ett väldigt spännande tema, och as svårt .__.
1 maj, 2012 10:15 |
|
AlexZz
Elev |
1 maj, 2012 10:16 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Det låter som ett väldigt spännande tema, och as svårt .__. Ja, ett super bra tema tycker jag!! En ide börjar växa fram i mitt huvud.... 1 maj, 2012 10:16 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Jag behöver verkligen tanka till xD men lycka till Skrivet av Borttagen: Det låter som ett väldigt spännande tema, och as svårt .__. Ja, ett super bra tema tycker jag!! En ide börjar växa fram i mitt huvud.... 1 maj, 2012 10:18 |
|
Nelly1513
Elev |
Fast.. hrm... alltså, måste sakerna som är med vara liksom... huvudpersoner? O.o
Du vet, kan inte en hare bara skutta förbi eller måste den vara med under hela resan O.e AlexZz and I are friends 4 ever <3
1 maj, 2012 10:19 |
|
Borttagen
|
Jag kan nada om vilda västern xD
Jag kan bara Harry Potter 1 maj, 2012 10:20 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen