@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Moy.GinnyWeasley
Elev |
18 aug, 2012 09:41 |
|
t i l d a
Elev |
Skrivet av Nymfadora Tonks: t i l d a: Då får jag ju träffa alla kompisar Dessutom så är vi tonåringar så lata att vi bara typ gömmer oss på vinden när våra föräldrar städar XD Hahah, iofs ^^ Det är skönt att vara tonåring, man har något att skylla på om man är lat eller trött xD Eller, jag skyller på det i alla fall..
18 aug, 2012 09:42 |
|
Nymfadora Tonks
Elev |
Skrivet av t i l d a: Skrivet av Nymfadora Tonks: t i l d a: Då får jag ju träffa alla kompisar Dessutom så är vi tonåringar så lata att vi bara typ gömmer oss på vinden när våra föräldrar städar XD Hahah, iofs ^^ Det är skönt att vara tonåring, man har något att skylla på om man är lat eller trött xD Eller, jag skyller på det i alla fall.. Jag skyller alltid på mina föräldrar (inte sant men ändå), det funkar för det mesta 18 aug, 2012 09:43 |
|
t i l d a
Elev |
Skrivet av Nymfadora Tonks: Skrivet av t i l d a: Skrivet av Nymfadora Tonks: t i l d a: Då får jag ju träffa alla kompisar Dessutom så är vi tonåringar så lata att vi bara typ gömmer oss på vinden när våra föräldrar städar XD Hahah, iofs ^^ Det är skönt att vara tonåring, man har något att skylla på om man är lat eller trött xD Eller, jag skyller på det i alla fall.. Jag skyller alltid på mina föräldrar (inte sant men ändå), det funkar för det mesta Hehe, det kan man ju också testa
18 aug, 2012 09:45 |
|
Nymfadora Tonks
Elev |
Någon som vill duellera?
18 aug, 2012 09:45 |
|
Borttagen
|
18 aug, 2012 09:53 |
|
Moy.GinnyWeasley
Elev |
18 aug, 2012 10:00 |
|
baramin
Elev |
Funderar på att ladda upp med spelkonsoler till att jag flyttar. Kommer inte att kunna slita mig i och för sig, men vaddå.
she had a face straight from a magazine, god only knows, but you'll never leave her. 18 aug, 2012 10:19 |
|
Solkatten
Elev |
Tre dagar i den nya skolan och jag vill inte gå dit mer. Känner mig ensammare än någonsin.
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 18 aug, 2012 11:02 |
|
The Noble Lion
Elev |
Skrivet av Solkatten: Tre dagar i den nya skolan och jag vill inte gå dit mer. Känner mig ensammare än någonsin. Åh gud, du får inte säga sådär! Nu blir jag jättenervös inför på måndag! Men jag är säker på att det kommer gå jättebra för dig, du kommer få en massa fina kompisar som du kommer älska! Promise! ♥
18 aug, 2012 11:05 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen