@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Pixie
Elev |
Skrivet av M4L13: Skrivet av Pixie: Skrivet av M4L13: varför är jag så deprimerad för? :C ...för att du har insett att harry är min och inte louis > that didn't make me feel any better '-' und no. harry är fortf louis' but now we stop discuss that okej...fast han är min höhöh LÄS EN TIDNING. drick milkshake. shake your ass
17 aug, 2012 23:00 |
|
Borttagen
|
HarryPotterr
Tycker att jag är cool 17 aug, 2012 23:06 |
|
Solkatten
Elev |
Telefonröster från ESC detta året.
1. Sverige (343 poäng) 2. Ryssland(332 poäng) ahfwnqlahfge WHAT? "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 17 aug, 2012 23:07 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Solkatten: Telefonröster från ESC detta året. 1. Sverige (343 poäng) 2. Ryssland(332 poäng) ahfwnqlahfge WHAT? Vadå? 0.o 17 aug, 2012 23:08 |
|
Borttagen
|
god natt mugglis
17 aug, 2012 23:09 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: god natt mugglis Godnatt! Dröm om mig, mohahhaha 17 aug, 2012 23:09 |
|
M4L13
Elev |
17 aug, 2012 23:09 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Solkatten: Telefonröster från ESC detta året. 1. Sverige (343 poäng) 2. Ryssland(332 poäng) ahfwnqlahfge WHAT? Vadå? 0.o Hur kunde Ryssland få så mycket poäng?!?! Srsly. Det är ett skämt. Det största skämtet i världen typ. Visst, låten är väl svängig och så kanske men seriöst? -_-" Sånt här blir man ju bara sur över. "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 17 aug, 2012 23:12 |
|
scarhead
Lärare |
det är en harkranka
eller något på min gamla datorskärm MINDRE ÄN EN HALV METER IFRÅN MIG AND I AM GOING TO FREAK OUT IT WON'T MOVE 17 aug, 2012 23:13 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Solkatten: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Solkatten: Telefonröster från ESC detta året. 1. Sverige (343 poäng) 2. Ryssland(332 poäng) ahfwnqlahfge WHAT? Vadå? 0.o Hur kunde Ryssland få så mycket poäng?!?! Srsly. Det är ett skämt. Det största skämtet i världen typ. Visst, låten är väl svängig och så kanske men seriöst? -_-" Sånt här blir man ju bara sur över. Vet inte, Vi skulle skickat Sean Banan istället ♥ 17 aug, 2012 23:15 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen