(PM) En mugglare på Hogwarts
Forum > Fanfiction > (PM) En mugglare på Hogwarts
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Ok, då fattar jag!Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Du behöver inte stressa henne! Bra!!!! Mer nu kvinna! haha, vill bara få henne att veta att jag väntar!!!! 5 maj, 2012 17:18 |
|
amanda1104
Elev |
^^ Om man väntar på något gott väntar man aldrig för länge!!!
Vae weohnata ono vergarie eka thäeet otherum 5 maj, 2012 17:19 |
|
Borttagen
|
Skrivet av amanda1104: Alltid, menar du! ^^ Om man väntar på något gott väntar man aldrig för länge!!! 5 maj, 2012 17:20 |
|
amanda1104
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av amanda1104: Alltid, menar du! ^^ Om man väntar på något gott väntar man aldrig för länge!!! Ja det breror ju på vad man menar Vae weohnata ono vergarie eka thäeet otherum 5 maj, 2012 17:22 |
|
Borttagen
|
juliasundstrom
Jag bevakar också, läste precis igenom allt från början. Superbra! 5 maj, 2012 18:06 |
|
Borttagen
|
meeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeer!!!!!!!
5 maj, 2012 18:50 |
|
Ginny!!!!
Elev |
Skrivet av Ginny4ever: Nu startar vi en bevakar lista här, De som bevakar denna tråd är: (kopiera och tagga er själva) Ginny!!!! ![]()
5 maj, 2012 19:02 |
|
Borttagen
|
TheLittleAdventurer
5 maj, 2012 19:03 |
|
GinnyForever
Elev |
GinnyForever bevakar!
5 maj, 2012 19:20 |
|
Lily Brown
Elev |
5 maj, 2012 19:30 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen