@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
ronnyponny
Elev |
Hej kanske jag ska börja att säga för det var så länge sedan jag var inne på mugglis! Närmare bestämt 100 sidor i den här tråden sen!! xD
Men, men min kusin och hennes kompis har ett band som heter The D&A och idag släppte dom deras första singel (typ) Jag tycker faktiskt att ni borde lyssna på den!
17 aug, 2012 23:15 |
|
scarhead
Lärare |
Skrivet av Borttagen: nej fyfasen hellerSkrivet av Solkatten: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Solkatten: Telefonröster från ESC detta året. 1. Sverige (343 poäng) 2. Ryssland(332 poäng) ahfwnqlahfge WHAT? Vadå? 0.o Hur kunde Ryssland få så mycket poäng?!?! Srsly. Det är ett skämt. Det största skämtet i världen typ. Visst, låten är väl svängig och så kanske men seriöst? -_-" Sånt här blir man ju bara sur över. Vet inte, Vi skulle skickat Sean Banan istället ♥ jag gillar verkligen inte honom haha 17 aug, 2012 23:16 |
|
LolFeelings
Elev |
Skrivet av Solkatten: Jag tror att många röstade på Ryssland för att det är ett sånt unikt bidrag. Detsamma gäller ju då Björn Ranelid.Skrivet av Borttagen: Skrivet av Solkatten: Telefonröster från ESC detta året. 1. Sverige (343 poäng) 2. Ryssland(332 poäng) ahfwnqlahfge WHAT? Vadå? 0.o Hur kunde Ryssland få så mycket poäng?!?! Srsly. Det är ett skämt. Det största skämtet i världen typ. Visst, låten är väl svängig och så kanske men seriöst? -_-" Sånt här blir man ju bara sur över. Dessutom så hade tanterna en riktig anledning att vara med; de ville ha pengar till en ny kyrka (?) och var beredda att ställa upp för hela sin by, så jag tror att det kan ha varit det också. Det var ett roligt och "gulligt" bidrag också, så jag tror att det kan bero på det.
17 aug, 2012 23:16 |
|
Borttagen
|
Jävla cptand
17 aug, 2012 23:16 |
|
lillamymin
Elev |
Skrivet av scarhead: . det är en harkranka eller något på min gamla datorskärm MINDRE ÄN EN HALV METER IFRÅN MIG AND I AM GOING TO FREAK OUT IT WON'T MOVE Stäng av ljuset på skärmen och tänt en lampa någon annan stans. De dras till ljuset Det finns mitt i skogen en oväntad glänta som bara kan hittas av den som gått vilse. 17 aug, 2012 23:16 |
|
scarhead
Lärare |
Skrivet av lillamymin: okej, tack, jag ska försöka göra det. Skrivet av scarhead: . det är en harkranka eller något på min gamla datorskärm MINDRE ÄN EN HALV METER IFRÅN MIG AND I AM GOING TO FREAK OUT IT WON'T MOVE Stäng av ljuset på skärmen och tänt en lampa någon annan stans. De dras till ljuset 17 aug, 2012 23:18 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Självklart ^^ ♥ HarryPotterr Tycker att jag är cool 17 aug, 2012 23:19 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Självklart ^^ ♥ HarryPotterr Tycker att jag är cool Jag blev glad 17 aug, 2012 23:20 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Vad bra ^^ Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Självklart ^^ ♥ HarryPotterr Tycker att jag är cool Jag blev glad 17 aug, 2012 23:20 |
|
Ida S
Lärare |
HJÄLP MUGGLIS jag sitter och skriver fanfiction och behöver hjälp :''''(
"we live together, and harry does all the cooking." 17 aug, 2012 23:24 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen